תכנות בשפת swift live פיתוח אפליקציה

הכנת אפליקציות למקום עבודה בעיר תל אביב וכל מה שאתם אמורים לדעת

יצירת אפליקציות לחברות לכלל המטרות האפשריות בתל אביב והסביבה

יצירת יישומים לבתי עסק קטנים וגדולים: תרבויות השפע והקנייה כלל לא ייחודיים לזמננו, ואף על-פי כן, רשת האינטרנט אשר עשתה את חלקה הענק בסחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, ודחפה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. ללא עוררין מתחה את תרבויות השפע והקנייה אל גדלים אדירים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם בגלובוס מזמינים עוד ועוד דברים וחומר מכל סוג ע"פ צורכיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. כמובן, שהשוק מגיב, והתגובה שלו אף פעם לא תאחר להגיע – גדלה הכמות של נותני שירות מגיעים למסקנה שצריך לבנות יישומון לעסק שלהם. נותני שירות הגיעו למסקנות שלהם וקולטים הצלחה הפוטנציאלית שבבניית אפליקציה בשביל לעשות טוב ונוח למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. ואף על-פי כן, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה שמומלץ לנו לעשות?

בשורות הבאות נפתח את שאלת השאלות: מה מתבקש בשביל הזמנת אפליקציה לתאגידים ובאיזו דרך יישומון באנדרואיד או באייפון יש בו לקדם את המוצר שאתם מציעים? הענקת גישה ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי לקיים דיאלוג מול צוות העסק עם הזמן נהייה עניין קריטי. כשהעסק מצוי בנייד של המשתמש / לקוח ובעת שמתקיים דו-שיח באופן של מסרונים ונוטיפיקציות באופן קבוע, מתהווה תחושה של אמון ומאיר על עצמו אור ייחודי מול העסקים שהתחרו בו עד עתה.
אם למשתמש מתאפשר בלי קושי להיות במגע, מן ההיגיון שגם יתרחב המחזור העסקי. יישומים יש בהם להגדיל את כמות ותכיפות הקניות ע"י זה שלבצע רכישה נהיה קל כ"כ, להגדיל את קביעות התקשורת עם המשתמש ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, באותה הזדמנות ניתן גם לתת מענה למשתמש להפיק תועלת מירבית מה אפשרויות שיש בשירות שמוצע בצורה של הבאת ידע חשוב במסכו של הפלאפון.

בקיצור, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אבל זה נושא שולי. מומלץ מאוד לבחון בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון בסיוע של בונה היישומים על-מנת שלא יהיה ספק שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.
תכנות בשפת swift live

על איזה נושאים חובה להתייחס בבניית אפליקציה?

מטרתנו היא לשים דגש על לפתור קושי שיש בשירות. יישומים שמצליחים למצוא פתרון לתקלה , דוגמה לכך יכולה להיות להעניק אפשרות ללקוח להספיק יותר בדקות מעטות יותר, לבצע שימוש נכון ויעיל במשאבים, לתת ידע על שימוש חכם בהמוצר עצמו ולתת לעסק אימג' חזקה ורצינית עבור קונים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. דרך מענה לצורכי הלקוח באופן סבלני, פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן כמכניסות מאוד בהיבט ארוך טווח. התאגיד או החברה צריכים לדעת בדיוק מה צריך היישומון להציא לפועל, זאת ע"פ הדרישה המקצועית, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי מתאימה, חובה לאתר מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון אמורה להציג לכם שאלות באיזו שיטה הינכם מנהלים את העסק כיום. המתכנתים צריכים לחקור' את החברה שנוגעות למטרותיה, והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. אם ניתן, נכון לדרוש בנימוס מהמתכנתים לחשוף בפניכם מבנה שלדי של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

באיזה אופן מובטח לאדם שאותו יישומון לא יילך לאיבוד בתוך ים היישומים שקיימים עכשיו?

החשוב מכל לזכור הוא שהיישומון חייב להיות מעודכן ושימושי עבור הצרכנים. השיטה הנכונה להיות רגועים שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בשפע היישומים שמשווקים בכל עת היא להיות בטוחים שהוא משרת ומביא יתרון רציני כלשהו לצרכן ובאופן קבוע. במידה והצרכן מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מדבר שמקל לו על החיים, ההמשך צפוי – הוא יחזור וישתמש בה.

כמה אשלם כדי לתכנת יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור ארגון מזערי בתל אביב?

