תכנות מתקדם בשפת java quotes פיתוח אפליקציה

בניית יישומים לחברות בתל אביב וכל מה שצריך לדעת

בניית אפליקציות למקום עבודה לכלל המטרות האפשריות בעיר תל אביב

פיתוח אפליקציה לחברות מכל סוג: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך זה לא עניין בלעדי לתקופה זו, ואע"פ כן, פריצת הרשת שנתנה את הפוש הגדול ביותר בתהליך הגלובליזציה ונתנה את חלקה באת בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בלי צל של ספק גרמה לטפיחה של הרגלי הקניות הבלתי פוסקות להיבטים מכובדים מאוד. היום המון בני-אדם מכל העולם משיגים עוד ועוד דברים וידע על-פי הצרכים שלהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האישיות. בכך, התגובה של הסוחרים בשום פנים ואופן לא באה באיחור – התופעה גודלת עוד ועוד – מנכ"לים הגיעו למסקנה שנכון ליצור אפליקציות לעסקיהם. בעלי מקומות עבודה מתחילים להבין את התועלת שבבניית אפליקציות ע"מ לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול הקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). ואע"פ כן, האם הצעד הזה נחוץ?

בשורות הבאות נדון בשאלת השאלות: מה הכרחי לפיתוח יישומון לחברות ובאיזו דרך יישומון Mobile יש בו לסייע להצלחת החברה שלכם? הענקת גישה לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) לבצע דיאלוג מתקדם עם החברה ברבות השנים האחרונות הופך לנושא קריטי. כשהצוות זמין מהנייד של הקליינט ובעת שיש דו-שיח על-ידי התראות ס.מ.ס וחדשות רלוונטיות באופן די קבוע, נוצרת תחושת ביטחון והוא יצטייר באור מיוחד וטוב בהשוואה לעסקים המתחרים לו.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן קל יותר להיות במגע, באותו אופן גם יגדל סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לחברה בהחלט יכולים להעלות את תכיפות וכמות הקניות בגלל שלבצע קנייה נהיה זמין כל-כך, לחזק את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולטפח מערכת יחסים אמיתית, באותה הזדמנות ניתן גם לתת מענה לקליינט שיוציא את המקסימום מן ה דברים שבית העסק נותן בצורה של הבאת נוטיפיקציה, הנושאת אינפורמציה חשובה בצג מכשיר הטלפון.

בפשטות, עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, אך זה עניין שולי. אל תוותרו לעולם על לבחון את כל מטרות העסק בעזרתו של המפתח של היישומון כדי שבוודאות נדע שהיישומון יתאים ללקוח וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.
תכנות מתקדם בשפת java quotes

על אילו דגשים חובה להתייחס בעיצוב אפליקציות?

המפתח הוא הקלה על המשתמש, כמו לפתור עניין שקשורה לעסק. יישומים שיכולים למצוא פתרון לקושי כגון להעניק אפשרות ללקוח לבצע דברים רבים יותר בזמן מועט יותר, לעשות שימוש יעיל ונכון במשאבים, להכווין לשימוש נבון בתכונות המוצר ולהעניק לחברה Image (תמונה) מקצועית יותר עבור משתמשים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, ומתוך מענה לצורכי המשתמש באופן סבלני, כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן כמאוד משתלמות לאורך זמן. החברה או התאגיד אמורים זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור היישום לעשות, זאת ע"פ רזי המקצוע, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. להשגת התוצאות הכי מוצלחת, חובה לחפש בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה מטרתם לשאול אותך באיזו צורה הינכם מריצים את הפעולות העסקיות כעת. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון אמורים לחקור' את החברה על הצרכים האמיתיים שלה, ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם את הסוגייות והמטרות של הארגון. אם זו לא בעיה, ראוי לשאול את הצוות אם ביכולתם להביא לכם לראות דוגמה כלשהי של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

באיזו דרך בעלים של חברה יכול להיות בטוח שהאפליקציה שלו לא יתמסמס בתוך הכמות האדירה של היישומים שמתפרסמים בכל עת?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שהיישומון מוכרח להיות מעודכן ושימושי לקונים. השיטה הנכונה לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון שלנו לא ייעלם בשפע היישומים המתחרים היא לסקור אותו אם הוא מביא רווחה מסוימת לצרכן על בסיס יומיומי. במקרה שהלקוח מייחס ליישומון מעמד של תוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, אין שאלה – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

מה המחירון עבור לרכוש יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור חברה קטנה בתל אביב והסביבה?

