שירות לקוחות מתקדם פיתוח אפליקציה

הכנת יישומים למקום עבודה בתל אביב וכל השאלות הנפוצות

בניית אפליקציות למקום עבודה מכל סוג בתל אביב והסביבה

הכנת אפליקציה לתאגידים בכל גודל: תרבות הצריכה זה לא עניין בלעדי לזמן הזה, ואף על-פי כן, רשת האינטרנט אשר דחפה, אולי יותר מכל, את תקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ותרומתה לאת בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בהחלט גרמה לטפיחה של הרגלי הקניות הבלתי פוסקות אל אופקים אדירים. בני אדם רבים יותר ויותר בעולם דורשים עוד ועוד מוצרים וחומר מכל סוג ע"פ דרישותיהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אישיות. כמובן, התגובה של הסוחרים בחיים לא מאחרת לבוא – עוד ועוד מנכ"לים מחליטים לבנות יישומים לבתי העסק שבבעלותם. בעלי מקומות עבודה הגיעו למסקנות שלהם וקולטים רווח שביצירת אפליקציות בשביל לספק חוויית קנייה חיובית למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. ואף על-פי כן, האם זה בעצם מעשה שכדאי שנעשה?

בדברים שלפניכם ננתח את השאלה שכולם שואלים: מה מתבקש עבור הזמנת יישומים לעסק ובאיזו דרך אפליקציית מובייל יש בו לעזור למוצר שאתם מציעים? נתינת אופציה לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע התקשרות יישומית עם החברה הופכת למאסט. כשהעסק נגיש מהטלפון של צורך המוצר וכאשר ישנה אינטראקציה בצורת הודעות SMS ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, נוצרת תחושת אמון והוא יואר בזרקור חיובי , זה בניגוד לעסקים המתחרים לו.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן מתאפשר בלי קושי לבוא באינטראקציה, מן ההיגיון שגם יטפח דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לחברה יש בהם להגדיל את תדירות ונפח הקניות בגלל שלבצע קנייה נהיה קל כ"כ, למנף את קביעות השיח עם המשתמש ולבנות אמון, באותה נשימה ניתן להעניק סיוע לקונה שישתמש בצורה הטובה ביותר ב מוצרים והשירותים שיש במוצר על-ידי הנגשת ידע חשוב בצגו של הסמארטפון.

לסיכום ההקדמה, עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, אבל מדובר בעניין שולי. רצוי לאבחן את רצונותיו של בעל החברה לצדו של בונה היישומים על-מנת שלא יהיה ספק שהיישומון יתאים ללקוח וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.
שירות לקוחות מתקדם

למה חכם יהיה לתת מחשבה בהכנת אפליקציה?

מטרת העל היא התבייתות על לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שיש בחברה או במוצר או בשירות. יישומים שמצליחים לפתור בעיות , למשל להקל על הקונה לגמור את ענייניו בזמן קצר יותר, לבצע שימוש יעיל ונכון במוצר עצמו, להפחית שימוש מיותר בתכונות המוצר ויחד עם זאת להקנות תמונה שאומרת 'קידמה' עבור משתמשים קיימים ופוטנציאליים וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם מענה לצורכי הלקוח באופן מהיר, כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן כאפיק רווחי מאוד לאורך זמן. מטרת החברה או התאגיד לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל היישום לעשות, ופה נכנס כמובן הצורך של השוק, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. להשגת התוצאות הכי טובה, רצוי שיהיה לנו בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה צריכים לתשאל אתכם באיזו שיטה הינכם מריצים את עסק עכשיו. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה חייבים להפנות אל החברה קושייות על הצרכים האמיתיים שלה, שמדגימות את מידת ההבנה שלהם בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. במצב בו ניתן, הכרחי לשאול את הצוות אם ביכולתם להציג בפניכם מבנה ראשוני של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

איך מובטח למזמין שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא תאבד בתוך שלל היישומים שמתפרסמים בכל עת?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שהיישומון מוכרח להיות רלוונטית בשביל המשתמשים. האופן בו הכי כדאי להיות בטוחים שהיישומון שלנו לא ייבלע בין שלל היישומים שיוצאים כל הזמן היא להיות בטוחים שהוא מספק ומעניק יתרון משמעותי לצרכן ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן קבוע. במקרה והלקוח מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מדבר שמקל לו על החיים, אין שום ספק שהוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

מה המחירון עבור לתכנת יישומון עבור ארגון מזערי ?בתל אביב

מענה מסובך לקושייה מסובכת. עלויות הפיתוח לא מקובעים כלל ותלויות מאוד במבנה ומורכבות היישומון. בניית יישומון שאינו בעייתי כ"כ עם עסק חזק בתחום מחירו יהיה סביב – 19,000 ש"ח10000 יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם בדרגת 'סיבוך' אחרת אולם, יתומחרו ביותר מזומנים. צוות מפתחי אפליקציות עם פז"מ בתחום , לא אמורה להיות לו בעיה לספק לך מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. מחירון בניית היישומון לארגון שלכם אמור להיות הוגן מול העובדה ששהיישומון אכן פותר בעיה עסקית אמיתית.

