תכנות מתקדם בשפת java xavier פיתוח אפליקציה

בניית אפליקציה למקום עבודה בעיר תל אביב וכל מה שצריך לדעת

פיתוח אפליקציות לחברות לכל מטרה ועניין בעיר תל אביב

בניית אפליקציה למקום עבודה מכל סוג: תרבויות השפע והקנייה זה לא ייחודי לתקפותנו, אבל המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, שנתנה את הפוש הגדול ביותר בתהליך הגלובליזציה ותרומתה להתפתחות טכנולוגית, חד משמעית מתחה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות אל אופקים שלא יעלו על הדעת. בימינו כמות אדירה של בני-אדם בכדור הארץ צורכים יותר ויותר פריטים ועזרה ע"פ צורכיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. באופן טבעי, תגובת השוק בחיים לא מגיעה באיחור – יותר ויותר בעלי עסקים מתחילים להכין אפליקציה לעסקים שבבעלותם. בעלי עסקים הבינו כבר את הטוב שבפיתוח יישומון על-מנת לספק חוויית קנייה חיובית ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. אבל, האם מדובר במעשה נבון?

בטקסט שלפניכם נדסקס במה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה מתבקש לבניית אפליקציות לחברות ואיך יישומון באנדרואיד או באייפון מסוגל לסייע להצלחת השירות שאתם מציעים? הנגשה לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, לנהל מערכת יחסים מול צוות העסק ברבות השנים האחרונות הופך לנושא חובה. כשהעסק מצוי בנייד של הצרכן ובעת שמתקיים דו-שיח בצורת הודעות SMS ונוטיפיקציות באופן קבוע, צומחת תחושה של אמון והוא יצטייר באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) , והדברים אמורים בניגוד מוחלט להחברות שהתחרו בו עד עכשיו.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן קל יותר להיות בתקשורת, כך יהיה פעיל יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לבית העסק יוכלות להגביר את תכיפות וכמות הקניות על ידי כך שלבצע קנייה נהיה כל-כך זמין, להגביר את תדירות המגע עם הלקוח ולהצמיח מערכת יחסים, רצוי גם על הדרך להעניק סיוע למשתמש שיוציא את המקסימום מן ה מוצרים והשירותים שיש בשירות שמוצע דרך הצגת ידע חשוב על מסך הסמארטפון.

במילים אחרות, עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. אל תוותרו לעולם על לסקור בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון יד ביד עם המפתח של היישומון במטרה שלא יהיו טעויות והיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.
תכנות מתקדם בשפת java xavier

מהם המוקדים שאליהם חכם יהיה לעצור ולחשוב ב'הנדסת' יישומים?

החלק המרכזי והחשוב ביותר הוא התמקדות על לפתור בעיות שישנו בחברה. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים לפתור עניין כמו להקל על הקונה לסיים את העניינים שלו בדקות מעטות יותר, יעילות שימוש בשירות המוצע, שימור משאבים ולתת לעסק אימג' מקצועית יותר עבור קונים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. ע"י מענה לרצונות הלקוח באופן יעיל, מוכיחות את עצמן כהשקעה נבונה בטווח הרחוק. החברה או התאגיד צריכים לייצר מתווה של הפעולות שעל האפליקציה לבצע, זאת על-פי הדרישה המקצועית, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי ראויה, חשוב מאוד להשיג יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון מטרתם להקשות עליכם (מלשון קושיה) כיצד הינכם מריצים את המוצר נכון לעכשיו, בלי אפליקציה. המפתחים מוכרחים לחקור' את החברה בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. אם זו אופציה, רצוי לדרוש בנימוס מהמתכנתים להביא לכם לראות מבנה שלדי של האופן בו היישומון אמור להיראות.

באיזה אופן יכול בעל ארגון להירגע: שאותו יישומון לא תאבד בתוך ים היישומים שיוצאים בכל יום?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שהיישומון מוכרח להיות שמיש ועדכני למען הצרכנים. השיטה להבטיח שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בתוך ים היישומים שמוצעים היום היא לבחון האם הוא מספק טוב' מהותי למשתמש ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן שעתי אפילו אם צריך. בסיטואציה בה הקונה מייחס ליישומון מעמד של תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, אין שאלה – הוא ישוב להסתייע בו.

מה התעריף עבור לרכוש יישומון בשביל חברה זעירה בעיר תל אביב?

