תכנות מתקדם בשפת java game פיתוח אפליקציה

הכנת אפליקציות לתאגידים בעיר תל אביב וכל המידע ההכרחי

הכנת אפליקציות לארגונים מכל גודל באיזור תל אביב

יצירת אפליקציה למקום עבודה לכלל המטרות האפשריות: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות זה לא דבר בלעדי לזמן הזה, אמנם פריצת הרשת שנתנה את הפוש הגדול ביותר בהפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, ותרומתה לאת הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, בהחלט הגדילה את הצרכנות המאסיבית למימדים שלא יעלו על הדעת. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל יבשת קונים עוד ועוד דברים וטיפולים על-פי הצרכים שלהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האישיות. על ידי כך, התגובה של עולם הסחר בחיים לא תאחר להגיע – התופעה טופחת בכל יום יותר – בעלי עסקים עושים את הצעד להכין יישומים לבתי העסק שבבעלותם. מנכ"לים הבינו כבר את הרווח שבפיתוח יישומון על-מנת לעשות חיים קלים ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. ועם זאת, האם זה באמת דבר שמומלץ לנו לעשות?

בטקסט שלפניכם נעניק תשובה להשאלה הגדולה: מה נחוץ על מנת להגיע לבניית יישומים למקום עבודה ובאיזה אופן יישומון Mobile יש בו לעזור לארגון שלך? נתינת אופציה לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, יכולת תקשורתית מתקדמת מול הצוות לאט לאט נהייה דבר שהוא מנדטורי. כשה"מוצר" מצוי בנייד של הקונה או המשתמש ובעת שמתקיים דו-שיח דרך התראות ס.מ.ס וחדשות רלוונטיות באופן די קבוע, נרקמת תחושת ביטחון והוא יהיה מצוי באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) , זה בניגוד לעסקים המתחרים לו.
ככל שללקוח קל יותר לבוא באינטראקציה, באותה צורה יתפתח המחזור העסקי. יישומים מסוגלים להגדיל את כמות ותכיפות השילומים בכך שביצוע ההזמנה נהיה כזה נוח, להעלות את תדירות המגע עם הלקוח ולהצמיח מערכת יחסים, באותו מעמד תוכלו לעזור לקונה שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה דברים שקיימים בשירות המוצע ע"י הצגה של ידע חשוב במסכו של הפלאפון.

במילים אחרות, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, היא לא העיקר. חכם יהיה לבדוק את כל מטרות העסק יד ביד עם מתכנת היישומים בשביל שלא יהיו טעויות והיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.
תכנות מתקדם בשפת java game

על איזה נושאים רצוי להתייחס בבניית יישום?

בראש ובראשונה מה שחשוב זה טיפול בצרכיו של המשתמש, כמו לפתור תקלה שישנו בחברה. יישומים שיכולים למצוא פתרון לקושי , למשל לתת אפשרות ללקוח לסיים את העניינים שלו בדקות מעטות יותר, יעילות שימוש בתכונות המוצר, לתת ידע על שימוש חכם במשאבים ולתת לעסק תמונה עניינית ורצינית לעיני צרכנים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם שירות לקוחות אדיב, מוכיחות את עצמן בתור השקעה מוצלחת בטווח הרחוק. החברה או התאגיד צריכים להצביע על מה בדיוק צריך היישום להוציא לפועל, ופה נכנס כמובן הידע המקצועי וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי נכונה, ראוי לאתר בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. המפתחים צריכים לתשאל אתכם באיזו צורה הינכם מריצים את המוצר כעת. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה מטרתם להציג לחברה שאלות בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. במידת האפשר, כדאי לשאול את המתכנתים אם הם יכולים להציג בפניכם מבנה שלדי של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

כיצד יכול בעל חברה להיות סמוך ובטוח שאותו יישומון לא ייבלע בין מליוני האפליקציות שמתפרסמים בכל עת?

1 הוא פשוט מאוד: שחובתו של היישומון להיות עדכני ושמיש למשתמשים. הגישה הראויה להבטיח שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בים היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים היא לבחון האם הוא נותן יתרון מהותי לקונה ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן שעתי אפילו אם צריך. במצב בו הצרכן מתייחס ליישומון כאל תוצר שימושי ויעיל עבורו, תהיה בטוח שהוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

מה התעריף עבור לרכוש אפליקציה עבור ארגון מזערי ?בתל אביב

מענה בעייתי לסוגייה שאין לה תשובה חד משמעית. המחירונים של לפתח אפליקציה משתנות והגורם המשפיע ביותר הוא מה עושה היישומון ועד כמה הנושא מורכב לפיתוח. תכנות והשקת יישומון לא מורכב כל-כך על-ידי חברה מקצועית יתומחר פלוס מינוס באיזור 10 אלף ₪ עד 19 אלף ₪. יישומים שהם אשר אינם פשוטים כ"כ אמנם, עומדים לעלות כסף רב יותר. מפתחים של יישומים בעסק עם ניסיון צריך לספק לך הצעה לתשלום לאחר דיון קצר יחסית. מחיר פיתוח אפליקציה לחברה שלכם אמור משקפת נאמנה את שהיישומון אכן נותן מענה לקושי מהותי בעסק.

