תכנות בשפת swift air פיתוח אפליקציה

בניית אפליקציות לבתי עסק בתל אביב וכל מה שאתם אמורים לדעת

פיתוח אפליקציה לתאגידים קטנים וגדולים בתל אביב

בניית יישומים לתאגידים מכל סוג: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע כלל לא ייחודיים לתקופה זו, ועם זאת, המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, שסייעה לתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ודחפה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בלי צל של ספק פרסה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות אל אופקים מדהימים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל ארץ רוכשים עוד ועוד קניות ושירותים על-פי הצרכים שלהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. על ידי כך, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו בשום פנים ואופן לא תאחר להגיע – גדלה הכמות של נותני שירות עושים את הצעד לבנות יישומון לעסק שלהם. מנהלים הבינו כבר את הטוב אשר ביצירת אפליקציות על-מנת לספק נוחות למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. ועם זאת, האם מדובר במעשה חכם?

בפסקאות הבאות ננתח את השאלה הגדולה: מה צריך לעשות על מנת להגיע ליצירת יישומים לעסקים ובאיזה אופן אפליקציית מובייל מסוגל לסייע להצלחת השירות שלכם? הענקת גישה ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי קשר טכנולוגי מול צוות העסק ברבות השנים האחרונות הופך לנושא קריטי. כאשר הצוות זמין מהנייד של הקליינט וכאשר התקשורת נעשית בשיטה של מסרונים ונוטיפיקציות באופן קבוע, נרקמת אמינות והוא יואר עם אור ייחודי , והדברים אמורים בניגוד מוחלט להעסקים שהתחרו בו עד עתה.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן קליל לתקשר, ודאי שגם יהיה גדול יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לבית העסק בהחלט יכולים להגדיל את כמות ותכיפות ההזמנות ע"י זה שלבצע רכישה הופך למהיר יותר, לחזק את קביעות התקשורת עם המשתמש ולבנות אמון, באותו מעמד כדאי להעניק סיוע לקליינט שישתמש בצורה הטובה ביותר ב אפשרויות שהעסק מציע דרך הצגת אינפורמציה עניינית על צג הטלפון.

בקיצור, אפליקציה לעסק בלבד אבל מדובר בעניין שולי. כדאי להעמיד תחת זכוכית מגדלת את רצונותיו של בעל החברה בעזרתו של מתכנת היישומים בשביל להבטיח שהאפליקציה יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.
תכנות בשפת swift air

על מה חכם יהיה לעצור ולחשוב בהכנת יישום?

החלק המרכזי והחשוב ביותר הוא התבייתות על לפתור אישיו שקיים במוצר. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים למצוא פתרון לנקודת חולשה כגון להקל על הלקוח להספיק יותר תוך דקות ספורות, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר במשאבים, שימור של המוצר עצמו ולהציג תדמית שאומרת 'קידמה' עבור משתמשים קיימים ופוטנציאליים ע"י טיפול בצורכי המשתמש באופן מסור, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה כהשקעה מוצלחת בהסתכלות ארוכת טווח. התאגיד או החברה אמורים זה לדעת בוודאות מה אמור היישום להוציא לפועל, בהתבסס על רזי המקצוע, וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הטובות ביותר, נכון לעשות מאמץ באיתור בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. המתכנתים אמורים להציג בפניכם שאלות באיזה אופן הינכם מריצים את הפעולות העסקיות נכון לעכשיו, בלי אפליקציה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה צריכים להפנות אל החברה שאלות בנוגע לצרכיה, שמדגימות את מידת ההבנה שלהם בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. אם מתאפשר, רצוי לבוא בבקשה למתכנתים לשלוח לכם רפליקה מסוימת של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

מהי השיטה בה מובטח למזמין שהאפליקציה שלו לא יילך לאיבוד בין מליוני האפליקציות שמפורסמים חדשים לבקרים?

חוק השיטה להיות רגועים שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בכמות האדירה של היישומים שמוצעים היום היא להיות בטוחים שהוא מביא יתרון רציני כלשהו ללקוח ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. בסיטואציה בה הצרכן מתייחס ליישומון כאל תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, אין שאלה – הוא ישוב לתוכו, ישתמש ועל-ידי כך יגיעו גם הרכישות.

מה התעריף עבור לרכוש יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור חברה קטנה בעיר תל אביב?

