תכנות בשפת swift guitar פיתוח אפליקציה

הכנת אפליקציה למקום עבודה בעיר תל אביב ומה חשוב שתדע

יצירת אפליקציות לתאגידים לכלל המטרות האפשריות באיזור תל אביב

בניית אפליקציה לחברות מכל גודל: תרבויות השפע והקנייה אינה ייחודית לתקפותנו, אמנם המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, אשר דחפה, אולי יותר מכל, את סחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, ונתנה את חלקה באת האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. חד משמעית גרמה לטפיחה של תרבות הצריכה אל אופקים רחבי ידיים. היום המון בני-אדם בגלובוס רוכשים עוד ועוד פריטים ושירותים לפי רצונותיהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אינדבידואליות. ע"י כך, התגובה של הסוחרים בשום פנים ואופן לא מאחרת לבוא – ומהר מאוד הגענו למצב בו מנהלים מסכימים שצריך לבנות יישומים לעסקים שבבעלותם. נותני שירות הבינו כבר את ההצלחה הפוטנציאלית שבהכנת אפליקציות במטרה להעניק חווייה נהדרת וטכנולוגית חקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. ואף על-פי כן, האם זה בעצם מעשה שכדאי שנעשה?

בטקסט שלפניכם נדבר על השאלה שכולם שואלים: מה צריך לעשות עבור הכנת אפליקציות לארגונים ובאיזה אופן יישומון לסלולרי יש בו לסייע להצלחת התאגיד שלכם? נתינת אפשרות למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד תקשור מול צוות העסק עם הזמנה הופך למנדטורי. כאשר בעלי התפקידים וכלל הצוות מצוי בנייד של הקליינט וכאשר ההתקשרות מתבצעת באופן של התראות ס.מ.ס והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, נוצרת אמינות והוא יואר בזרקור חיובי , זה כמובן בניגוד למתחרים.
ככל שללקוח מתאפשר בלי קושי להיות במגע, מן ההיגיון שגם יטפח דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לבית העסק יש בהם להגדיל את גודלן ונפחן של הרכישות ע"י זה שלבצע קנייה נהיה כזה נוח, למנף את תדירות המגע עם הלקוח ולהצמיח מערכת יחסים, רצוי גם על הדרך לסייע ללקוח שיוציא את המקסימום מן ה מוצרים והשירותים שהעסק מציע דרך פרסום נוטיפיקציה, הנושאת אינפורמציה חשובה על-גבי הפלאפון.

במילים אחרות, עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, אך זה עניין שולי. הכרחי לאבחן בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים בעזרתו של המפתח של היישומון במטרה שלא יהיו טעויות והיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.
תכנות בשפת swift guitar

על איזה נושאים רצוי לשים לב בבניית יישומון?

מטרת העל היא טיפול בצרכיו של המשתמש, כמו לפתור בעיות שקיים בחברה. יישומים שיכולים למצוא פתרון לתקלה , לדוגמה לאפשר למשתמש להספיק יותר בזמן קצר יותר, לעשות שימוש יעיל ונכון בתכונות המוצר, להכווין לשימוש נבון בשירות המוצע ולהעניק מוניטין או תמונת מצב שאומרת 'קידמה' עבור צרכנים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. ומתוך טיפול ברצון המשתמש באופן נכון, כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן כמאוד משתלמות בטווח הרחוק. על העסק או הארגון זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור היישום לעשות, וכאן נכנס כאמור רזי המקצוע, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי רווחית, ראוי לעשות מאמץ בהשגת בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. המתכנתים אמורים לחקור' אתכם באיזו צורה הינכם מנהלים את העסק כעת, ללא אפליקציה. המפתחים מטרתם לחקור' את החברה שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. אם זו לא בעיה, הכרחי לשאול את המתכנתים אם הם יכולים להציג בפניכם מבנה ראשוני של האופן בו היישומון אמור להיראות.

מהי השיטה בה בעלים של חברה יכול להיות בטוח שהיישומון שהזמין לא יילך לאיבוד בים היישומים שקיימים עכשיו?

החשוב מכל לזכור הוא שהיישומון חייב להיות שמיש ועדכני עבור הלקוחות. האופן בו הכי כדאי להיות רגועים שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בתוך ים היישומים שיוצאים כל הזמן היא להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם הוא מספק ומעניק יתרון מהותי לציבור על בסיס תמידי. אם הצרכן מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מדבר שמקל לו על החיים, תהיה בטוח שהוא ישוב וייעזר בו.

מה המחיר של לקבל יישומון בשביל חברה זעירה בעיר תל אביב?