לפתח יישומון שמתאים לסוגי מכשירים רבים יתומחר בסכומים גבוהים יותר?

ברמת העיקרון, אכן, רוב הזמן. אם זה חובה מבחינתכם שהיישומון יפעל בסוגי מכשירים רבים, כמו iPhone וגלקסי, לא תהיה הגזמה להגיד שהמעשה החכם יהיה להזמין יישומון מסוג אינטרנט (ווב) ולא אפליקצייה מסוג Native. השיטה Web application זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בהמון מערכות: מחשב, סמארטפון וכו'; אבל רק בסיטואציה בה הבנייה והעיצוב של היישומון נעשה על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. אתם יכולים לקבל ידע בנוגע לשוני שקיים במערכות המגוונות בדפים אלה:

מהי הרווח נטו, בהערכה גסה, בפיתוח יישומון Web עבור חברה קטנה?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. בסיטואציה בה מחירי הפיתוח כולם חוזרת לבעלים שלה באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זה כדאי ומומלץ מאוד. גם פשוט נורא לחשב את היישומון, אם הוא מוריד את משך הזמן הנצרך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, או להפחית בזבוז משאבים בעשרה אחוזים בתור דוגמה. בבירור הכדאיות, חשוב מאוד לא לשכוח את כל חשבונות העסק, כולל ה"הפסדים" של החברה, בכל צורה שלהם, שאמור היישומון באיזור תל אביב למזער.

כאשר היישומון עומד, איך כדאי לצד המזמין (הבעלים של החברה) לתת לה קידום למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

הדרך האפקטיבית ביותר לקידום של יישומון זה דרך עמוד ברשת. במקרה ואנחנו מתעסקים ביישומי Native, אשר אפשר להתקין במכשיר הסלולרי במאגר היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (App Store בתור דוגמה), מומלץ לחקור טיפה את המילים השימושיות ביותר במנועי החיפוש בטרם היישומון יושק לחנות. בנוסף לכך, תוכלו להודיע על השקתו של היישומון תוך שימוש ברשימת תפוצה, ובסיועם של המחלקה לשיווק שלכם. תוך התחשבות בסגנון היישומון ראוי להכניס את האופציה של הכנת סרטונים שיווקיים ולפרסם אותם בכל פלטפורמה רלוונטית: פייסבוק, יוטיוב, ואפילו הטמעה באתר החברה.

מתי וכמה תדיר יש בערך באיזור תל אביב לבצע חידוש של היישומון?

אף פה, תשובתנו נעוצה בייעודו של היישומון הזה. אם היישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, נעדכן אותו באופן קבוע, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על לייצר אפליקציה כזו. יישומים מסוג אחר רצוי לבצע עדכון פחות או יותר כל 12 חודשים. ע"מ להתעדכן ולהיטמע היטב בההתפתחויות של המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם כiOS ואנדרואיד,

האם אפליקציה כדאי לכל סוגי העסקים?

בסיטואציה בה החברה לא נוחלת הצלחה בניסיון לזהות בעיה עסקית שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, חובהשלא יפתח אפליקציה כלל. ואע"פ כן, דיבור עם צוות פיתוח, תסייע לעסק בזיהוי בעיות בשירות שלא ראינו בעבר.

נקודות נוספות שמומלץ למנהלים לתת עליהם את הדעת כאשר הנושא הוא פיתוח אפליקציות

בעידן של היום, יש פתרונות ברשת שביכולתן לגרום לשיפור באופן כבד-משקל הרגלים שליליים שיש לחברה. הזמנות היא דוגמא מעניינת: למפיצים קטנים קיימת אופציה של להזמין אצלם בדף הרשת שהם מנהלים שיותר מדי פעמים פשוט בלתי אפשריות לביצוע בסמארטפון. למעשה פה נכנסת לתמונה היישומון – שדרוג היכולת לבצע רכישה יכול לעשות את כל ההבדל אצל ארגונים. ד"א זה ההסבר לכמות אדירה של קונים ב-Amazon. האתר הפופולרי שינה את השיח של הגולשים איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. לאתר "אמאזון" זה מתאים? כנראה שזה מתאים גם לכם. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון לארגונים בתל אביב – לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, קביעת ישיבה והצעה גמישה, שלחו לנו e-mail עכשיו. תכנות מתקדם בשפת java game