תכנות מתקדם בשפת java app פיתוח אפליקציה

יצירת אפליקציות למקום עבודה בעיר תל אביב וכל השאלות הנפוצות

בניית אפליקציה למקום עבודה לכל מטרה ועניין בתל אביב

הכנת יישומים לחברות מכל סוג: תרבויות השפע והקנייה כלל לא ייחודיים לתקופה זו, אבל רשת האינטרנט אשר דחפה, אולי יותר מכל, את תקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, והניעה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בלי צל של ספק הגדילה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע אל אופקים רחבי ידיים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם בגלובוס רוכשים עוד ועוד מוצרים ועזרה ע"פ דרישותיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. בכך, התגובה של עולם הסחר אף פעם לא תאחר להגיע – עוד ועוד בעלי עסקים מגיעים למסקנה שצריך לפתח יישומון לעסקיהם. נותני שירות קולטים אט-אט את הטוב שבבניית אפליקציות ע"מ לעשות טוב ונוח למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. ואע"פ כן, האם מדובר במעשה נחוץ?

במאמר הבא ננתח את שאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה מתבקש על מנת להגיע לבניית יישומון לתאגידים ואיך אפליקציית מובייל יש בו לקדם את הארגון שלך? הנגשה לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) התקשרות יישומית מול הנהלת העסק ברבות השנים האחרונות הופך לנושא חובה. כאשר בעלי התפקידים וכלל הצוות קיים ומצוי בנייד של צורך המוצר ובעת שיש דו-שיח בצורת הודעות SMS ונוטיפיקציות באופן קבוע, מתהווה תקשורת קבועה והוא יצטייר באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) , והדברים אמורים בניגוד מוחלט להעסקים שהתחרו בו עד עתה.
אם לקליינט פשוט לתקשר, לפיכך יתרחב דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לחברה בהחלט יכולים להעלות את תדירות ונפח הרכישות ע"י זה שלבצע רכישה נהיה לפשוט כ"כ, להגביר את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולהצמיח מערכת יחסים, כמו גם להעניק סיוע למשתמש שיעשה שימוש נרחב וחכם יותר ב אופציות שהעסק מציע ע"י פרסום אינפורמציה עניינית במסך מכשיר הטלפון.

לסיכום ההקדמה, בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, אבל מדובר בעניין שולי. רצוי להעמיד תחת זכוכית מגדלת את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, בסיוע של המפתח של היישומון ע"מ שנהיה 100% בטוחים שהיישומון יותאם היטב ללקוח ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.
תכנות מתקדם בשפת java app

על מה נכון לעצור ולחשוב בהכנת יישומון?

החלק המרכזי והחשוב ביותר הוא התבייתות על לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שקשורה לעסק. יישומים שמסוגלים למצוא פתרון לאישיו כמו להעניק אפשרות ללקוח לעשות יותר דברים בפחות זמן, לעשות שימוש יעיל ונכון בתכונות המוצר, להכווין לשימוש נבון בשירות המוצע ולהעניק לחברה Image (תמונה) שמצהירה 'קידמה' מול לקוחות קיימים ופוטנציאליים עם טיפול ברצון הלקוח באופן טוב יותר שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן כמכניסות מאוד בהסתכלות ארוכת טווח. מטרת החברה או התאגיד זה לדעת בוודאות מה אמור היישום לעשות, זאת ע"פ הצורך של השוק, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי נכונה, חובה לעשות מאמץ בהשגת מתכנת עם ותק רב שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון מטרתם להפנות אליכם קושיות באיזו צורה הינכם משיקים את השירות או המוצר בעת הזו. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון מוכרחים לשאול את העסק שאלות בנוגע לצרכים שלה ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם את הסוגייות והמטרות של הארגון. אם זו לא בעיה, רצוי לפנות אל המתכנתים בבקשה להביא לכם לראות מבנה שלדי של האופן בו היישומון אמור להיראות.

איך מובטח לאדם שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא ייעלם בין מליוני האפליקציות שיוצאים כל הזמן?

החשוב מכל לזכור הוא שהיישומון מוכרח להיות עדכני ושמיש בשביל הצרכנים. השיטה הראויה להיות רגועים שהיישומון שלנו לא ייעלם בכמות העצומה של האפליקציות המתחרות היא לבחון שהוא מספק יתרון משמעותי לאלו אשר בחרו להוריד אותו באופן קבוע. במצב בו הצרכן מייחס ליישומון מעמד של תוצר שימושי ויעיל עבורו, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב וייעזר בו.

מה המחירון עבור לפתח יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל חברה קטנה בתל אביב?

