תכנות בשפת swift quest פיתוח אפליקציה

בניית אפליקציות לתאגידים בתל אביב וכל השאלות הנפוצות

הכנת אפליקציה לארגונים לכלל המטרות האפשריות בעיר תל אביב

הכנת אפליקציות לחברות בכל גודל: הצרכנות המאסיבית זה לא ייחודי למאה העשרים ואחת, אמנם המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, אשר דחפה, אולי יותר מכל, את הפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, וקידמה התפתחות טכנולוגית, חד משמעית מתחה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות אל גדלים רחבי ידיים. יותר ויותר אנשים מכל ארץ מזמינים עוד ועוד חפצים ועזרה על-פי הצרכים שלהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אינדבידואליות. על ידי כך, התגובה של הסוחרים אף פעם לא באה באיחור – גדלה הכמות של בעלי מקומות עבודה מגיעים למסקנה שצריך ליצור אפליקציות לעסק שלהם. מנהלים מגיעים לאט לאט למסקנה: כל הרווח שבהזמנת אפליקציות בשביל לעשות חיים קלים ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. ואע"פ כן, האם זה בעצם מעשה מומלץ?

במאמר הבא נדסקס בהשאלה שכולם שואלים: מה מתבקש במטרה להגיע להכנת יישומים לתאגידים ובאיזו דרך יישומון Mobile יש בו לקדם את השירות שאתם מציעים? הנגשה למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד התקשרות יישומית מול צוות העסק ברבות השנים האחרונות הופך לנושא מאסט. כאשר בית העסק נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של צורך המוצר וכאשר התקשורת נעשית ע"י התראות ס.מ.ס ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, מתפתחת תחושה של ביטחון והוא יואר בניצוצות של קירבה ומשפחתיות מול החברות שהתחרו בו עד עכשיו.
אם לקליינט קליל לתקשר, לפיכך יטפח דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק יש בהם להגדיל את גודלן ונפחן של השילומים מפני שלבצע קנייה נהיה נוח כ"כ, להגביר את תדירות המגע עם הלקוח ולבנות אמון, רצוי גם על הדרך לתת מענה למשתמש שיפיק את המקסימום מן ה פיצ'רים שיש במוצר דרך פרסום אינפורמציה עניינית במסך הטלפון.

לסיכום ההקדמה, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אך זה עניין שולי. חשוב מאוד להעמיד תחת זכוכית מגדלת את כל מטרות העסק צעד צעד עם מתכנת האפליקצייה על-מנת להבטיח שהאפליקציה יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.
תכנות בשפת swift quest

על אילו דגשים הכרחי לתת מחשבה בתכנות יישום?

בראש ובראשונה מה שחשוב זה התפקסות על לפתור עניין שיש בשירות. יישומים שמסוגלים למצוא פתרון לאישיו , דוגמה לכך יכולה להיות להעניק אופציה לקונה לעשות יותר פעולות בדקות מעטות יותר, יעילות שימוש בשירות המוצע, למזער בזבזנות של אמצעים ולהעניק לחברה Image (תמונה) רצינית ועניינית עבור צרכנים קיימים ופוטנציאליים וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם טיפול בצורכי הלקוח באופן נכון, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן כמאוד משתלמות וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. החברה או התאגיד אמורים לייצר מתווה של הפעולות שעל היישום לעשות, ופה נכנס כמובן הדרישה המקצועית, כל עסק בתחום שלו. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי רווחית, חובה לתור אחר יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה צריכים להפנות אליכם שאלות כיצד הינכם מריצים את המוצר כעת, בלי יישומון פעיל. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה אמורים לחקור' את החברה שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. במצב בו מתאפשר, רצוי לשאול את הצוות אם ביכולתם להביא לכם לראות אב-טיפוס או לפחות דוגמה של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

איך יכול בעל חברה להיות רגוע שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא תאבד בתוך ים היישומים שמתפרסמים בכל עת?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שהיישומון צריך להיות שימושי ומעודכן בשביל הלקוחות. האופן בו הכי כדאי להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון שלנו לא ייעלם בתוך ים היישומים שמשווקים בכל עת היא לוודא שהוא נותן שימוש מהותי לאלו אשר בחרו להוריד אותו ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן תמידי. בסיטואציה בה המשתמש מייחס ליישומון מעמד של כלי-עזר שימושי, אין שאלה – הוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

מה המחירון עבור לתכנת אפליקציה עבור ארגון זעיר בתל אביב?

