תכנות מתקדם בשפת java mp3 פיתוח אפליקציה

פיתוח אפליקציה לחברות בעיר תל אביב וכל השאלות הנפוצות

יצירת יישומים לתאגידים לכל מטרה ועניין בתל אביב

הכנת אפליקציות לחברות קטנים וגדולים: תרבויות השפע והקנייה זה לא בלעדי למאה העשרים ואחת, ואע"פ כן, המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן שסייעה לתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, וקידמה את הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, בהחלט פרסה את עולם הצרכנות למימדים רחבי ידיים. בני אדם רבים יותר ויותר בעולם רוכשים עוד ועוד דברים וידע ע"פ צורכיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. באופן טבעי, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו לעולם לא מתעכבת מלהגיע – וככל שהזמן עובר, יותר בעלי עסקים מסכימים שצריך לבנות יישומים לעסקים שבבעלותם. בעלי מקומות עבודה מתחילים להבין את ההצלחה הפוטנציאלית אשר בהזמנת אפליקציה על-מנת להעניק חווייה נהדרת וטכנולוגית חקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). אבל, זה באמת דבר שכדאי שנעשה?

בשורות הבאות ננתח את אשר כולם צריכים לדעת: מה צריך עבור הכנת יישומון לתאגידים ואיך בדיוק יישומון לסלולרי יש בו לקדם את השירות שלכם? נתינת אפשרות לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, לבצע דיאלוג מתקדם מול הנהלת העסק ברבות השנים האחרונות הופך לנושא חובה. כאשר בית העסק זמין מהנייד של הצרכן ובעת שיש דו-שיח בשיטה של התראות ס.מ.ס ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, צומחת תחושת אמון ומן ההיגיון שהוא יזהר באור ייחודי מול החברות שהתחרו בו עד עכשיו.
אם לקליינט ישנה האופציה הקלה לתקשר, כמובן שגם יהיה רחב יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק יש בהם להגדיל את גודל ותכיפות הרכישות על ידי כך שלבצע קנייה נהיה כזה פשוט, להגדיל את קביעות התקשורת עם המשתמש ולטפח מערכת יחסים אמיתית, אפשר גם על הדרך להעניק סיוע לקליינט שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב אופציות שקיימים שמוצר ע"י הצגת מידע רלוונטי ועדכני בצגו של מכשיר האנדרואיד או האייפון.

במילים אחרות, אפליקציה לעסק בלבד אבל מדובר בעניין שולי. הכרחי לבדוק את כל מטרות העסק לצדו של מתכנת היישומים וזאת כדי שנהיה 100% בטוחים שהיישומון יתאים ללקוח וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.
תכנות מתקדם בשפת java mp3

על איזה נושאים ראוי לתת מחשבה ב'הנדסת' יישום?

מטרתנו היא הנגשה ונוחות ללקוח, כמו לפתור בעיות שקיים בשירות. אפליקציות שביכולתן למצוא פתרון לנקודת חולשה כמו להעניק אפשרות ללקוח לסיים את ענייניו במינימום דקות, לעשות שימוש יעיל ונכון במשאבים, למזער בזבזנות של משאבים ולתת לעסק תמונה שמצהירה 'קידמה' לעיני צרכנים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, כמובן יד ביד עם טיפול ברצון הלקוח באופן נכון, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן כמכניסות מאוד וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. מטרת החברה או התאגיד זה לדעת בוודאות מה אמור היישום להוציא לפועל, בהתבסס על הידע המקצועי וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי מתאימה, הכרחי לעשות מאמץ באיתור יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. המפתחים אמורה להקשות עליכם (מלשון קושיה) כיצד אתה מבצע דברים כעת, ללא אפליקציה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון חייבים לשאול את העסק שאלות בנוגע לצרכיה, אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע את הסוגייות והמטרות של הארגון. אם זו אופציה, כדאי לשאול את המתכנתים אם הם יכולים להציג בפניכם גרסה ראשונית של איך האפליקציה הסופית תיראה.

מהי הדרך בה מובטח לבעלים של חברה שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא יטבע בתוך הכמות האדירה של היישומים שנמצאים כעת?

הדבר ההכרחי ביותר לקלוט הוא שהיישומון חייב שיהיה לו רלוונטיות מספקת למען הקונים. השיטה הראויה להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון שלנו לא ייעלם בין שלל היישומים שמשווקים בכל עת היא לוודא שהוא נותן ערך אמיתי למי שבחר להוריד אותו ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן יומיומי. יצא והקונה מייחס ליישומון מעמד של תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב וייעזר בו.

מה התעריף עבור לפתח אפליקציה בשביל חברה זעירה באיזור תל אביב?

