תכנות מתקדם בשפת java ru פיתוח אפליקציה

בניית אפליקציה לבתי עסק בעיר תל אביב , כל הידע ההכרחי

יצירת אפליקציה לבתי עסק בכל גודל בתל אביב והסביבה

הכנת אפליקציות לתאגידים בכל גודל: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך כלל לא ייחודיים לתקפותנו, אבל פריצת הרשת שעזרה לכל סחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, ודחפה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בהחלט גרמה לטפיחה של תרבויות השפע והקנייה להיבטים שלא יעלו על הדעת. היום המון בני-אדם מכל מדינה מזמינים עוד ועוד קניות ומידע ע"פ צורכיהם, השאיפות וההעדפות האישיות. בכך, התגובה של עולם הסחר בחיים לא מגיעה באיחור – וככל שהזמן עובר, יותר בעלי עסקים עושים את הצעד ליצור אפליקציות למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. מנהלים קולטים אט-אט את התועלת שבהכנת יישומון ע"מ להעניק חווייה נהדרת וטכנולוגית חקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. ואף על-פי כן, האם זה באמת דבר חכם?

במאמר הבא נפתח את השאלה שכולם שואלים: מה צריך על מנת להגיע להזמנת אפליקציה לעסקים ואיך בדיוק יישומון באנדרואיד או באייפון יכולה לתרום להעסק שלכם? נתינת אופציה לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) לנהל מערכת יחסים מול מפתחי המוצר לאט לאט נהייה דבר שהוא בסיסי. כאשר "המוצר" והצוות מצוי וקיים בנייד של הלקוח וכשישנה אינטראקציה ע"י מסרונים ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, צומחת תחושת אמון ומאיר על עצמו אור הזרקורים, לטובה, מול מתחרים.
יש קורולציה ברורה: אם לצרכן פשוט להיות בתקשורת, באותה צורה יגדל סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לחברה בהחלט יכולים להעלות את כמות ותכיפות הקליינטורה ע"י זה שלבצע רכישה נהיה קל כ"כ, לחזק את קביעות השיח עם המשתמש ולבנות אמון, באותה הזדמנות ניתן גם לתת מענה לקליינט שיפיק את המקסימום מן ה פיצ'רים שבית העסק נותן דרך פרסום אינפורמציה עניינית במסכו של מכשיר האנדרואיד או האייפון.

בפשטות, יישומון לחברה זה טוב מאוד, אבל מדובר בעניין שולי. הכרחי להעמיד תחת זכוכית מגדלת בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון צעד צעד עם המפתח של היישומון ע"מ להבטיח שהאפליקציה תתחבר עם המשתמש ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.
תכנות מתקדם בשפת java ru

מהם המוקדים שאליהם ראוי להתייחס ביצירת אפליקציה?

מה שהכי חשוב זה לשים דגש על לפתור קושי שיש בחברה. אפליקציות שביכולתן לפתור עניין כגון להעניק אפשרות ללקוח לבצע דברים רבים יותר בפחות זמן, נכונות ויעילות שימוש בתכונות המוצר, שימור תכונות המוצר ולהעניק מוניטין או תמונת מצב רצינית ועניינית עבור קונים קיימים ופוטנציאליים זאת עם מענה לצורכי המשתמש באופן נכון, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה בתור השקעה חכמה לאחר זמן לא ארוך במיוחד. מטרת החברה או התאגיד לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל האפליקציה לבצע, זאת על-פי הצורך של השוק, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי מתאימה, כדאי לאתר בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה אמורים להציג בפניכם שאלות באיזה אופן הינכם מריצים את הפעולות העסקיות נכון לעכשיו, בלי אפליקציה. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה מוכרחים לחקור' את החברה בנוגע לרצונות שלה ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. במידה והדבר מתאפשר, חובה לבוא בבקשה למתכנתים להביא לכם לראות דוגמה כלשהי של האופן בו היישומון אמור להיראות.

איך מובטח למזמין שהאפליקציה שלו לא ייבלע בתוך שלל היישומים שקיימים עכשיו?

הדבר ההכרחי ביותר לקלוט הוא שהיישומון אמור להיות מעודכן ושימושי בשביל הצרכנים. השיטה להיות רגועים שהיישומון שלנו לא ייבלע בכמות העצומה של היישומים שמוצעים היום היא לסקור אותו אם הוא משרת ומביא שימוש מהותי לציבור ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה שעתי אפילו אם צריך. במצב בו המשתמש מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מתוצר שימושי ויעיל עבורו, אין שאלה – הוא ישוב וייעזר בו.

מהי העלות של לקבל אפליקציה בשביל ארגון שאינו גדול בתל אביב והסביבה?

