תכנות בשפת swift sport פיתוח אפליקציה

יצירת יישומים לחברות בעיר תל אביב וכל מה שצריך לדעת

פיתוח יישומים לחברות בכל גודל בתל אביב

יצירת אפליקציות למקום עבודה בכל גודל: הצרכנות המאסיבית כלל לא ייחודיים לזמננו, ואע"פ כן, רשת האינטרנט אשר תרמה לתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, והניעה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בוודאות הרחיבה את תרבויות השפע והקנייה למימדים מדהימים. היום המון בני-אדם מכל מקום רוכשים עוד ועוד מוצרים ושירותים ע"פ הרצונות שלהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אינדבידואליות. בכך, תגובת השוק בחיים לא מאחרת לבוא – התופעה טופחת בכל יום יותר – מנהלים מחליטים לבנות אפליקציה לעסק שלהם. נותני שירות הבינו כבר את התועלת שביצירת יישומים בשביל לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול המשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. והאמנם, האם זה באמת דבר שכדאי לנו לעשות?

בטקסט שלפניכם נדבר על אשר כולם צריכים לדעת: מה נחוץ במטרה להגיע להזמנת אפליקציות לתאגידים ובאיזו דרך יישומון באנדרואיד או באייפון יש ביכולתו לקדם את המוצר שלכם? הנגשה ללקוחות קיימים ופוטנציאלים יכולת תקשורתית מתקדמת מול בית העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא מנדטורי. כאשר "המוצר" והצוות נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של המשתמש / לקוח וכאשר ישנה אינטראקציה באופן של התראות ס.מ.ס ונוטיפיקציות באופן קבוע, הוא בונה אמינות ומאיר על עצמו ניצוצות של קירבה ומשפחתיות לעומת החברות המתחרות.
יש קורולציה ברורה: אם לצרכן קל יותר להיות במגע, ככה גם יהיה מפותח יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק מסוגלים להגדיל את תכיפות וכמות הקליינטורה ע"י זה שלבצע קנייה נהיה זמין כל-כך, למנף את קביעות השיח עם המשתמש ולהקים מערכת יחסים קרובה, באותה הזדמנות ניתן גם לתת מענה לקונה שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב אופציות שיש במוצר דרך פרסום ידע חשוב במסך מכשיר הטלפון.

בקצרה, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. כדאי להעמיד תחת זכוכית מגדלת את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, לצד מתכנת האפליקצייה וזאת כדי להיות בטוחים שהיישומון יתאים ללקוח ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.
תכנות בשפת swift sport

על איזה נושאים חשוב מאוד לתת את הדעת בייצור יישומון?

מטרת העל היא התבייתות על לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שקיים בשירות. יישומים שעניינם למצוא פתרון לתקלה , למשל להעניק אפשרות ללקוח לבצע דברים רבים יותר בזמן קצר יותר, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר בזמן, להכווין לשימוש נבון במשאבים ולהעניק לחברה Image (תמונה) מקצועית יותר לעיני קונים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. ומתוך טיפול ברצון המשתמש באופן מסור, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן כהשקעה מוצלחת בהיבט ארוך טווח. מטרת התאגיד או החברה זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור לעשות היישומון, ופה נכנס כמובן הידע המקצועי כל עסק בתחום שלו. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הטובות ביותר, חשוב מאוד לעשות מאמץ בהשגת יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה אמורים להפנות אליכם קושיות באיזו שיטה הינכם משיקים את השירות או המוצר בעת הזו. המפתחים אמורים להציג לחברה שאלות שנוגעות למטרותיה, השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) את הסוגייות והמטרות של הארגון. אם זו אופציה, רצוי לבוא בבקשה למתכנתים להציג בפניכם דוגמה כלשהי של איך האפליקציה הסופית תיראה.

מהי הדרך בה מובטח לאדם שאותו יישומון לא ייעלם בים היישומים שיוצאים כל הזמן?

חוק מספר 1 הוא שעל האפליקציה להיות שימושי ומעודכן למשתמשים. השיטה הראויה להיות רגועים שהיישומון שלנו לא ייבלע בשפע האפליקציות המתחרות היא להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם הוא מספק ערך אמיתי למשתמש ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן שעתי אפילו אם צריך. אם המשתמש רואה באפליקציה דבר שמקל לו על החיים, אין שאלה – הוא יחזור וישתמש בה.

מה התעריף עבור לפתח יישומון לעסק קטן בתל אביב?