מענה לא פשוט לקושייה בעייתית. המחירונים של לפתח אפליקציה לא מקובעים כלל ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה מורכבות הפיתוח, ובמה עוסק בדיוק היישומון. תכנות והשקת יישומון פשוטה יחסית ע"י עסק רציני יעלה בדר"כ בטווח ה10 אלף שח עד 18 אלף שח. יישומונים מורכבות יותר עם זאת, יעלו כסף רב יותר. מפתחים של יישומים בעסק שיש לו ותק יכול רוב הזמן להחזיר לכם תשובה עם מחיר מוערך לאחר דיון קצר יחסית. תמחור פיתוח אפליקציה לחברתכם אמור להצדיק את זה הסיבה שעליה לפתור בעיה עסקית אמיתית.

לפתח יישומון שמיועד לפלטפורמות מרובות יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם מחירים גבוהים יותר?

בקיצור, כן, בדר"כ. במקרה שבהחלט חשוב לכם שמה ששילמתם עבורו יתפקד ביותר מפלטפורמה אחת, כמו אייפון ו-Android, לא נגזים אם נאמר שהמעשה החכם יהיה להזמין יישומון ווב ולא נטיב. שימוש בקונסטרקציית Web היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יעבוד בהמון מערכות: מחשב, סמארטפון וכו'; אבל רק בסיטואציה בה האפליקציה מעוצבת כראוי כמובן. כאן תוכלו לקבל מושגים נוספים – אינפורמציה בנוגע לשוני שישנו במערכות המגונות בדפים אלה:

מהי הרווח הסופי, בערך, אם נשקיע באפליקציה בשביל חברה זעירה?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. אם עלות פיתוח האפליקציה שבים לכיסו של הבעלים בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. זה גם די קל לבחון אם היישומון מצליח למזער את כמות השניות או הדקות שצריך לבצע רכישה ב-15%, ולחלופין לחתוך בזבזנות של אמצעים בעשרה אחוז בתור דוגמה. בסקירה על מידת כמה הדברים משתלמים, חשוב מאוד להתייחס בכובד ראש אל כל החשבונות למיניהם, פלוס ההוצאה לאותה תקופת זמן, באופן ישיר ועקיף, שאמור היישומון בתל אביב והסביבה להוריד.

כשהיישומון הושלם, איך יש למזמין היישומון להביא אותה אל לקונים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה להוצאת יישומון לשוק זה על-ידי דף ברשת. במקרה שהדיבור הוא על יישומון Native, אותו אפשרי להכניס אל הטלפון אצל ארכיון היישומים הרשמי (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), יש לסקור מעט את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש זמן מה בטרם ההשקה של היישומון לחנות. כמו כן, נוכל לחלק המלצות על היישומון תוך שימוש ברשימת תפוצה, ולקבל עזרה מהמחלקה לשיווק שלכם. תוך מחשבה על הסגנון של היישומון חובה לחשוב על אפשרות הכנת סרטונים שיווקיים ולהעלות אותו אתר העסק או לערוץ היוטיוב והפייסבוק.

כל איזו תקופת זמן כדאי בהערכה גסה בתל אביב לחדש את היישומון?

בדומה לשאלות הקודמות, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את ייעודו של היישומון הזה. אם סיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, יהיה צורך בעדכונים שוטפים, אחרת חבל לטרוח בניית יישומון כזה. יישומים שתכליתם שונה מומלץ לחדש כל תקופה של 12 חודשים לערך. זאת בשביל שהיישומון יעבוד חלק עם כל ההתפתחויות של המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם כגון אייפון וגלקסי,

יישומון זה משהו שהכרחי לכל תאגיד?

אם החברה לא מצליחה להתמקד על בעיה עסקית שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, כדאילשכוח כרגע מיישומון כלשהו. אך שיח כן אצל תאגיד פיתוח יישומים, זו אולי אופציה למצוא בעיה עסקית שלא ראינו בעבר.

פואנטות שחכם יהיה לבעלי עסקים להגות בהם כאשר העיסוק הוא בניית יישומון

בזמננו אנו יש פתרונות ברשת שביכולתן לגרום לשיפור בצורה רצינית הרגלי עבודה שליליים שיש לחברה. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: לחברות קטנות של הפצה ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין באתר האינטרנט שבבעלותם שבחצי מהפעמים לא פועלות כלל בדפדפן של הנייד. ממש פה יש הכרח בהיישומון לנייד – הנגשת אפשרות ההזמנה זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער בין ארגונים. זה, בהערת שוליים, ההסבר לכמות של צרכנים מאתר Amazon. אתר Amazon הפך את השיח של המשתמשים איתו למשהו קל ופשוט ממש. ל-"Amazon" זה מתאים? זה טוב גם לעסקים הקטנים. הכנת יישומון לעסקים בתל אביב – להתייעצות, מפגש והצעות נוחות, שלחו לנו מסרון עכשיו. תכנות בשפת swift air