הסבר מסובך לשאלה מורכבת. המחירים משתנים והגורם הקריטי ביותר הוא סדר גודל מורכבות היישומון. לפתח יישומון שאינו בעייתי במיוחד על-ידי חברה מקצועית יעלה בדר"כ בכיוון של – 18,000 ש"ח10000 יישומונים יותר מסובכים עם זאת, תעלנה מספרים גבוהים יותר. מפתחים בתאגיד שיש לו ותק , לא אמורה להיות לו בעיה להחזיר לכם תשובה עם הצעת עלות לאחר דיון קצר יחסית. תעריף הכנת היישומון לחברה שלכם אמור משקפת נאמנה את שהוא אכן פותר קושי מהותי בחברה.

שאלה: התאמת האפליקציה למערכות הפעלה שונות זה למעשה אומר לשלם כסף רב ממה שחשבנו?

בפשטות: התשובה חיובית רוב הזמן. במצב בו אתם חייבים שהתוצר יפעל במערכות הפעלה מגוונות, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', סביר להניח שהדבר החכם לעשות יהיה לבקש יישומון ווב (רשת) ולא יישומון מסוג Native. שימוש במבנה ווב היא המפתח איתו היישומון יתפקד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; אבל רק בסיטואציה בה הבנייה והעיצוב של היישומון נעשה על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. ביכולתכם לקבל מושגים נוספים – ידע בנוגע לשוני בין הפלטפורמות השונות במאמרים הבאים:

מה בדיוק הרווח, פחות או יותר, בהזמנה של יישומון ייעודי בשביל ארגון שאינו גדול?

זה מאוד תלוי בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. בסיטואציה בה עלויות הפיתוח כולן עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. גם זו אינה בעיה לבחון את היישומון, אם הוא ממזער את הזמן הדרוש לבצע פרוצדורה בנניח 15%, ולחלופין להפחית בזבוז אמצעים בעשרה אחוז למשל. בבדיקת ההשתלמות (כלומר עד כמה ההשקעה משתלמת), נכון לא לשכוח את שלל החשבונות, יחד עם מה שהחברה מוציאה, בצורה מיידית ולפרקים, שעומד היישומון בתל אביב למזער (ע"י החלפת עובדים אנושיים למשל).

כשהיישומון הושלם, באיזה אופן יש למזמין היישומון להביא אותה אל לצרכנים נוכחיים ועתידיים?

האופן הכי נכון להוצאת יישומים זה באתר אינטרנט. בסיטואציה בה העיסוק שלנו הוא כרגע ביישומון מסוג Native, אותו אתם יכולים להטמיע בטלפון בארכיון היישומים שייעודי למערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), חכם יהיה להכיר קצת את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. בנוסף, נוכל לקדם את האפליקציה על-ידי הפצה אצל המנויים שלכם, או בסיוע אלו שאחראים על המכירות בחברה. תוך התחשבות בסגנון היישומון חכם יהיה לחשוב על אפשרות בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהעביר אותם אל ערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

כל איזו תקופת זמן כדאי באופן כללי בתל אביב לערוך עדכון של היישומון שהזמינו?

אפילו פה, התשובה טמונה באופי האפליקציה המדוברת. בסיטואציה בה סיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, יהיה צורך בעדכונים שוטפים, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על ייצור יישומון כזה. סוגים אחרים של אפליקציה הכרחי לבצע עדכון כל, פחות או יותר, 12 חודשים. כדי לשמור על עקביות עם עדכוני הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, , למשל אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות,

האם אפליקציה הכרחי לכל חברה?

במידה והחברה נכשלת בלמצוא בעיות בחברה שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, מומלץלהניח כרגע לרעיון של יישומון. אך דיבור עם חברת פיתוח אפליקציות זו דרך מוכרת לשים את האצבע על אתגר במוצר שלא ראינו קודם.

נקודות נוספות שנכון יהיה ליזם החכם לתת עליהם את הדעת כאשר הנושא הוא לפתח יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום ישנן אפשרויות אפליקציות אינטרנטיות שבעזרתן אפשר לעשות שיפור באופן מהותי הרגלים שיש לחברה. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות הפצה קטנות ישנן אופציות של להזמין אצלם בדף ששייך להם שרוב הזמן לא עושות את העבודה באייפון או באנדרואיד. זו הנקודה בה נקבל עזרה מהיישומון – להעלות ברמה את היכולת לבצע רכישה זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער אצל תאגידים. דרך-אגב זה ההסבר לכמות של קניות מאתר "אמאזון". אתר "אמאזון" הפך את ההתקשרות של המשתמש איתו לדבר קל ופשוט נורא. לאתר הענק הזה זה מתאים? זה טוב גם לעסקים הקטנים. הכנת יישומון לארגונים בתל אביב – לשיחה עם מקצוענים, מפגש והצעת מחיר, שלחו לנו e-mail עכשיו. תכנות בשפת swift guitar