שירותי פיתוח פיתוח אפליקציה

פיתוח אפליקציות לארגונים בעיר תל אביב וכל השאלות הנפוצות

יצירת אפליקציה לחברות לכל מטרה ועניין בעיר תל אביב

יצירת אפליקציות לבתי עסק מכל גודל: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע זה לא דבר בלעדי למאה ה-21, ואע"פ כן, רשת האינטרנט אשר תרמה לתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ודחפה את הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, בלי ספק פרסה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות לאופקים מכובדים מאוד. בני אדם רבים יותר ויותר בעולם דורשים עוד ועוד מוצרים ועזרה על-פי הדרישות שלהם, השאיפות וההעדפות האישיות. בצורה זו, התגובה של עולם הסחר בשום פנים ואופן לא מגיעה באיחור – כמות גדולה של מנהלים מגיעים למסקנה שצריך לפתח אפליקציות לעסקים שבבעלותם. מנהלים הבינו כבר את הרווח אשר ביצירת אפליקציות במטרה לספק חוויית קנייה חיובית לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. והאמנם, האם הצעד הזה מומלץ?

בדברים שלפניכם ניתן מענה להשאלה הגדולה: מה צריך במטרה להגיע להכנת יישומים לבתי עסק ובאיזו דרך אפליקציית מובייל יש ביכולתו לקדם את השירות שלכם? הענקת גישה למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד קשר טכנולוגי עם החברה עם הזמנה הופך למנדטורי. כאשר "המוצר" והצוות נגיש מהטלפון של הקונה או המשתמש וכשישנה אינטראקציה דרך התראות ס.מ.ס והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, נבנית תחושת ביטחון ומן ההיגיון שהוא יזהר באור ייחודי בהשוואה להעסקים שהתחרו בו עד עתה.
אם לקליינט נגיש לנהל דו-שיח, על-פי כך יגדל סטטוס התנועה הכספית של העסק. אפליקציות בהחלט יכולים להגדיל את תכיפות וגודל הקליינטורה על ידי כך שלבצע רכישה נהיה כזה נוח, להגביר את קביעות התקשורת עם הקליינט ולהקים מערכת יחסים קרובה, באותו מעמד תוכלו לתת מענה לקליינט שישתמש בצורה הטובה ביותר ב אופציות שהעסק מציע ע"י פרסום אינפורמציה עניינית על מסך מכשיר הטלפון.

נקצר ונאמר: להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. רצוי לבדוק בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים צעד צעד עם מתכנת האפליקצייה כדי שבוודאות נדע שהיישומון תתחבר עם המשתמש וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.
שירותי פיתוח

לאיזה נושאים חובה לתת את הדעת בתכנות אפליקציות?

בראש ובראשונה מה שחשוב זה התבייתות על לפתור עניין שקיים בחברה. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים למצוא פתרון לנקודת חולשה , לדוגמה להעניק אפשרות ללקוח לסיים את העניינים שלו בזמן קצר יותר, לעשות שימוש יעיל ונכון במשאבים, למזער בזבזנות של שירות המוצע ולתת לציבור תמונה חזקה ורצינית עבור קונים שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, עם טיפול בצורכי המשתמש באופן אדיב, כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן כאפיק רווחי מאוד בהסתכלות ארוכת טווח. התאגיד או החברה אמורים לדעת בדיוק מה צריך היישום להוציא לפועל, ופה נכנס כמובן הצורך של השוק, וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הכי מוצלחת, כדאי לעשות מאמץ באיתור בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה מטרתם לתשאל אתכם באיזו שיטה הינכם מבצעים את הפעולות העסקיות שלכם כעת. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה אמורים לחקור' את החברה שנוגעות למטרותיה, השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. אם מתאפשר, חכם יהיה לבוא בבקשה למתכנתים להציג בפניכם אב-טיפוס או לפחות דוגמה של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

באיזו דרך יכול בעל ארגון להירגע: שהאפליקציה שלו לא יטבע בתוך הכמות האדירה של היישומים שמשווקים בכל עת?

הדבר הכי קריטי להבין הוא שהיישומון צריך להיות עדכני ושמיש למען הצרכנים. הדרך לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בים היישומים שמתפרסמים בכל עת לבדוק האם הוא משרת ומביא יתרון משמעותי למשתמש ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן קבוע. במצב בו הצרכן רואה באפליקציה תוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, תהיה בטוח שהוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

מהי העלות של לקבל אפליקציה עבור ארגון זעיר בתל אביב?