מענה מסובך לקושייה שלא פשוט לענות עליה. המחירים בתנועה מתמדת ותלויות מאוד בסדר גודל מורכבות היישומון. תכנות והשקת יישומון שאינו מורכב במיוחד אצל עסק רציני יעלה פלוס מינוס באיזור 10 אלף ₪ עד 17 אלף ₪. יישומים מורכבות יותר עם זאת, יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם מספרים גבוהים יותר. מפתחים בארגון שיש לו ותק , לא אמורה להיות לו בעיה להשיב לכם הערכת מחיר בתום דיון של כשעה וחצי. מחירון פיתוח אפליקציה לארגון שלכם צריך צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהוא כן מוצא מענה בשביל אתגר רציני העסק.

שאלה: התאמת האפליקציה למערכות רבות (כמו iOS, Android) יעלה לבעל עסק עוד כסף?

בפשטות: אכן, בדר"כ. במקרה שזה חובה מבחינתכם שהתוצר יפעל במערכות הפעלה שונות, כגון iOS ואנדרואיד, סביר להניח שהדבר הנכון לעשות יהיה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון ווב (רשת) ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. השיטה הנ"ל היא המפתח איתו היישומון יתפקד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; אבל רק במקרה והיישומון תוכנת ועוצב דרך חברה רצינית, מן הסתם. לחצו כאן כדי להשיג ידע בנוגע לשוני שקיים במערכות המגוונות בקישורים הבאים:

כמה סה"כ הרווח נטו, בערך אם נזמין יישומון לאנדרואיד או לאייפון בשביל חברה זעירה?

זה מאוד תלוי במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. במקרה ומחירי הפיתוח כולם עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בשנה הראשונה, ההשקעה כדאית. קל יחסית לעשות בירור האם היישומון ממזער את משך הזמן הנצרך לבצע פרוצדורה בנניח 15%, ואף לצמצם בזבוז המוצר עצמו בעשרה אחוז כהדגמה. בחישוב התשואה העתידית, חשוב מאוד לא לשכוח את המספרים שמשפיעים על ה"הפסדים" של החברה, בצורה הן ישירה והן עקיפה, אשר בכוונת האפליקציה בתל אביב להמעיט.

כשנגמרה העבודה על היישומון, איך רצוי לרוכש השירות לדחוף אותה לשוק ולצרכנים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה לקידום יישומון זה ע"י דף ברשת. במקרה שמדובר באפליקציית ניטיב, אשר אתם יכולים להטמיע בטלפון אצל ארכיון היישומים הייעודית (Google Play הוא דוגמה קלאסית), חכם יהיה לבחון מעט את הביטויים הנפוצים במנועי חיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. גם כן, קיימת האפשרות לשווק את היישומון על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, או להסתייע באלו שאחראים על המכירות בחברה. בהתאם לאופיו של היישומון, ראוי להכניס את האופציה של בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהעבירם אל אתר החברה שלכם, בדף הפייסבוק שלכם, או ביוטיוב.

כל איזו תקופת זמן יש בקירוב בתל אביב לרענן את האפליקציה שלהם?

גם כאן, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את ייעודו של היישומון הזה. במצב בו היישומון מספק מידע רלוונטי, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון מהסוג הזה. יישומים עם מטרות שונות ראוי לרענן פחות או יותר כל 12 חודשים. נעשה זאת במטרה להיות בסנכרון מושלם עם התפתחויותיהן של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, כגון אנדרואיד ואפל.

האם אפליקציה טוב לכל חברה?

במצב בו החברה לא נוחלת הצלחה בניסיון להתמקד על קושי במוצר שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, כדאילהניח כרגע לרעיון של יישומון. ואע"פ כן, התייעצות עם ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום פוטנציאל שאולי לא נתגלתה מולו.

נושאים שנכון יהיה למנהלים לשקול כאשר הנושא הוא השקה אישית של יישומון

בעידן של היום, יש פתרונות באינטרנט ואיתן נוכל לשפר בצורה מהותית הרגלי עבודה שליליים שקיימים בחברה. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה מזעריות קיימת אופציה של להזמין אצלם בדף הרשת ששייך להם שיותר מדי פעמים לא עובדות בכלל בסמארטפון. פה למשל ניעזר ביישומון הייעודי – לשדרג את האופציות להזמין יכול לעשות את כל ההבדל בין חברות. זו אגב הסיבה לכמות אדירה של קונים ב"אמאזון". אתר "אמאזון" שינה את האינטראקציה של הלקוח עמה למשהו קל ופשוט במיוחד. אם זה טוב לאמאזון, זה טוב גם לעסקים הקטנים. הכנת יישומון לבעלי ארגונים בתל אביב- ליעוץ מקצועי, מפגש והצעות נוחות, שלחו לנו מסרון עכשיו. תכנות מתקדם בשפת java mp3