תשובה מורכבת לקושייה מסובכת. המחירים דינאמיים והגורם הכי קריטי הוא סדר גודל מורכבות היישומון. פיתוח אפליקציה שאינו בעייתי כ"כ ע"י עסקים חזקים בתחום עולה בדרך כלל בכיוון של 10 אלף שח עד 17 אלף שח. יישומונים בדרגת 'סיבוך' אחרת אולם, עומדים לעלות מספרים רציניים יותר. מפתחים בתאגיד שיש לו ניסיון אמור להיות מסוגל לתת לכם עלות מוערכת בתום דיון של כשעה וחצי. מחירון בניית היישומון לחברה שלכם צריך להצדיק את זה שהוא כן מוצא מענה בשביל אתגר המותי בחברה.

לפתח אפליקציה בשביל סוגי מכשירים רבים זה למעשה אומר לשלם כסף רב ממה שחשבנו?

בלי ללכת סחור-סחור: התשובה חיובית בדרך כלל. במקרה ובהחלט חשוב לכם שהיישומון יעבוד במערכות הפעלה שונות, כמו אייפון ו-Android, לא תהיה הגזמה להגיד שהמעשה החכם יהיה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון WEB ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. שימוש במבנה ווב היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יתפקד במחשב האישי, בסמארטפון וכו'; רק במקרה שעיצוב היישומון התבצע היטב, כאמור. אתם יכולים ללמוד הסברים על השוני שקיים במכשירים השונים בקישורים הבאים:

כמה יוצאת הרווח הסופי, בערך, בפיתוח אפליקציה לעסק קטן?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. יצא ומחירי הפיתוח כולם עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, ההשקעה כדאית. זה גם די קל לברר אם היישומון מצליח למזער את הזמן הדרוש לקנות משהו ב-15%, או לחלופין לחתוך שימוש לא יעיל באמצעים ב-12% לדוגמה. בחישוב הכדאיות, חשוב מאוד לא להתעלם כל חשבונות העסק, כולל הוצאות העסק, בכל היבט, אשר בכוונת האפליקציה באיזור תל אביב למזער.

כשאפליקציה מוכנה, כיצד מומלץ לבעלים של החברה להביא אותה אל למשתמשים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה לקידום של יישומון זה ע"י עמוד ברשת. אם הדיבור הוא על יישומון נייטיב, אותה ניתן להכניס אל הטלפון אצל ארכיון היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (App Store הוא דוגמה קלאסית), מומלץ לסקור בטעימה קלה את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. בנוסף, אפשר להמליץ על היישומון דרך רשימת דיוור, ולקבל עזרה מאלו שאחראים על פרסום בחברה שלכם. לפי סוגו של היישומון, חכם יהיה לקחת בחשבון עריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים ולהעביר אותם אל אתרכם, YouTube, Facebook וכו'.

באיזו תדירות יש בקירוב בתל אביב לרענן את היישומון שרכשו?

בהתאם להסברים הקודמים, נוכל לענות רק מתוך הבנה של מטרת היישומון שלכם. במידה והיישומון בנוי רובו סביב מידע, נעדכן אותו באופן קבוע, אחרת חבל לטרוח לייצר אפליקציה כזו. יישומים עם מטרות שונות חכם יהיה לבצע חידוש פחות או יותר כל 12 חודשים. כדי שהיישומון יעבוד חלק עם כל השינויים של הפלטפורמות השונות , לדוגמה אייפון וגלקסי,

אז יישומון למעשה מתאימה לכל סוגי העסקים?

יצא והעסק כושל לשים אצבע על אתגר בשירות שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, כדאילשכוח כרגע מיישומון כלשהו. אולם ישיבה עם צוות פיתוח של יישומים, זו אולי אפשרות לשים לב לאתגר בשירות שלא ראינו בעבר.

פואנטות שנכון יהיה לבעלים של החברה להרהר בהם לפני שמתחילים עם תכנות והשקת יישומון

בזמננו אנו קיימות פונקציות ברשת שמסוגלות לגרום שיפור באופן מהותי הרגלי עבודה שבית העסק לוקה בהם. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות הפצה מזעריות קיימות אפשרויות הזמנה אצלם בדף הרשת שבבעלותם שבחצי מהפעמים לא פועלות כלל בדפדפן ברירת-המחדל של הנייד. זו דוגמה למתי יש הכרח בהיישומון לנייד – הנגשת האופציות להזמין ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער אצל חברות. דרך-אגב זה ההסבר לכמות מטורפת של קונים באתר Amazon. האתר הפופולרי הפך את הדו-שיח של הצרכנים איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. לאתר "אמאזון" זה מתאים? כנראה שזה מודל שמתאים גם לחברות קטנות. בניית יישומון ליזמים בתל אביב – בואו להתייעץ עם צוות המפתחים שלנו, תיאום פגישה והצעה לעלות, שלחו לנו e-mail עכשיו. תכנות בשפת swift live