תכנות מתקדם בשפת java juice פיתוח אפליקציה

פיתוח אפליקציות לארגונים בעיר תל אביב וכל אשר צריך לדעת

פיתוח אפליקציות לבתי עסק מכל גודל בתל אביב

הכנת אפליקציות לעסקים מכל סוג: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות זה לא דבר בלעדי לשנים האחרונות, ואע"פ כן, המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן שסייעה לתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, וקידמה התפתחות טכנולוגית, בלי צל של ספק מתחה את עולם הצרכנות למימדים אדירים. היום המון בני-אדם בגלובוס קונים עוד ועוד פריטים וחומר מכל סוג ע"פ גחמותיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האישיות. באופן טבעי, השוק מגיב, והתגובה שלו לעולם לא באה באיחור – וככל שהזמן עובר, יותר בעלי עסקים מסכימים שצריך לבנות אפליקציה למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. בעלי עסקים מגיעים לאט לאט למסקנה: כל ההצלחה הפוטנציאלית אשר בהכנת יישומון על-מנת לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול הקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. עם זאת, האם הצעד הזה שכדאי שנעשה?

בטקסט שלפניכם נדסקס בשאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה נחוץ עבור פיתוח יישומים לבתי עסק ובאיזו דרך יישומון באייפון או באנדרואיד יש ביכולתו לקדם את ההעסק שלכם? נתינת אפשרות לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, התקשרות יישומית מול בית העסק עם הזמנה הופך למנדטורי. כאשר בעלי התפקידים וכלל הצוות מצוי וקיים בנייד של הלקוח וכאשר הלה מתקשר איתו בצורת הודעות SMS ועדכונים שוטפים, הוא בונה אמינות והוא יהיה מצוי באור מיוחד וטוב , זה בניגוד לחברות המתחרות.
ככל שללקוח קל יותר לבוא באינטראקציה, באותה צורה יתרחב המחזור העסקי. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק מסוגלים להעלות את תכיפות וגודל התשלומים בגלל שלבצע קנייה נהיה קל כ"כ, למנף את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, רצוי גם על הדרך להעניק סיוע לקונה שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה אופציות שבית העסק נותן דרך פרסום נוטיפיקציה, הנושאת אינפורמציה חשובה על מסך הסמארטפון.

במילים אחרות, עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, אך זה עניין שולי. רצוי להעמיד תחת זכוכית מגדלת בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים צעד צעד עם המפתח של היישומון ע"מ שלא יהיו טעויות והיישומון יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.
תכנות מתקדם בשפת java juice

מהם הדברים שאליהם חובה לתת את הדעת בעיצוב אפליקציות?

חלק הארי של הפיתוח הוא טיפול בצרכיו של הלקוח, כמו לפתור בעיות שקיים בחברה. אפליקציות שביכולתן לפתור עניין , לדוגמה לתת אפשרות לקונה לגמור את ענייניו בזמן המועט ביותר, יעילות שימוש בשירות המוצע, להכווין לשימוש נבון באמצעים ולתת לציבור תמונה שאומרת 'קידמה' לעיני קונים , הן הנמצאים והן העתידיים, זאת עם טיפול בצורכי הלקוח באופן ראוי, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה כמכניסות מאוד בהסתכלות ארוכת טווח. החברה או התאגיד צריכים לייצר מתווה של הפעולות שעל היישומון לעשות, בהתבסס על הדרישה המקצועית, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. להשגת התוצאות הכי מוצלחת, מומלץ להשיג בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, שקשוב לצרכיך ורצונותיך. המתכנתים אמורים לשאול אותך באיזו שיטה הינכם מריצים את עסק בעת הזו. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה צריכים להפנות אל החברה שאלות בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. אם זו אופציה, כדאי לשאול את הצוות אם ביכולתם לשלוח לכם דוגמה כלשהי של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

באיזה אופן בעלים של חברה יכול להיות בטוח שהיישומון שהזמין לא ייעלם בין מליוני האפליקציות שמסתובבות בשוק?

החשוב מכל לזכור הוא שעל האפליקציה להיות רלוונטית בשביל הקונים. הגישה הראויה להיות רגועים שהיישומון שלנו לא ייבלע בשפע היישומים שיוצאים כל הזמן היא לבחון האם הוא נותן רווחה מהותית לקונה באופן תמידי. אם הלקוח רואה באפליקציה תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, ההמשך צפוי – הוא ישוב להסתייע בו.

כמה אשלם כדי לתכנת יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל חברה קטנה באיזור תל אביב?