הסבר לא פשוט לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. המחירונים של לפתח אפליקציה דינאמיים והגורם הקריטי ביותר הוא מבנה ומורכבות היישומון. בניית יישומון לא בעייתי כל-כך אצל עסק רציני יתומחר בדר"כ בטווח ה10 אלף שח עד 17 אלף שח. אפליקציות אשר אינם פשוטים כ"כ עם זאת, יעלו מספרים רציניים יותר. מפתחים בארגון עם פז"מ בתחום , לא אמורה להיות לו בעיה להעניק לכם מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי אחרי פגישה של שעה-שעתיים. תמחור תכנות והשקת היישומון לחברתכם אמור צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהוא כן מספק מענה עבור אתגר מהותי העסק.

שאלה: התאמת האפליקציה למכשירים שונים יעלה לבעל עסק סכומים גבוהים ממה שחשבנו?

בעיקרון, התשובה חיובית בדר"כ. אם הכרחי לכם שמה ששילמתם עבורו יתפקד במערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון), כמו אייפון וגלקסי, סביר להניח שהמעשה החכם יהיה לבקש יישומון ווב ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). שימוש במבנה ווב היא הדלת של היישומון לעבוד במחשב, בסמארטפון, ואפילו במכשירי טאבלט; רק במצב בו האפליקציה מעוצבת על-ידי חברה רצינית, כאמור. אתם מוזמנים לקבל מידע נוסף על השוני שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים בקישורים אלה:

מהם אחוזי הרווח, פחות או יותר, אם נשקיע ביישומון לאייפון או לאנדרואיד עבור ארגון זעיר?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. בסיטואציה בה עלות פיתוח האפליקציה שבים לכיסו של הבעלים בשנה הראשונה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. קל יחסית לבצע בדיקה אם היישומון מצליח למזער את מספר השניות הנצרכות לקנות משהו ב-15%, או למזער שימוש לא חכם במשאבים בעשרה אחוז לדוגמה. בסקירת צורך בהזמנה, מומלץ להתייחס בכובד ראש אל המספרים שמייצגים את ההוצאה לאותה תקופת זמן, באופן ישיר ועקיף, אשר בכוונת האפליקציה באיזור תל אביב למזער.

כשהגענו לשלב ההשקה של היישומון, באיזו צורה נכון למזמין השירות להוציא אותה לאוויר העולם וללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית להשקת יישומון זה עם דף ברשת. במידה ובנינו אפליקציית ניטיב, אותו אפשר להכניס אל הטלפון אך ורק מחנות האפליקציות שייעודי למערכת ההפעלה (Google Play הוא דוגמה קלאסית), חובה להכיר מעט את החיפושים הנפוצים ביותר במנועי החיפוש והמילים השימושיות ביותר שם בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. גם כן, ישנה האופציה לקדם את האפליקציה על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, או בסיוע מוקד השיווק שלכם בחברה. בהתחשב באופי האפליקציה, רצוי לחשב את היתרונות שיהיו בעריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים ולהעביר אותם אל כל הפלטפורמות המתאימות לכך

כל כמה זמן רצוי פחות או יותר בתל אביב לעדכן את היישומון שרכשו?

בדומה לדברים לעיל, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את תכלית היישומון הרלוונטי. בסיטואציה בה היישומון סובב מידע, יהיה צורך בעדכונים שוטפים, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל לייצר אפליקציה כזו. יישומים עם מטרות שונות ראוי לעדכן כל 12 חודשים פלוס-מינוס. במטרה להיות בסנכרון מושלם עם התפתחויותיהן של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, כגון אייפון וגלקסי,

אז יישומון למעשה טוב לכל חברה?

יצא והחברה לא מצליחה להצביע על אתגר בחברה שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, ישלוותר לגמרי על יישומון. אבל התייעצות עם מפתחי יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום בעיות במוצר שלא ראינו קודם.

עניינים אשר הכרחי לבעלים של החברה להקדיש להם מחשבה כאשר הנושא הוא הכנת יישומון

אל תשכחו כי יש אופציות ברשת שביכולתן לגרום לשיפור בצורה רצינית הרגלים שליליים שבית העסק לוקה בהם. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות קטנות של הפצה יש אופציה בדר"כ של להזמין אצלם בדף הרשת שבניהולם שבדרך-כלל אינן עובדות כלל באייפון או באנדרואיד. זו דוגמה למתי נקבל עזרה מהאפליקציה – להעלות ברמה את האופציות להזמין זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער אצל חברות. ד"א זה למה יש כמות של קניות מאתר "אמאזון". אתר האינטרנט Amazon שינה את ה'דיבור' של הגולשים איתו למשהו קל ופשוט ממש. ל"אמאזון" זה עושה את העבודה? זה טוב גם לעסקים הקטנים. תכנות והשקת יישומון לארגונים בתל אביב – להתייעצות עם מקצוענים, קביעת מפגש והצעות גמישות, צרו עימנו קשר עוד היום. תכנות מתקדם בשפת java app