תשובה מורכבת לקושייה שלא פשוט לענות עליה. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה כל הזמן בתנועה ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה עד כמה מורכב היישומון ובמה הוא מתעסק. השקה אישית של יישומון שאינו בעייתי במיוחד אצל עסק עם מוניטין עולה בדרך כלל באיזור 10 אלף ₪ עד 18 אלף ₪. אפליקציות בדרגת 'סיבוך' אחרת אולם, הולכים לעלות מספרים גבוהים יותר. מפתחים בתאגיד שיש לו ותק יכול רוב הזמן לתת לכם עלות מוערכת בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. תמחור הכנת היישומון לחברה שלכם אמור להצדיק את זה שהוא כן פותר בעיה עסקית אמיתית.

לפתח יישומון שמתאים למערכות רבות (כמו iOS, Android) יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם סכומים גבוהים ממה שחשבנו?

בפשטות: התשובה חיובית בדרך כלל. במידה וזה מהותי מבחינתכם שהתוצר יעבוד ביותר מפלטפורמה אחת, כמו אייפון וגלקסי, סביר להניח שהדבר הנכון לעשות יהיה לבקש יישומון ווב ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. השיטה Web application היא הדלת של היישומון לעבוד בהמון מערכות: מחשב, סמארטפון וכו'; רק בסיטואציה בה העיצוב של היישומון נעשה היטב, כאמור. הקליקו כדי להשיג מידע בנושא השוני שישנו במכשירים השונים במאמרים הבאים:

כמה סך הכל הרווח, פחות או יותר, אם נזמין יישומון רגיל עבור חברה קטנה?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. אם עלויות הפיתוח של היישומון חוזרת לבעלים שלה בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זה כדאי ומומלץ מאוד. גם לא קשה לחשב אם היישומון מצליח למזער את הזמן הדרוש לבצע פרוצדורה בנניח 15%, וזה יכול להיות גם להקטין שימוש לא יעיל במשאבים ב-10% בתור דוגמה. בבירורים על התשואה העתידית, מומלץ להכניס לחישוב את המספרים שמייצגים את ה"הפסדים" של החברה, באופן ישיר ועקיף, אשר בכוונת האפליקציה באיזור תל אביב להפחית.

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, באיזה אופן מומלץ למזמין השירות להוציא אותה לאוויר העולם ולקונים עתיידים ונוכחיים?

השיטה הכי טובה להוצאת יישומון לשוק זה עם דף ברשת. בסיטואציה בה העיסוק שלנו הוא כרגע באפליקציית ניטיב, אשר אתם יכולים להוריד בארכיון היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (App Store הוא דוגמה קלאסית), רצוי לברר קצת את הביטויים הנפוצים במנועי חיפוש עוד בטרם שנשיק את היישומון לחנות. במקביל, ניתן לקדם את האפליקציה ע"י לוח תפוצה, ולהיעזר במוקד התפוצה והפרסום בחברה. תוך התחשבות בסגנון היישומון כדאי לקחת בחשבון עריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים ולהטמיע אותם באתרכם, YouTube, Facebook וכו'.

מתי וכמה תדיר רצוי בהערכה גסה בעיר תל אביב לחדש את היישומון שהזמינו?

בדומה לשאלות הקודמות, נוכל לענות רק מתוך הבנה של תכלית היישומון הרלוונטי. בסיטואציה בה היישומון סובב מידע, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל לייצר אפליקציה כזו. יישומים עם מטרות אחרות חובה לרענן כל, פחות או יותר, 12 חודשים. בשביל להיות מותאמים לההתפתחויות של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, , למשל אייפון ו-Android,

אז יישומון למעשה מתאימה לכל בית עסק?

בסיטואציה בה החברה לא נוחלת הצלחה בניסיון לאתר אתגר בחברה שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, ישלא למהר עם פיתוח יישומון. עם זאת, ישיבה עם תאגיד פיתוח יישומים, זו דרך מוכרת לשים את האצבע על קושי במוצר שלא ראינו בעבר.

נקודות נוספות שנכון יהיה לבעלים של החברה להקדיש להם מחשבה לפני ההוצאה לפועל של פיתוח אפליקציות

חשוב להבין שישנן אפשרויות אפליקציות אינטרנטיות שיכולות לשפר באופן רציני הרגלים שבית העסק לוקה בהם. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות קטנות של הפצה קיימות אפשרויות הזמנה באתר האינטרנט שבבעלותם שבדרך-כלל לא מתפקדות בכלל באייפון או באנדרואיד. פה למשל ניעזר באפליקציה – לשדרג את אפשרות ההזמנה יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול בין תאגידים. ד"א זה ההסבר לכמות של קניות מאתר "אמאזון". האתר הפופולרי שינה את התקשורת של הגולשים איתו לדבר קל ופשוט נורא. ל"אמאזון" זה עושה את העבודה? זה טוב גם לעסקים הקטנים. בניית יישומים לחברות בתל אביב – בואו להתייעץ עם צוות המפתחים שלנו, קביעת מפגש והצעה לעלות, שלחו לנו הודעה עכשיו. תכנות מתקדם בשפת java ru