תשובה מורכבת לקושייה שלא פשוט לענות עליה. עלויות הפיתוח לא קבועים ומה שמשפיע מאוד על המחירים זה מורכבות הפיתוח, ובמה עוסק בדיוק היישומון. לפתח יישומון שאינו מורכב כ"כ עם ארגון ותיק ומומלץ יתומחר בדר"כ בין – 17,000 ש"ח10000 יישומים אשר אינם פשוטים כ"כ לעומת זאת תעלנה יותר כסף. צוות מפתחי אפליקציות עם ניסיון אמור להיות מסוגל לספק לך מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי בסיום דיון של כשעה וחצי. תעריף תכנות והשקת היישומון לחברה שלכם אמור צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהיישומון אכן נותן מענה לקושי מהותי בעסק.

לפתח יישומון שמתאים לסוגים רבים של מכשירים זה למעשה אומר לשלם סכומים גבוהים יותר?

ברמת העיקרון, התשובה חיובית בדרך כלל. במקרה והכרחי עבורכם שהתוצר יתפקד ביותר מפלטפורמה אחת, כמו אייפון ו-Android, ייתכן מאוד שהמעשה החכם יהיה לבקש יישומון אינטרנט (ווב) ולא נטיב. השיטה הנ"ל זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; רק בסיטואציה בה העיצוב של היישומון נעשה על-ידי חברה רצינית, כאמור. כאן תוכלו להשיג מידע בנושא השוני שקיים במערכות המגוונות בלינקים הבאים:

כמה סך הכל הרווח, בערך, בפיתוח יישומון ייעודי בשביל ארגון שאינו גדול?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. יצא ועלות פיתוח האפליקציה חוזרת לבעלים שלה בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, ההשקעה כדאית. זה גם פשוט מאוד לבצע בדיקה אם היישומון מצליח למזער את משך הזמן הנצרך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, / לצמק בזבזנות של המוצר עצמו ב-12 אחוזים בתור דוגמה. בחישוב צורך בהזמנה, חובה לא לשכוח את שלל החשבונות, יחד עם הוצאות העסק, באופן ישיר ועקיף, אשר בכוונת האפליקציה בתל אביב והסביבה להפחית.

כשהיישומון כבר עומד, באיזה אופן ראוי לצד המזמין (הבעלים של החברה) לבצע שיווק ללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

הגישה הכי ראויה לקידום של יישומון זה על-ידי דף ברשת. במקרה שאנחנו מתעסקים ביישומון נייטיב, אותו ביכולתכם להוריד בקטלוג היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (אפ סטור, לדוגמה), חובה לבדוק קצת את מילות המפתח בהן תשתמש עוד בטרם שנשיק את היישומון לחנות. בנוסף, נוכל לעשות קידום ליישומון ע"י הפצה בדוא"ל, או בעזרה של אלו שאחראים על פרסום בחברה שלכם. בהתאם לאופיו של היישומון, חכם יהיה להכניס את האופציה של צילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולהעלות אותו אתרכם, YouTube, Facebook וכו'.

כל איזו תקופת זמן רצוי בקירוב באיזור תל אביב לחדש את היישומים שרכשו?

בדומה לדברים לעיל, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את תכליתו של היישומון הזה. בסיטואציה בה היישומון מספק מידע רלוונטי, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון כזה. מינים שונים של יישומים חובה לרענן כל 12 חודשים בהערכה גסה. זאת בשביל לשמור על עקביות עם שינויי הגרסה של הפלטפורמות השונות , לדוגמה אייפון ו-Android,

יישומון זה משהו שכדאי לחברה בכל מצב?

אם החברה לא נוחלת הצלחה בניסיון לזהות קושי במוצר שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, כדאילא למהר עם פיתוח יישומון. אבל שיחה אצל צוות פיתוח של יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום בעיה עסקית שלא ראינו בעבר.

עניינים שהכרחי ליזם הנבון להגות בהם לפני שמגיעים אל בניית יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום יש אופציות ברשת שבעזרתן אפשר לעשות שיפור בצורה רצינית הרגלי עבודה שיש לחברה. דוגמה אחת היא הזמנות. למפיצים קטנים ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין בדף הרשת שלהם שהמון פעמים לא עושות את העבודה בדפדפן של הנייד. ממש פה נכנסת לתמונה היישומון הייעודי – העלאה ברמה של האופציות להזמין זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער בין ארגונים. זה, בהערת שוליים, ההסבר לכמות מטורפת של קונים באתר Amazon. אתר האינטרנט Amazon הפך את השיחה של קהל הקונים איתו לדבר מובן ופשוט ממש. טוב לאתר "Amazon"? זה טוב גם לעסקים הקטנים. תכנות והשקת יישומון ליזמים בתל אביב – לשיחה עם מקצוענים, מפגש והצעות גמישות, התקשרו אלינו עכשיו. תכנות מתקדם בשפת java quotes