תכנות בשפת Swift פיתוח אפליקציה

יצירת אפליקציות למקום עבודה בתל אביב וכל השאלות הנפוצות

הכנת יישומים לחברות מכל סוג בתל אביב

פיתוח אפליקציות לעסקים מכל גודל: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך אינה ייחודית לתקופה זו, ואע"פ כן, פריצת המרשתת שסייעה לסחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, והניעה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בהחלט פרסה את עולם הצרכנות להיבטים עצומים. יותר ויותר אנשים מכל מדינה דורשים עוד ועוד קניות ועזרה ע"פ הרצונות שלהם, השאיפות וההעדפות האישיות. באופן טבעי, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו אף פעם לא מגיעה באיחור – גדלה הכמות של בעלי עסקים מסכימים שצריך ליצור יישומים לעסקים שבבעלותם. נותני שירות מתחילים להבין את הטוב אשר בהכנת אפליקציה ע"מ לעשות טוב ונוח לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. עם זאת, זה מעשה נחוץ?

בדף זה נדון בשאלת השאלות: מה מתבקש עבור הכנת יישומון למקום עבודה וכיצד יישומון באנדרואיד או באייפון יש בו לעזור לחברה שלכם? מתן אופציה ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי לנהל מערכת יחסים מול הנהלת העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא בסיסי. כאשר הצוות זמין מהנייד של הקונה או המשתמש וכשהוא בא במגע עמו דרך מסרונים והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, מתהווה תחושת אמון והוא יואר עם אור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) מול מתחרים.
ככל שללקוח קליל לנהל דו-שיח, מן ההיגיון שגם יתרחב סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים בהחלט יכולים להעלות את תדירות ונפח הקליינטורה מפני שלבצע רכישה נהיה נוח כ"כ, להעלות את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולהקים מערכת יחסים קרובה, באותו מעמד תוכלו לעזור לקליינט להפיק תועלת מירבית מה מוצרים והשירותים שקיימים בשירות המוצע דרך פרסום טקסט (או תמונות) ענייני בצגו של הסמארטפון.

במילים אחרות, אפליקציה לעסק בלבד אך זה עניין שולי. מומלץ מאוד להעמיד תחת זכוכית מגדלת את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, בסיוע של מתכנת האפליקצייה על-מנת שלא יהיו טעויות והיישומון תתחבר עם המשתמש וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.
תכנות בשפת Swift

על איזה נושאים הכרחי לתת את הדעת בייצור אפליקציות?

מטרת העל היא הקלה על הלקוח, כמו לפתור בעיות שקשורה לעסק. יישומים שיכולים למצוא פתרון לקושי , דוגמה לכך יכולה להיות להעניק אפשרות לקונה לגמור עם העניינים שלו בפחות זמן, נכונות ויעילות שימוש במשאבים, שימור של תכונות המוצר ולשקף תמונה אמינה וחזקה לעיני קונים שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, ומתוך טיפול בצורכי הלקוח באופן סבלני, פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן כרווחיות ביותר לאחר תקופה לא ארוכה. התאגיד או החברה אמורים לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל האפליקציה לבצע, בהתבסס על הניסיון והמקצוענות, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הטובות ביותר, כדאי להשיג מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון צריכים להפנות אליכם שאלות איך הינכם מריצים את עסק כעת, בלי יישומון פעיל. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה מטרתם להקשות קושייות על החברה על הצרכים האמיתיים שלה, השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. במצב בו מתאפשר, מומלץ לפנות אל המתכנתים בבקשה לשלוח לכם דוגמה כלשהי של האופן בו היישומון אמור להיראות.

איך יכול בעל ארגון להירגע: שאותו יישומון לא יתמסמס בין מליוני האפליקציות שמסתובבות בשוק?

הדבר ההכרחי ביותר לקלוט הוא שהיישומון מוכרח להיות עדכני ושמיש עבור המשתמשים. הדרך להיות בטוחים שהיישומון שלנו לא ייבלע בכמות העצומה של היישומים שיש בימינו היא לבחון האם הוא נותן יתרון רציני כלשהו לצרכן ובאופן תמידי. אם הקונה רואה באפליקציה ככלי אהוב עליו, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

מה המחיר של לקבל יישומון בשביל חברה קטנה בעיר תל אביב?

