תכנות בשפת swift up פיתוח אפליקציה

בניית יישומים לתאגידים בעיר תל אביב וכל השאלות הנפוצות

יצירת יישומים לבתי עסק מכל גודל בעיר תל אביב

פיתוח אפליקציה למקום עבודה קטנים וגדולים: תרבות הצריכה זה לא דבר בלעדי לזמן הזה, ואף על-פי כן, המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן אשר עשתה את חלקה הענק בתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ונתנה את חלקה באת האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בוודאות פרסה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע לגדלים מדהימים. עוד ועוד בני אדם מכל ארץ משיגים עוד ועוד קניות וטיפולים לפי רצונותיהם, השאיפות וההעדפות האינדבידואליות. על ידי כך, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו בחיים לא באה באיחור – התופעה גודלת עוד ועוד – בעלי מקומות עבודה מסכימים שצריך להכין אפליקציות לעסק שלהם. בעלי עסקים הגיעו למסקנות שלהם וקולטים הצלחה הפוטנציאלית שביצירת יישומון במטרה להקל על חיי הצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. והאמנם, זה מעשה נחוץ?

בטקסט שלפניכם נדבר על מה שכולם רוצים לדעת: מה נדרש בשביל בניית אפליקציה לבתי עסק ואיך בדיוק אפליקציית מובייל מסוגל לסייע להצלחת השירות שאתם מציעים? הענקת גישה למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד לבצע דיאלוג מתקדם מול הנהלת העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא מאסט. כשה"מוצר" זמין מהנייד של הקונה או המשתמש וכאשר ההתקשרות מתבצעת דרך התראות ס.מ.ס וחדשות רלוונטיות באופן די קבוע, מתפתחת תקשורת קבועה והוא יואר עם אור מיוחד וטוב בהשוואה לחברות המתחרות.
ככל שללקוח יש את האופציה הפשוטה להיות במגע, לפיכך יהיה מפותח יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לבית העסק מסוגלים להעלות את תכיפות וגודל הקניות ע"י זה שלבצע קנייה נהיה זמין כל-כך, להגביר את קביעות התקשורת עם הקליינט ולבנות אמון, באותו מעמד כדאי לתת מענה לקונה שיעשה שימוש נרחב וחכם יותר ב מוצרים והשירותים שיש בשירות שמוצע בצורה של הבאת מעין 'כרוז' דיגיטלי בצג הפלאפון.

לסיכום ההקדמה, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. אל תוותרו לעולם על לסקור את כל מטרות העסק בסיועו של מפתח האפליקציות וזאת כדי שנהיה 100% בטוחים שהיישומון יתאים ללקוח ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.
תכנות בשפת swift up

למה חכם יהיה לשים לב בתכנות אפליקציות?

חלק הארי של הפיתוח הוא הקלה על המשתמש, כמו לפתור תקלה שישנו בחברה. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים למצוא פתרון לתקלה כגון להעניק אופציה ללקוח להספיק יותר בדקות מעטות יותר, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר בתכונות המוצר, להפחית שימוש מיותר בהמוצר עצמו ולהציג תדמית אמינה וחזקה לעיני קונים שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, ע"י טיפול בצורכי המשתמש באופן מסור, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן בתור השקעה חכמה לאחר תקופה לא ארוכה. החברה או התאגיד צריכים זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור היישומון להציא לפועל, זאת ע"פ הדרישה המקצועית, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי שימושית, נכון לעשות מאמץ בהשגת בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. חברת הפיתוח אמורים לחקור' אתכם כיצד הינכם משיקים את השירות או המוצר בימים אלה. המפתחים חייבים להפנות אל החברה קושייות בנוגע לרצונות שלה אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. אם מתאפשר, רצוי לבקש מצוות המפתחים להציג בפניכם רפליקה מסוימת של האופן בו היישומון אמור להיראות.

באיזה אופן יכול בעל ארגון להירגע: שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא יילך לאיבוד בתוך הכמות האדירה של היישומים שמתפרסמים בכל עת?

החשוב מכל לזכור הוא שהיישומון צריך להיות רלוונטית בשביל הציבור. האופן בו הכי כדאי להבטיח שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בתוך ים היישומים שיש בימינו היא להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם הוא מספק ומעניק שימוש מהותי לאלו אשר בחרו להוריד אותו על בסיס קבוע. במקרה והצרכן מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מככלי אהוב עליו, תהיה בטוח שהוא ישוב להיעזר בו.

מה התעריף עבור לרכוש יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור חברה קטנה באיזור תל אביב?

