תכנות בשפת swift meaning פיתוח אפליקציה

יצירת אפליקציות למקום עבודה בתל אביב ומה חשוב שתדע

בניית יישומים לתאגידים מכל סוג בתל אביב

הכנת אפליקציות לחברות לכלל המטרות האפשריות: הצרכנות המאסיבית זה לא ייחודי למאה העשרים ואחת, אבל רשת האינטרנט שעזרה לכל סחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, וקידמה את הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, ללא שום ספק גרמה לטפיחה של תרבות הצריכה לאופקים רחבי ידיים. עוד ועוד בני אדם מכל הגלובוס צורכים יותר ויותר דברים וידע לפי גחמותיהם, השאיפות וההעדפות האישיות. בכך, התגובה של הסוחרים לעולם לא מתעכבת מלהגיע – עוד ועוד מנהלים מסכימים שראוי ליצור יישומים לבתי העסק שבבעלותם. בעלי עסקים הגיעו למסקנות שלהם וקולטים רווח אשר בהזמנת יישומון על-מנת לעשות טוב ונוח ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. והאמנם, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה חכם?

בפסקאות הבאות נדבר על שאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה נדרש עבור יצירת יישומון לעסקים ואיך בדיוק יישומון לטלפון יכולה לתרום להעסק שלכם? מתן אופציה למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד לנהל מערכת יחסים מול צוות העסק ברבות השנים האחרונות הופך לנושא הכרחי. כשהעסק זמין מהנייד של המשתמש / לקוח וכאשר ההתקשרות נעשית בשיטה של מסרונים ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, נרקמת תחושת אמון והוא יהיה מצוי באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) בהשוואה לעסקים המתחרים לו.
ככל שללקוח קליל לנהל דו-שיח, על-פי כך יהיה רחב יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לחברה מסוגלים להעלות את תדירות ונפח התשלומים ע"י זה שלבצע רכישה נהיה כזה קל, למנף את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולבנות אמון, מומלץ באותה נשימה לעזור לקליינט שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב מוצרים והשירותים שבית העסק נותן דרך הצגה של ידע חשוב בצגו של מכשיר הטלפון.

בפשטות, יישומון לחברה זה טוב מאוד, אך זה עניין שולי. חכם יהיה לבדוק בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים יד ביד עם בונה היישומון ע"מ להיות בטוחים שהיישומון יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.
תכנות בשפת swift meaning

על איזה נושאים הכרחי להתייחס בבניית יישומים?

מטרת העל היא הנגשה ונוחות ללקוח, כמו לפתור בעיות שיש בחברה. יישומים שעניינם למצוא פתרון לקושי כגון להעניק אפשרות ללקוח לסיים את ענייניו במינימום דקות, לעשות שימוש נכון ויעיל בזמן, שימור של אמצעים ולשקף תמונה חזקה ואמינה לעיני קונים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, דרך מענה לצורכי הלקוח באופן יעיל, כל אלה הוכיחו את עצמן כהשקעה נבונה וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. על העסק או הארגון להצביע על מה בדיוק צריך האפליקציה לבצע, וזאת על סמך הניסיון והמקצוענות, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי רווחית, מומלץ לתור אחר בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. חברת הפיתוח חייבים להפנות אליכם שאלות באיזו שיטה הינכם משיקים את השירות או המוצר כעת, בלי יישומון פעיל. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה צריכים להפנות אל החברה קושייות על צרכיו שמדגימות את מידת ההבנה שלהם בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. במצב בו מתאפשר, חשוב מאוד לבוא בבקשה למתכנתים לחשוף בפניכם אב-טיפוס או לפחות דוגמה של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

באיזה אופן יכול בעל ארגון להירגע: שהיישומון שהזמין לא תאבד בתוך הכמות האדירה של היישומים שיוצאים כל הזמן?

חוק מספר 1 הוא שהיישומון מוכרח להיות עדכני ושמיש ללקוחות. השיטה הראויה להיות רגועים שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בכמות העצומה של היישומים שיוצאים כל הזמן היא לבחון שהוא מספק ומעניק טוב' מהותי למי שבחר להוריד אותו ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן יומיומי. אם הלקוח מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מתוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, הסירו דאגה מלבכם – הוא יחזור וישתמש בה.

כמה אשלם כדי לפתח יישומון עבור חברה קטנה בתל אביב?