הסבר בעייתי לקושייה שאין לה תשובה חד משמעית. עלויות הפיתוח לא קבועים ואחד המשתנים רבי המשקל הוא הדברים בהם עוסק היישומון ומורכבות הפיתוח. תכנות והשקת יישומון שאינו מורכב במיוחד אצל עסקים רציניים יתומחר פלוס מינוס סביב 10 אלף שח עד 17 אלף שח. יישומונים בדרגת 'סיבוך' אחרת לעומת זאת עומדים לעלות כסף רב יותר. עסק שיש לו ותק אמור להיות מסוגל לדאוג לכם למחיר מוערך בסיום דיון של כשעה וחצי. תמחור פיתוח אפליקציה לארגון שלכם אמור צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהוא כן מוצא מענה בשביל אתגר מהותי העסק.

לפתח אפליקציה שמיועדת למערכות הפעלה שונות זה בעצם אומר לשלם יותר?

בעיקרון, אכן, רוב הזמן. במידה ואתם חייבים שהתוצר יפעל במערכות הפעלה מגוונות, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, לא תהיה הגזמה להגיד שהדבר הנכון לעשות יהיה להזמין יישומון ווב (רשת) ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. השיטה Web application מאפשרת לאפליקציה לעבוד במחשב, בסמארטפון, ואפילו במכשירי טאבלט; זה במידה והבנייה והעיצוב של היישומון נעשה על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. כאן תוכלו לקבל הסברים בנושא השוני בין הפלטפורמות השונות בקישורים הבאים:

מהם אחוזי התשואה הממוצעת ברכישה של יישומון עבור ארגון זעיר?

הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. במקרה שמחירי הפיתוח כולם מכוסים בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. גם פשוט נורא לברר אם היישומון מצליח להקטין את משך הזמן הנצרך לקנות משהו ב-15%, וזה יכול להיות גם לצמק שימוש לא יעיל בהמוצר עצמו ב-11% כהדגמה. כשנחשב את ההשתלמות (כלומר עד כמה ההשקעה משתלמת), נכון לקחת בחשבון את שלל החשבונות, יחד עם תשלומים ואף חובות מצדה של החברה, בכל צורה שלהם, שהיישומון מתכוון בתל אביב להפחית.

כשהיישומון הושלם, מהי הגישה על-פיה חכם יהיה למזמין האפליקציה להביא אותה אל למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

הדרך האפקטיבית ביותר להשקת יישומים זה דרך דף ברשת. אם מדובר באפליקציית ניטיב, אותה ניתן להוריד אך ורק מחנות האפליקציות הרשמי של מערכת ההפעלה (גוגל פליי למשל), רצוי לבדוק פה ושם את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש בטרם נשיק את היישומון לחנות. גם כן, ישנה האופציה לספר לאנשים על היישומון החדש ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, או להסתייע באלו שאחראים על פרסום בחברה שלכם. תוך התחשבות בסגנון היישומון כדאי לתת את הדעת על צילום ועריכה של קטעים קצרים ולהעביר אותם אל אתרכם, YouTube, Facebook וכו'.

מתי יש בהערכה גסה בתל אביב לחדש את היישומון שרכשו?

בדומה לדברים לעיל, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את אופי האפליקציה המדוברת. במצב בו אספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון כזה. יישומים עם מטרות אחרות נכון יהיה לרענן לפחות פעם בשנה. ע"מ להיות מסונכרנים עם התפתחויותיהן של הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, כמו אייפון וגלקסי,

יישומון זה משהו שכדאי לכל חברה?

במקרה שהתאגיד לא מצליח לשים אצבע על קושי במוצר שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, כדאילחכות קצת עם פיתוח יישומון. עם זאת, התייעצות עם מפתחים של יישומים, זו אולי אפשרות לשים לב לבעיות בחברה שלא ראינו קודם.

עניינים שרצוי לבעלים של החברה להגות בהם בטרם מתחילים עם בניית יישומון

בתקופתנו קיימות פונקציות ברשת שבעזרתן אפשר לעשות שיפור בצורה מהותית תכונות שקיימים בעסק. למשל כל הנושא של להזמין. למפיצים קטנים קיימות אפשרויות הזמנה אצלם בדף הרשת שבבעלותם שרוב הזמן פשוט בלתי אפשריות לביצוע בדפדפן של הנייד. ממש פה יש צורך ביישומון – להעלות ברמה את אפשרות ההזמנה זה בדיוק מה שייצור את הפער בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. דרך-אגב זה ההסבר לכמות של קניות מאתר Amazon. אתר "אמאזון" הפך את השיח של הגולשים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. לאתר "אמאזון" זה מתאים? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. לפתח יישומון לעסקים בתל אביב – להתייעצות עם מקצוענים, תיאום פגישה והצעה לעלות, שלחו לנו מייל עכשיו. תכנות מתקדם בשפת java juice