מענה לא פשוט לשאלה מורכבת. המחירים משתנות והגורם הכי קריטי הוא עד כמה מורכב היישומון ובמה הוא מתעסק. בניית יישומון פשוטה יחסית עם עסק מוכר יעלה פלוס מינוס סביב 9,000 שקלים עד 17,000 שקלים יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם יותר מסובכים יחסית, עומדים לעלות מספרים רציניים יותר. מפתחים של יישומים בעסק שיש לו ניסיון יכול בדר"כ להעניק לכם מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. תמחור השקה אישית של היישומון לחברתכם אמור לשקף היטב את זה הסיבה שעליה לפתור אתגר מהותי העסק.

לפתח אפליקציה בשביל פלטפורמות מרובות זה למעשה אומר לשלם סכומים גבוהים יותר?

בפשטות: כן, רוב הזמן. במצב בו יש לכם צורך מהותי שהיישומון יפעל במערכות הפעלה שונות, כמו אייפון וגלקסי, לא נגזים אם נאמר שמה שעליכם לעשות זה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון WEB ולא יישומון מסוג Native. שימוש בקונסטרקציית Web מאפשרת לאפליקציה לעבוד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; זה במקרה והאפליקציה מעוצבת היטב, כאמור. הקליקו כדי למצוא הסברים על השוני שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים בקישורים אלה:

כמה יוצאת הרווח, פחות או יותר, בהזמנה של יישומון עבור ארגון זעיר?

זה מאוד תלוי בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. במידה ועלות פיתוח האפליקציה חוזרת לבעלים שלה בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. קל יחסית לחשב אם היישומון מצליח למזער את מס' הדקות הנצרכות לביצוע פעולה ב-20%, ו/או למזער שימוש מיותר באמצעים ב-18% למשל. בבירורים על כמה הדברים כדאיים, מומלץ לא לשכוח את כל מה שמהווה את תשלומים מצד החברה, בכל צורה שלהם, שעתיד היישומון בתל אביב למזער.

כשהגענו לשלב ההשקה של היישומון, באיזה אופן ראוי למזמין היישומון לבצע שיווק ללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

הדרך האפקטיבית ביותר להוצאת יישומון לשוק זה על-ידי עמוד ברשת. במקרה שאנחנו מתעסקים ביישומון נייטיב, אותו אתם יכולים להטמיע בטלפון בדף היישומים שייעודי למערכת ההפעלה (גוגל פליי למשל), רצוי לחקור בטעימה קלה את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. בנוסף, אפשר לספר לאנשים על היישומון החדש ע"י הפצה בדוא"ל, ולהיעזר בהמחלקה לשיווק שלכם. בהתחשב באופי האפליקציה, מומלץ לשקול צילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולהעביר אותם אל אתר העסק או לערוץ היוטיוב והפייסבוק.

כל איזו תקופת זמן ראוי באופן כללי בתל אביב לבצע רענון וחידוש של היישומים שרכשו?

גם כאן, התשובה טמונה באופי האפליקציה המדוברת. במידה והאפליקציה מונחת תוכן, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון מהסוג הזה. מינים שונים של יישומים נכון יהיה לעדכן לפחות פעם בשנה. על-מנת שהיישומון יעבוד חלק עם כל השינויים בתוך הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה כמו אייפון ו-Android,

יישומון זה משהו שחובה לחברה בכל מצב?

במקרה והארגון לא מצליח לשים אצבע על אתגר במוצר שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, חובהשלא יפתח אפליקציה כלל. עם זאת, ישיבה עם צוות פיתוח של יישומים, זו אולי אופציה למצוא בעיה עסקית שלא ראינו בעבר.

דברים שהכרחי לבעלים של החברה להגות בהם לפני שמתחילים עם לפתח יישומון

אל תשכחו כי יש פתרונות באינטרנט ואיתן ניתן לשפר באופן מהותי הרגלי עבודה שליליים שהחברה לוקה בהם. הזמנות היא דוגמא מעניינת: למפיצים קטנים ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין אצלם בדף שלהם שרוב הזמן אינן עובדות כלל בדפדפן של הנייד. ממש פה ניעזר בהיישומון לנייד – להעלות ברמה את אפשרות ההזמנה זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער בין ארגונים. זה, בהערת שוליים, ההסבר לכמות מטורפת של צרכנים באתר Amazon. אתר "אמאזון" הפך את הדו-שיח של הקונים איתו לדבר פשוט ומובן במיוחד. לאתר "אמאזון" זה מתאים? כנראה שזה מודל שמתאים גם לחברות קטנות. השקה אישית של יישומון לארגונים בתל אביב – להתייעצות, קביעת מפגש והצעות נוחות, שלחו לנו הודעה עכשיו. תכנות בשפת swift quest