לפתח יישומון שמתאים למערכות רבות (כמו iOS, Android) יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם יותר?

בלי ללכת סחור-סחור: התשובה חיובית בדרך כלל. במידה ואכן נחוץ לך שמה ששילמתם עבורו יתפקד במערכות הפעלה שונות, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, יכול להיות שהדבר החכם לעשות יהיה להזמין יישומון רשת (ווב) ולא נטיב. השיטה הנ"ל מאפשרת לאפליקציה לעבוד בכמות נרחבת של מכשירים: מחשב אישי, סמארטפון והרשימה עוד ארוכה; רק בסיטואציה בה הבנייה והעיצוב של היישומון נעשה על-ידי חברה רצינית, כאמור. אתם יכולים ללמוד מידע בנושא השוני שישנו במערכות המגונות בלינקים הבאים:

כמה סך הכל התשואה הממוצעת ברכישת יישומים בשביל ארגון שאינו גדול?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. יצא ועלות פיתוח האפליקציה חוזרת לבעלים שלה בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. זה גם די קל לבדוק את היישומון, אם הוא מוריד את הזמן הדרוש לביצוע פעולה ב-20%, ולחלופין להפחית בזבוז משאבים ב-20% וזו רק ההתחלה. בחישוב ההשתלמות (כלומר עד כמה ההשקעה משתלמת), ראוי להתייחס בכובד ראש אל הפעולות השוטפות שמהוות את תשלומים ואף חובות מצדה של החברה, בכל צורה שלהם, שהיישומון אמור בעיר תל אביב להמעיט.

כשאפליקציה מוכנה, כיצד רצוי למזמין השירות להביא אותה אל לקונים נוכחיים ועתידיים?

הגישה הכי ראויה לשווק אפליקציה היא על-ידי עמוד ברשת. במצב בו בנינו יישומי נייטיב, אותו אתם יכולים להכניס אל הטלפון אך ורק מחנות האפליקציות הרשמי של מערכת ההפעלה (Google Play בתור דוגמה), ראוי לבחון בטעימה קלה את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש לפני העלאת האפליקציה לחנות. כמו כן, ניתן לקדם את האפליקציה על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, ולחלופין בעזרה של אלו שאחראים על פרסום בחברה שלכם. בהתאם לאופיו של היישומון, חכם יהיה לשקול צילום ועריכה של קטעים קצרים ולפרסם אותם ביוטיוב, באתר החברה, בדף הפייסבוק וכו'.

כל כמה זמן הכרחי למזמין היישומון בתל אביב והסביבה לבצע רענון וחידוש של האפליקציה שלהם?

בהתאם להסברים הקודמים, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של מהות היישומון שלכם. בסיטואציה בה האפליקציה מונחת תוכן, נצטרך לעדכן אותו באופן שוטף, אחרת חבל לטרוח לייצר אפליקציה כזו. יישומים עם מטרות אחרות רצוי לבצע חידוש בערך אחת לשנה. על-מנת להיות בסנכרון מושלם עם ההתפתחויות של מערכות ההפעלה של המכשירים , למשל iOS ואנדרואיד,

אז יישומון למעשה כדאי לחברות, לא משנה מה?

במקרה והתאגיד לא מצליח להצביע על בעיות במוצר שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, ישלחכות קצת עם פיתוח יישומון. אולם לדבר עם מפתחי יישומים, זו אולי אפשרות לשים לב לקושי בשירות שלא ראינו קודם.

עניינים אשר ראוי למזמין היישומון להגות בהם כאשר מדברים על פיתוח אפליקציות

בתקופתנו קיימות אופציות באינטרנט שאיתן אפשר לעשות שיפור משמעותית הרגלים שבית העסק לוקה בהם. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה קטנות ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין באתר האינטרנט שהם מנהלים שלעיתים קרובות לא עושות את העבודה באייפון או באנדרואיד. פה למשל נכנסת לתמונה היישומון הייעודי – לשדרג את האופציות לבצע רכישה יכול לעשות את כל ההבדל אצל ארגונים. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות מטורפת של קונים באתר Amazon. אמאזון הפכה את ההתקשרות של הצרכנים איתו לדבר מובן ופשוט ממש. ל"אמאזון" זה טוב? אז זה מודל שמתאים לתאגידים קטנים. השקה אישית של יישומון לארגונים בתל אביב – להתייעצות עם מקצוענים, מפגש והצעה גמישה, צרו עימנו קשר עוד היום. שירות לקוחות מתקדם