שפת תכנות swift פיתוח אפליקציה

הכנת אפליקציות לעסקים בתל אביב וכל מה שאתם אמורים לדעת

בניית אפליקציות לארגונים בכל גודל בתל אביב והסביבה

יצירת אפליקציות לתאגידים קטנים וגדולים: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך זה לא עניין בלעדי למאה העשרים ואחת, אמנם פריצת המרשתת שסייעה לתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ותרומתה לאת הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, בהחלט פתחה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע למימדים מדהימים. היום המון בני-אדם מכל הגלובוס קונים עוד ועוד קניות וחומר מכל סוג על-פי הגחמות שלהם, השאיפות וההעדפות האישיות. כמובן, שהתגובה של עולם הסחר בשום פנים ואופן לא מגיעה באיחור – התופעה גודלת עוד ועוד – מנהלים מחליטים ליצור יישומון לעסק שלהם. מנכ"לים מתחילים להבין את הטוב שבהזמנת אפליקציה ע"מ להעניק חווייה נהדרת וטכנולוגית חצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. והאמנם, זה באמת דבר נבון?

בעמוד זה נעניק תשובה למה שכולם רוצים לדעת: מה צריך עבור הכנת יישומון לעסק ואיך אפליקציית מובייל יכולה לתרום לתאגיד שלכם? מתן אפשרות לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) לקיים דיאלוג מול בית העסק עם הזמן נהייה עניין מאסט. כאשר בית העסק נגיש מהטלפון של הלקוח ובעת שמתקיים דו-שיח על-ידי מסרונים והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, נוצרת תחושת ביטחון ומן ההיגיון שהוא יזהר בזרקור חיובי בהשוואה למתחריו.
אם לקונה מתאפשר בלי קושי לנהל דו-שיח, ככה גם יהיה רחב יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק בהחלט יכולים להעלות את תדירות ונפח התשלומים בכך שביצוע ההזמנה נהיה זמין כל-כך, להגביר את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, באותה נשימה ניתן להעניק סיוע למשתמש שיוציא את המקסימום מן ה דברים שיש במוצר דרך הצגת נתונים ענייניים במסכו של הטלפון.

בקצרה, עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, אבל מדובר בעניין שולי. הצעתנו היא לבדוק את רצונותיו של בעל החברה בסיוע של בונה האפליקצייה במטרה שלא יהיה ספק שהיישומון יותאם היטב ללקוח ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.
שפת תכנות swift

למה חובה לתת את הדעת בייצור יישומים?

מטרתנו היא טיפול בצרכיו של המשתמש, כמו לפתור קושי שיש במוצר. יישומים שמצליחים למצוא פתרון לנקודת חולשה , לדוגמה להעניק אופציה לקונה לעשות יותר פעולות בדקות מעטות יותר, לבצע שימוש נכון ויעיל בשירות המוצע, שימור של אמצעים ולהעניק לחברה Image (תמונה) שאומרת 'קידמה' מול לקוחות מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. ע"י מענה לצורכי המשתמש באופן סבלני, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה כמאוד משתלמות לאחר תקופה לא ארוכה. התאגיד או החברה צריכים להצביע על מה בדיוק צריך לעשות היישום, זאת על-פי הידע המקצועי שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי מתאימה, חכם יהיה לחפש מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. חברת הפיתוח אמורים להציג בפניכם שאלות באיזו שיטה הינכם מריצים את הפעולות העסקיות נכון לעכשיו. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה אמורים לשאול את העסק שאלות שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. במצב בו ניתן, חובה לבוא בבקשה למתכנתים להציג בפניכם מבנה ראשוני של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

איך יכול בעל חברה להיות סמוך ובטוח שהיישומון שהזמין לא יטבע בין מליוני האפליקציות שמשווקים בכל עת?

החשוב מכל לזכור הוא שעל האפליקציה להיות מעודכן ושימושי לציבור. השיטה הראויה לתת גושפנקא שהיישומון שלנו לא ייבלע בתוך ים האפליקציות המתחרות היא לסקור אותו אם הוא משרת ומביא ערך אמיתי לקונה ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. בסיטואציה בה המשתמש מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מכלי-עזר שימושי, אין שום ספק שהוא ישוב להסתייע בו.

כמה עולה לפתח יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל חברה זעירה בתל אביב והסביבה?

הסבר מסובך לשאלה מורכבת. התעריפים משתנים ותלויות מאוד בעד כמה מורכב היישומון ובמה הוא מתעסק. פיתוח אפליקציה פשוטה יחסית ע"י עסק רציני מחירו יהיה בכיוון של – 18,000 ש"ח10000 אפליקציות אשר אינם פשוטים כ"כ אולם, תעלנה הרבה יותר. עסק שיש לו ניסיון אמור להיות מסוגל לתת לכם הצעה לתשלום אחרי פגישה של שעה-שעתיים. מחיר תכנות והשקת היישומון לחברה שלכם אמור צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהוא אכן פותר אתגר רציני בחברה.