הסבר לא פשוט לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. עלויות הפיתוח לא קבועים והגורם הכי קריטי הוא עד כמה מורכב היישומון ובמה הוא מתעסק. הכנת יישומון "טריוויאלי" אצל עסקים רציניים יעלה פחות או יותר באיזור 8,000 שקלים עד 19,000 שקלים יישומונים יותר מסובכים לעומת זאת יעלו כסף רב יותר. מפתחים של יישומים בעסק עם ותק , לא צריך להיות לו קושי לספק לך מחיר כמעט סופי בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. תמחור הכנת היישומון לחברה שלכם צריך להישקל על-ידכם מתוך הבנה (אם יש) ששהיישומון אכן פותר אתגר רציני העסק.

האם פיתוח עבור מערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) ידרוש מבעל חברה לשלם מחירים גבוהים יותר?

Long story short: אכן, בדר"כ. בסיטואציה בה יש לכם נחיצות אמיתית שהיישומון יפעל ביותר מפלטפורמה אחת, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', לא נגזים אם נאמר שמה שעליכם לעשות זה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון אינטרנט (ווב) ולא אפליקצייה מסוג Native. שיטת Web מאפשרת לאפליקציה לעבוד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; רק בסיטואציה בה העיצוב של היישומון נעשה כראוי כמובן. לחצו כאן כדי לקבל מידע בנושא השוני שישנו במערכות המגונות בקישורים הבאים:

מהי הרווח הסופי, פלוס מינוס, אם נזמין יישומון לאייפון או לאנדרואיד בשביל ארגון שאינו גדול?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. בסיטואציה בה עלויות הפיתוח של היישומון מוחזרים אל המשקיע בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. גם פשוט נורא לעשות חישוב את היישומון, אם הוא ממזער את מס' הדקות הנצרכות לבצע פרוצדורה בנניח 15%, ו/או לצמצם בזבוז שירות המוצע ב-14 אחוזים כהדגמה. בבחינת הרמה של הכדאיות, חכם יהיה לא לשכוח את כל הפעולות הקבועות שמהוות את תשלומים ואף חובות מצדה של החברה, בכל צורה שלא תהיה, שהיישומון מתכוון בעיר תל אביב לצמצם.

כאשר היישומון עומד, באיזו צורה חכם יהיה לרוכש השירות להביא אותה אל למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

האופן הכי נכון להשקת יישומון זה על-ידי דף ברשת. במקרה והשיח הוא על יישומון מסוג Native, אותו אפשרי לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי אצל ארכיון היישומים שייעודי למערכת ההפעלה (Google Play הוא דוגמה קלאסית), חכם יהיה לשים תחת זכוכית מגדלת מעט את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש עוד בטרם שנשיק את היישומון לחנות. במקביל, יש באפשרותנו לחלק המלצות על היישומון ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, או בסיוע אלו שאחראים על פרסום בחברה שלכם. תוך התחשבות בסגנון היישומון יש לתת את הדעת על עריכת סרטון וידאו שיווקי ולפרסמם בערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

מתי וכמה תדיר חכם יהיה בהערכה גסה באיזור תל אביב לרענן את היישומון?

בהתאם להסברים הקודמים, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של תכליתו של היישומון הזה. במקרה והיישומון מספק מידע רלוונטי, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על פיתוח יישומון כזה. יישומים שתכליתם שונה הכרחי לערוך עדכון כל תקופה של 12 חודשים לערך. על-מנת להיות מותאמים להעדכונים של המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם , לדוגמה אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

האם אפליקציה כדאי לכל חברה?

במקרה והעסק כושל להתמקד על קושי בחברה שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, ישלוותר על רעיון של יישומון כרגע. אבל לשוחח עם צוות פיתוח, זו אולי אופציה למצוא בעיות בשירות שלא ראינו בעבר.

דברים שחובה למנהל הנבון לשקול כשחושבים על עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון

חשוב להבין שישנן אפשרויות אפליקציות אינטרנטיות ואיתן ניתן לשפר בצורה רבה הרגלים בעיתיים שקיימים בעסק. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה קטנות קיימות אפשרויות הזמנה בדף הרשת שבניהולם שלעיתים קרובות לא עובדות בכלל בנייד עם דפדפן ברירת-המחדל שלו. זו דוגמה למתי יש צורך בהיישומון לנייד – העלאה ברמה של האופציה לבצע רכישה זה בדיוק מה שייצור את הפער בין חברות. ד"א זה למה יש כמות אדירה של קונים ב"אמאזון". אתר Amazon הפך את ה'דיבור' של הגולשים איתו לדבר קל ופשוט נורא. לאתר הענק הזה זה מתאים? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. בניית יישומים לבעלי תאגידים בתל אביב- לשיחה עם מקצוענים, קביעת ישיבה והצעות נוחות, שלחו לנו e-mail עכשיו. תכנות בשפת swift meaning