הסבר לא פשוט לסוגייה שאין לה תשובה חד משמעית. המחירונים של לפתח אפליקציה משתנות ואחד הגורמים הקריטיים הוא מבנה ומורכבות היישומון. הכנת יישומון שאינו מורכב במיוחד ע"י עסק רציני יעלה פלוס מינוס בטווח ה9,000 שקלים עד 19,000 שקלים יישומים לא פשוטים כל-כך אמנם, יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם מספרים רציניים יותר. עסק מנוסה אמור להיות מסוגל לדאוג לכם למחיר כמעט סופי לאחר דיון קצר יחסית. עלות עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לארגון שלכם צריך לשקף היטב את זה שהיישומון אכן פותר אתגר רציני העסק.

האם פיתוח עבור מערכות הפעלה מגוונות זה בעצם אומר לשלם כסף רב יותר?

בעיקרון, בדרך כלל כן. במקרה שיש לכם נחיצות אמיתית שמה שהוצאתם מכספכם יעבוד במערכות הפעלה מגוונות, כמו אייפון ו-Android, סביר להניח שהמעשה החכם יהיה לבקש יישומון ווב (רשת) ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). שימוש במבנה ווב היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יתפקד במחשב האישי, בסמארטפון וכו'; זה במקרה והבנייה והעיצוב של היישומון נעשה על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. ניתן לקבל מושגים נוספים – מידע נוסף על השוני שישנו במכשירים השונים בדפים אלה:

מהי הרווח נטו, בהערכה גסה, בפיתוח יישומון לאייפון או לאנדרואיד עבור ארגון זעיר?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. במקרה ומחירי הפיתוח של היישומון מכוסים בשנה הראשונה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. זה גם פשוט מאוד לבחון את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את משך הזמן הנצרך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, ואף להפחית שימוש לא יעיל באמצעים בעשרה אחוז בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. כשנחשב את הרווח העתידי, רצוי להתחשב גם בכלהפעולות השוטפות שמהוות את תשלומים ואף חובות מצדה של החברה, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שהיישומון אמור בתל אביב להמעיט.

כשהיישומון הושלם, מהי הגישה על-פיה חכם יהיה לבעל עסק קטן להגיע איתה לצרכנים עתיידים ונוכחיים?

האופן הכי נכון לשווק אפליקציה היא על-ידי דף ברשת. במידה והדיבור הוא על יישומון מסוג Native, אשר לקוחות יכולים להוריד בארכיון היישומים הרשמי (Google Play בתור דוגמה), חכם יהיה לשים תחת זכוכית מגדלת קצת את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש בטרם השקת היישומון לחנות. גם כן, קיימת האפשרות להכריז על השקת היישומון דרך רשימת דיוור, ולחלופין בעזרתם של אלו שאחראים על פרסום בחברה שלכם. לפי אופיו של היישומון, נכון יהיה לתת את הדעת על עריכת סרטון וידאו שיווקי והעלתם אל ערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

כל כמה זמן הכרחי באופן כללי בעיר תל אביב לבצע רענון וחידוש של היישומון שהזמינו?

אף פה, נוכל לענות רק מתוך הבנה של תכלית היישומון הרלוונטי. במקרה שהאפליקציה מונחת תוכן, נעדכן אותו באופן קבוע, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל בנייה של יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות נכון יהיה לבצע רענון וחידוש כל 12 חודשים פחות או יותר. במטרה להיות בסנכרון מושלם עם העדכונים של הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה , למשל iOS ואנדרואיד,

יישומון זה משהו שהכרחי לכל סוגי העסקים?

יצא והחברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה לזהות אתגר במוצר שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, כדאילהניח כרגע לרעיון של יישומון. אולם שיחה אצל חברת פיתוח אפליקציות זו אחת הדרכים לקלוט פתאום קושי בחברה שלא ראינו קודם.

נקודות נוספות שחכם יהיה למנהלים לשקול לפני שמתחילים עם תכנות והשקת יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום יש פתרונות באינטרנט שיכולות לשפר בצורה מהותית הרגלי עבודה שליליים שיש לחברה. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות הפצה מזעריות יש אופציה בדר"כ של להזמין אצלם בדף הרשת ששייך להם שלעיתים קרובות לא פועלות כלל בנייד עם דפדפן ברירת-המחדל שלו. זו דוגמה למתי צריך להיכנס ההיישומון לסמארטפון – הנגשה של האופציה לקנות יכול לעשות את כל ההבדל בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. ד"א זה למה יש כמות מטורפת של קונים באתר "אמאזון". אתר "אמאזון" שינה את ה"דו-שיח" של הצרכנים איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. ל"אמאזון" זה עושה את העבודה? אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. לפתח יישומון לבעלי ארגונים בתל אביב- להתייעצות, תיאום פגישה והצעת מחיר, שלחו לנו מייל עכשיו. שירותי פיתוח