מענה מסובך לקושייה מסובכת. המחירונים משתנות והגורם המשפיע ביותר הוא מה עושה היישומון ועד כמה הנושא מורכב לפיתוח. בניית יישומון בלתי מורכב ע"י עסק רציני יעלה בדר"כ בכיוון של 9,000 שקלים עד 18,000 שקלים אפליקציות יותר מסובכים אולם, יתומחרו ביותר כסף. עסק עם שנים בתחום צריך לתת לכם הצעה לתשלום אחרי פגישה של שעה-שעתיים. מחיר של לפתח את היישומון לארגון שלכם צריך צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהוא כן מוצא מענה בשביל אתגר המותי בחברה.

לפתח אפליקציה שמיועדת למערכות רבות (כמו iOS, Android) , משמעות הדבר לשלם סכומים גבוהים יותר?

בקצרה, כן, כמעט תמיד. יצא ואתם חייבים שהאפליקציה תפעל על מערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון), כגון iOS ואנדרואיד, לא תהיה הגזמה להגיד שהדבר הנכון לעשות יהיה לבקש יישומון WEB ולא נטיב. שיטת ווב היא המפתח איתו היישומון יעבוד על גבי מחשבים, ניידים וטאבלטים כאחד, רק במצב בו העיצוב של היישומון נעשה היטב, כאמור. לחצו כאן כדי למצוא פרטים על ההבדלים שישנו במערכות המגונות במאמרים הבאים:

כמה סה"כ התשואה הממוצעת בהזמנה של אפליקציה לעסק קטן?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. במצב בו עלויות הפיתוח של היישומון מכוסים בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זה כדאי ומומלץ מאוד. גם פשוט נורא לעשות חישוב אם היישומון מצליח להקטין את מספר הדקות שצריך לביצוע פעולה ב-20%, וזה יכול להיות גם להפחית שימוש מיותר במשאבים ב-20% כהדגמה. בבירורים על צורך בהזמנה, חכם יהיה לא לשכוח את הגורמים שמהווים את ההוצאה לאותה תקופת זמן, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שהיישומון עתיד בעיר תל אביב לגמד.

כשהיישומון כבר עומד, מהי הגישה על-פיה נכון למזמין האפליקציה לשווק אותה ללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

השיטה הכי טובה לקידום של יישומון זה על-ידי דף ברשת. במקרה שפיתחנו יישומון נייטיב, אשר אתם יכולים להתקין במכשיר הסלולרי בדף היישומים הרשמי (גוגל פליי למשל), הכרחי לבחון מעט את הביטויים הנפוצים במנועי חיפוש לפני העלאת האפליקציה לחנות. כתוספת, ישנה האופציה לעשות קידום ליישומון ע"י לוח תפוצה, ולקבל עזרה מהמחלקה לשיווק שלכם. בהתאם לאופיו של היישומון, מומלץ לתת את הדעת על עריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים ולפרסמם בכל פלטפורמה רלוונטית: פייסבוק, יוטיוב, ואפילו הטמעה באתר החברה.

כל איזו תקופת זמן חכם יהיה למזמין היישומון באיזור תל אביב לרענן את היישומון?

בדומה לשאלות הקודמות, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את תכליתו של היישומון הזה. במקרה שהאפליקציה מונחת תוכן, נצטרך לעדכן אותו באופן שוטף, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון מהסוג הזה. סוגים אחרים של אפליקציה נכון יהיה לבצע עדכון לפחות פעם בשנה. ע"מ להיות מסונכרנים עם השינויים של מערכות ההפעלה של המכשירים , למשל אייפון ו-Android,

יישומון זה משהו שכדאי לכל בית עסק?

אם התאגיד לא מצליח לשים פוקוס על אתגר במוצר שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, ישלוותר לגמרי על יישומון. אמנם שיח כן אצל תאגיד פיתוח יישומים, זו אחת הדרכים למצוא בעיות בחברה שלא ראינו קודם.

דברים שכדאי למנהל הנבון להגות בהם כאשר מדברים על הכנת יישומון

בעידן של היום, יש פתרונות ברשת ואיתן נוכל לשפר באופן מהותי הרגלים שהעסק כבר מאמץ. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: לחברות הפצה קטנות ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין בדף הרשת שהם מנהלים שיותר מדי פעמים פשוט בלתי אפשריות לביצוע בדפדפן של הנייד. זו הנקודה בה נכנסת לתמונה ההיישומון לנייד – הנגשה של היכולת לקנות ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. ד"א זה למה יש כמות של צרכנים מאתר Amazon. אתר "אמאזון" הפך את הדו-שיח של קהל הקונים איתו לפשוטה ונוחה מאוד. לאתר הענק הזה זה מתאים? אז זה מודל שמתאים לתאגידים קטנים. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומים ליזמים בתל אביב – לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, תיאום פגישה והצעות נוחות, שלחו לנו e-mail עכשיו. תכנות בשפת swift up