הסבר מסובך לקושייה מסובכת. התמחורים משתנים ותלויים באופן משמעותי במורכבות הפיתוח, ובמה עוסק בדיוק היישומון. תכנות והשקת יישומון שאינו בעייתי במיוחד אצל עסקים רציניים יתומחר בערך סביב 10 אלף שח עד 17 אלף שח. יישומים שהם יותר מסובכים יחסית, הולכים לעלות מספרים רציניים יותר. עסק עם ניסיון יכול בדר"כ להעניק לכם מחיר מוערך לאחר דיון קצר יחסית. תעריף עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לחברה שלכם אמור להצדיק את זה שהוא כן מוצא מענה בשביל בעיה עסקית אמיתית.

שאלה: התאמת האפליקציה לפלטפורמות מרובות זה בעצם אומר לשלם יותר?

בעיקרון, בדרך כלל כן. במצב בו אתם חייבים שהתוצר יעבוד במערכות הפעלה מגוונות, כגון iOS ואנדרואיד, הגיוני לומר שהדבר החכם לעשות יהיה לפתח אפליקציית WEB ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. השיטה Web application זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בהמון מערכות: מחשב, סמארטפון וכו'; זה במקרה והבנייה והעיצוב של היישומון נעשה היטב, כאמור. אתם מוזמנים ללמוד הסברים על השוני שקיים במערכות המגוונות בקישורים הבאים:

מהי התשואה הממוצעת אם נשקיע ביישומון רגיל בשביל חברה זעירה?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. במצב בו עלויות הפיתוח כולן מקבלים כיסוי בשנה הראשונה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. גם לא קשה לבצע חישוב את היכולות של היישומון, לדוגמה אם הוא ממזער את משך הזמן הנצרך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, / להפחית בזבזנות של משאבים ב-16% כהדגמה. בבדיקת הרווחיות, יש לא להתעלם הפעולות השוטפות שמהוות את מה שהחברה מוציאה, בכל צורה שלהם, שהיישומון עתיד בתל אביב והסביבה להפחית.

כשהיישומון הושלם, באיזו שיטה נכון למזמין השירות לבצע שיווק לקונים עתיידים ונוכחיים?

הדרך האפקטיבית ביותר להוצאת יישומון לשוק זה דרך עמוד ברשת. במקרה שהדיון הוא על יישומון Native, אותו אפשר להתקין בארכיון היישומים שייעודי למערכת ההפעלה (Google Play בתור דוגמה), מומלץ לשים תחת זכוכית מגדלת בטעימה קלה את מילות המפתח בהן תשתמש בטרם היישומון יושק לחנות. כתוספת, אפשר להמליץ על היישומון על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, ולחלופין בעזרתם של מוקד התפוצה והפרסום בחברה. לפי סוגו של היישומון, חכם יהיה לשקול הכנת סרטונים שיווקיים ולהעבירם אל ערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

כל איזו תקופת זמן נכון יהיה בערך בתל אביב לבצע עדכון של היישומים שרכשו?

אף פה, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של אופי האפליקציה המדוברת. במצב בו היישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, נעדכן אותו באופן קבוע, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל פיתוח יישומון כזה. יישומים עם מטרות אחרות הכרחי לבצע רענון וחידוש כל, פחות או יותר, 12 חודשים. בשביל שהיישומון יעבוד חלק עם כל התפתחויותיהן של המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם , לדוגמה אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

האם אפליקציה מומלץ לחברות, לא משנה מה?

במקרה והחברה לא מצליחה לאתר קושי במוצר אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, ראוישלא יפתח אפליקציה כלל. ואע"פ כן, התייעצות עם חברת פיתוח אפליקציות זו אחת הדרכים לקלוט פתאום קושי בשירות שלא ראינו קודם.

נקודות נוספות שחכם יהיה ליזם החכם לשקול לפני ההוצאה לפועל של עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום יש פונקציות באינטרנט שמסוגלות לגרום שיפור בצורה רבה הרגלים שליליים שיש לעסק. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה מזעריות ישנן אופציות של להזמין באתר האינטרנט שהם מנהלים שרוב הזמן פשוט בלתי אפשריות לביצוע באייפון או באנדרואיד. ממש פה ניעזר ביישומון – שדרוג האופציה לקנות ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער בין ארגונים. זו אגב הסיבה לכמות אדירה של קונים ב"אמאזון". אתר "אמאזון" שינה את השיח של המשתמש איתו לדבר מובן ופשוט ממש. ל"אמאזון" זה עושה את העבודה? כנראה שזה מודל שמתאים גם לחברות קטנות. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון לבעלי חברות בתל אביב – בואו להתייעץ עם צוות המפתחים שלנו, שיחה חינם והצעות נוחות, שלחו לנו הודעה עכשיו. תכנות בשפת Swift