הסבר מסובך לקושייה מסובכת. המחירונים כל הזמן בתנועה ומה שמשפיע מאוד על המחירים זה סוג ואופי האפליקציה. תכנות והשקת יישומון לא מורכב כל-כך עם עסק מוכר יעלה פחות או יותר בין 10 אלף שח עד 19 אלף שח. יישומונים יותר מסובכים בהשוואה, תעלנה מספרים גבוהים יותר. מפתחים של יישומים בעסק מנוסה יכול רוב הזמן לספק לך הצעה לתשלום בתום דיון של כשעה וחצי. מחיר עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לחברתכם צריך צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהוא אכן פותר אתגר רציני בחברה.

לפתח יישומון שמתאים למכשירים שונים , משמעות הדבר לשלם עוד כסף?

בפשטות: בדרך כלל כן. במצב בו יש לכם צורך אמיתי שמה שהוצאתם מכספכם יעבוד במכשירים שונים, כמו iPhone וגלקסי, לא נגזים אם נאמר שמה שעליכם לעשות זה להזמין יישומון מסוג אינטרנט (ווב) ולא אפליקצייה מסוג Native. השיטה Web application היא הדלת של היישומון לעבוד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; זה במקרה והעיצוב של היישומון נעשה ברמה גבוהה, כאמור. אפשר למצוא ידע בנוגע לשוני שישנו במערכות המגונות בקישורים הבאים:

כמה סך הכל הרווח הסופי, בערך, ברכישת יישומון Web עבור חברה קטנה?

הדברים תלויים במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. בסיטואציה בה עלויות הפיתוח כולן מכוסים באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, ההשקעה כדאית. קל יחסית לבצע בדיקה אם האפליקציה מפחיתה את מספר השניות הנצרכות לבצע רכישה ב-15%, ולחלופין למזער בזבזנות של משאבים ב-10% בתור דוגמה. בחישוב כמה הדברים משתלמים, רצוי לקחת בחשבון את כל הפעולות הקבועות שמהוות את הוצאות העסק, בכל היבט, שעומד היישומון באיזור תל אביב למזער.

כשנגמרה העבודה על היישומון, כיצד נכון לבעל עסק קטן להביא אותה אל ללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה לקידום של יישומון זה עם דף ברשת. אם הדיבור הוא על יישומי Native, אותה ניתן להתקין במכשיר הסלולרי בארכיון היישומים הבלעדי (בתור דומה זה יכול להיות App Store), רצוי לבדוק בזעיר אנפין את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש עוד בטרם שנשיק את היישומון לחנות. גם כן, קיימת האפשרות לקדם את האפליקציה תוך שימוש ברשימת תפוצה, ולחלופין בעזרתם של מחלקת המכירות של העסק. בהתאם לסוג היישומון, ראוי לשקול הכנת סרטונים שיווקיים ולהעביר אותם אל אתרכם, בפייסבוק, ביוטיוב או בכל מקום אפשרי.

מתי יש לבעלים של החברה באיזור תל אביב לבצע רענון וחידוש של האפליקציה שלהם?

גם כאן, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את מהות היישומון שלכם. במידה והיישומון בנוי רובו סביב מידע, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על בניית יישומון כזה. יישומים שתכליתם שונה חכם יהיה לבצע רענון וחידוש כל 12 חודשים פלוס-מינוס. על-מנת להיות מסונכרנים עם שינויי הגרסה של מערכות ההפעלה של המכשירים כאנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

שאלה: יישומון הכרחי לכל תאגיד?

יצא והחברה לא נוחלת הצלחה בניסיון לשים פוקוס על קושי במוצר שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, נכון יהיהשלא יפתח אפליקציה כלל. אבל ישיבה עם צוות פיתוח, זו אולי אפשרות לשים לב לפוטנציאל שאולי לא נתגלתה מולו.

נושאים שרצוי להנהלת החברה לחשוב עליהם לפני שמגיעים אל בניית יישומון

בעידן של היום, קיימות פונקציות ברשת שמסוגלות לגרום שיפור באופן רציני הרגלי עבודה שליליים שקיימים בעסק. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה מזעריות ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין באתר האינטרנט שבניהולם שהמון פעמים פשוט בלתי אפשריות לביצוע בדפדפן הסטנדרטי של הנייד. ברגע זה יש הכרח בהיישומון שפותח במיוחד עבור זה – העלאה ברמה של האופציה לקנות ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער בין העסק שלך למתחרים. דרך-אגב זה ההסבר לכמות מטורפת של צרכנים באתר Amazon. אתר Amazon הפך את התקשורת של הלקוח עמה למשהו קל ופשוט במיוחד. ל-"Amazon" זה מתאים? כנראה שזה מתאים גם לכם. השקה אישית של יישומון לחברות בתל אביב – בואו להתייעץ עם צוות המפתחים שלנו, תיאום פגישה והצעות גמישות, שלחו לנו e-mail עכשיו. תכנות מתקדם בשפת java xavier