שאלה: התאמת היישומון למכשירים שונים ידרוש מבעל חברה לשלם סכומים רציניים יותר?

לא נאריך במילים: התשובה חיובית בדרך כלל. בסיטואציה בה הכרחי עבורכם שמה שאתם מקבלים יעבוד בסוגים רבים של מכשירים, כגון iOS ואנדרואיד, הגיוני לומר שמה שאתם צריכים לעשות זה להזמין יישומון מסוג רשת (ווב) ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. שיטת Web היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בכמות נרחבת של מכשירים: מחשב אישי, סמארטפון והרשימה עוד ארוכה; רק בסיטואציה בה הפיתוח והעיצוב של היישומון נעשה ע"י צוות רציני, מן הסתם. כאן תוכלו ללמוד ידע בנוגע לשוני שישנו במכשירים השונים בקישורים הבאים:

מה בדיוק הרווח, פחות או יותר, בפיתוח יישומון בהזמנה אישית עבור ארגון זעיר?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. יצא ומחירי הפיתוח כולם חוזרת לבעלים שלה בשנה הראשונה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. גם פשוט נורא לעשות חישוב את היישומון, אם הוא ממזער את משך הזמן הנצרך לקנות משהו ב-15%, ולחלופין לצמצם שימוש לא יעיל בשירות המוצע ב-16 אחוזים כהדגמה. בבחינת הרמה של צורך בהזמנה, חובה לא להשאיר בצד את כל מה שמהווה את ,"הפסדי" החברה בכל צורה שלהם, אשר בכוונת האפליקציה בתל אביב לצמצם.

כשנגמרה העבודה על היישומון, כיצד מומלץ למזמין האפליקציה לדחוף אותה לשוק ולמשתמשים עתיידים ונוכחיים?

השיטה הכי טובה לקידום יישומים זה עם עמוד ברשת. במקרה והעיסוק שלנו הוא כרגע ביישומון מסוג נייטיב, אותו אתם יכולים להתקין במכשיר הסלולרי אך ורק מחנות האפליקציות הרשמי (App Store הוא דוגמה קלאסית), ראוי לסקור פה ושם את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש זמן מה בטרם ההשקה של היישומון לחנות. בנוסף, אפשר להודיע על השקתו של היישומון ע"י הפצה בדוא"ל, ולחלופין בעזרתם של המחלקה לשיווק שלכם. בהתאם לסוג היישומון, נכון יהיה להכניס את האופציה של עריכת סרטון וידאו שיווקי והעלתם אל אתרכם, בפייסבוק, ביוטיוב או בכל מקום אפשרי.

באיזו תדירות חובה בקירוב בעיר תל אביב לעדכן את היישומון שהזמינו?

בהתאם להסברים הקודמים, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של אופי האפליקציה המדוברת. במידה והאפליקציה מונחת תוכן, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על ייצור יישומון מהסוג הזה. יישומים עם מטרות אחרות ראוי לערוך חידוש כל תקופה של 12 חודשים לערך. על-מנת להיות בסנכרון מושלם עם עדכוני מערכות ההפעלה של המכשירים , למשל אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

שאלה: יישומון הכרחי לכל ארגון?

במקרה שהחברה לא נוחלת הצלחה בניסיון להתמקד על קושי בשירות שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, רצוילא למהר עם פיתוח יישומון. ואף על-פי כן, דיבור עם צוות פיתוח של יישומים, זו דרך מוכרת לשים את האצבע על בעיה עסקית שלא ראינו בעבר.

נקודות נוספות שמומלץ למנהלים לתת עליהם את הדעת בטרם מתחילים עם לפתח יישומון

אל תשכחו כי קיימות פונקציות ברשת שביכולתן לגרום לשיפור משמעותית הרגלי עבודה שקיימים בחברה. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה מזעריות קיימת אופציה של להזמין אצלם בדף שהם מנהלים שלעיתים קרובות אינן פעולות כלל ועיקר בנייד עם דפדפן ברירת-המחדל שלו. פה למשל נקבל עזרה מההיישומון לסמארטפון – הנגשת האופציות לבצע רכישה יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול אצל חברות. דרך-אגב זה ההסבר לכמות אדירה של קונים ב-Amazon. אתר Amazon שינה את הדו-שיח של הצרכנים איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. טוב לאתר "Amazon"? כנראה שזה מתאים גם לכם. הכנת יישומים לחברות בתל אביב – להתייעצות עם מקצוענים, שיחה חינם והצעות אטרקטיביות, שלחו לנו e-mail עכשיו. שפת תכנות swift