מענה מסובך לקושייה בעייתית. התמחורים בתנועה מתמדת ואחד המשתנים רבי המשקל הוא כמה זמן ייקח לפתח (ע"פ מורכבות) את היישומון ובמה הוא עוסק בדיוק. תכנות והשקת יישומון "טריוויאלי" אצל עסקים רציניים יעלה בדר"כ סביב 10 אלף שח עד 18 אלף שח. יישומים שהם מורכבות יותר יחסית, יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם הרבה יותר. מפתחים של יישומים בעסק שיש לו ותק צריך לדאוג לכם לעלות מוערכת בתום דיון של כשעה וחצי. עלות הכנת היישומון לחברתכם צריך לשקף היטב את זה שהוא כן פותר קושי רציני בחברה.

לפתח יישומון שמיועד לפלטפורמות מרובות , משמעות הדבר לשלם עוד כסף?

לא נאריך במילים: כן, בדר"כ. במידה ויש לכם צורך אמיתי שהיישומון יפעל בסוגים רבים של מכשירים, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, לא נגזים אם נאמר שהדבר הנכון לעשות יהיה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון ווב (רשת) ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). השיטה הנ"ל זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; רק במקרה שעיצוב היישומון התבצע היטב, כאמור. אתם מוזמנים למצוא מידע בנושא השוני שישנו במכשירים השונים בדפים אלה:

כמה יוצאת הרווח נטו, בערך בהזמנת יישומים לעסק קטן?

זה מאוד תלוי במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. בסיטואציה בה עלות פיתוח האפליקציה מקבלים כיסוי בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. זה גם די קל לבדוק את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את מספר הדקות שצריך לבצע פרוצדורה בנניח 15%, ואף למזער שימוש לא חכם באמצעים בעשרה אחוזים למשל. בבירור כמה הדברים משתלמים, חשוב מאוד לא להשאיר בצד את כל הפעולות הקבועות שמהוות את ,"הפסדי" החברה בכל היבט, שאמור היישומון בתל אביב להפחית.

כשאפליקציה מוכנה, באיזו שיטה הכרחי לצד המזמין (הבעלים של החברה) לעשות שיווק ללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

הגישה הכי טובה לקידום יישומון זה באתר אינטרנט. במקרה והשיח הוא על יישומון נייטיב, אותו ביכולתכם להוריד בדף היישומים אשר ייעודי למערכת ההפעלה (App Store בתור דוגמה), כדאי לבדוק בטעימה קלה את הביטויים הנפוצים במנועי חיפוש בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. גם כן, יש באפשרותנו להכריז על השקת היישומון ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, ולחלופין בעזרתם של המחלקה לקידום ושיווק בחברה שלכם. תוך מחשבה על הסגנון של היישומון יש לחשוב על אפשרות בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים והעלתם אל אתר החברה שלכם, בדף הפייסבוק שלכם, או ביוטיוב.

כל איזו תקופת זמן הכרחי לבעלי עסקים בתל אביב לבצע רענון וחידוש של היישומים שרכשו?

גם כאן, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את תכלית היישומון הרלוונטי. בסיטואציה בה סיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, נצטרך לעדכן אותו באופן שוטף, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על לייצר אפליקציה כזו. סוגים אחרים של אפליקציה רצוי לעדכן בערך אחת לשנה. על-מנת לשמור על עקביות עם השינויים בתוך הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה , למשל אנדרואיד ואפל.

שאלה: יישומון הכרחי לחברות, לא משנה מה?

בסיטואציה בה החברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה לאתר בעיה עסקית אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, הכרחילא למהר עם פיתוח יישומון. עם זאת, שיחה אצל ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו דרך מוכרת למצוא פוטנציאל שאולי לא נתגלתה מולו.

נקודות נוספות שחובה לבעלים של החברה לחשוב עליהם בטרם מתחילים עם לפתח יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום יש פתרונות באינטרנט ואיתן ניתן לשפר בצורה רצינית הרגלי עבודה שליליים שקיימים בחברה. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות הפצה מזעריות יש אופציה בדר"כ של להזמין בתוך האתר שבניהולם שיותר מדי פעמים אינן עובדות כלל בנייד. כאן בדיוק נכנסת לתמונה ההיישומון לסמארטפון – העלאה ברמה של אפשרות ההזמנה זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער אצל ארגונים. דרך-אגב זה ההסבר לכמות אדירה של צרכנים ב-Amazon. אתר Amazon שינה את השיח של המשתמשים איתו למשהו קל ופשוט ממש. ל"אמאזון" זה טוב? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. לפתח יישומון ליזמים בתל אביב – ליעוץ מקצועי, קביעת מפגש והצעה לעלות, שלחו לנו מייל עכשיו. תכנות בשפת swift sport