תכנות מתקדם בשפת java zara פיתוח אפליקציה

פיתוח יישומים למקום עבודה בתל אביב וכל השאלות הנפוצות

יצירת אפליקציה לתאגידים מכל גודל באיזור תל אביב

בניית אפליקציות לבתי עסק מכל גודל: הצרכנות המאסיבית זה לא בלעדי לזמננו, עם זאת, המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, אשר דחפה, אולי יותר מכל, את תקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, והניעה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בלי צל של ספק פרסה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע למימדים מכובדים מאוד. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל מדינה משיגים עוד ועוד מוצרים ועזרה ע"פ דרישותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. באופן טבעי, תגובת השוק אף פעם לא תאחר להגיע – יותר ויותר מנכ"לים מסכימים שראוי לפתח יישומים לבתי העסק שבבעלותם. נותני שירות מבינים לאיטם את ההצלחה הפוטנציאלית אשר בהכנת יישומים בשביל לספק נוחות לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. ואף על-פי כן, האם מדובר במעשה חכם?

בשורות הבאות ננתח את שאלת השאלות: מה מתבקש על מנת להגיע ליצירת יישומון לעסק ומהי הדרך בה יישומון באנדרואיד או באייפון יש ביכולתו לקדם את המוצר שלכם? איפשור ללקוחות קיימים ופוטנציאלים תקשור מול מפתחי המוצר לאט לאט נהייה דבר שהוא מנדטורי. כאשר "המוצר" והצוות נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של הקליינט וכאשר הלה מתקשר איתו על-ידי מסרונים ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, נבנית תחושת אמון והוא יואר עם זרקור חיובי מול מתחרים.
יש קורולציה ברורה: אם לצרכן קל יותר לנהל דו-שיח, ודאי שגם יהיה מפותח יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק יש בהם להגדיל את תכיפות וכמות התשלומים בכך שביצוע ההזמנה נהיה כזה נוח, להגביר את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולהקים מערכת יחסים קרובה, באותה נשימה ניתן להעניק סיוע לקליינט שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב דברים שהעסק מציע דרך פרסום אינפורמציה עניינית על מסך הסמארטפון.

בקיצור, אפליקציה לעסק בלבד אבל מדובר בעניין שולי. חכם יהיה להעמיד תחת זכוכית מגדלת בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון יד ביד עם בונה האפליקצייה ע"מ שלא יהיו טעויות והיישומון יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.
תכנות מתקדם בשפת java zara

מהם הדברים שאליהם ראוי לתת את הדעת ב'הנדסת' אפליקציות?

החלק המרכזי והחשוב ביותר הוא לשים דגש על לפתור אישיו שקיים בחברה. יישומים שעניינם לפתור בעיות , למשל להעניק אופציה לקונה לסיים את העניינים שלו במינימום דקות, יעילות שימוש במוצר עצמו, למזער בזבזנות של תכונות המוצר ולתת לעסק אימג' מקצועית יותר לעיני קונים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, ע"י מענה לצורכי הלקוח באופן טוב יותר גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן בתור השקעה חכמה לאחר זמן לא ארוך במיוחד. התאגיד או החברה אמורים לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל האפליקציה לבצע, וזאת על סמך הניסיון והמקצוענות, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי שימושית, חובה לעשות מאמץ בהשגת מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה מטרתם להפנות אליכם שאלות באיזה אופן הינכם עושים עסקים כעת, ללא אפליקציה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה צריכים להציג בפני החברה שאלות בנוגע לצרכים שלה שמדגימות את מידת ההבנה שלהם את הסוגייות והמטרות של הארגון. במידה והדבר מתאפשר, כדאי לבקש מצוות המפתחים להציג בפניכם מבנה שלדי של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

איך יכול בעל ארגון להירגע: שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא יתמסמס בתוך ים היישומים שיוצאים כל הזמן?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שהיישומון מוכרח להיות מעודכן ושימושי למשתמשים. הגישה הראויה להיות בטוחים שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בים האפליקציות המתחרות היא לבחון שהוא נותן שימוש מהותי למי שבחר להוריד אותו ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה יומיומי. במצב בו הלקוח מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מדבר שמקל לו על החיים, ההמשך צפוי – הוא ישוב וייעזר בו.

כמה אשלם כדי לבנות אפליקציה עבור ארגון זעיר בתל אביב?

תשובה מורכבת לסוגייה מסובכת. עלויות הפיתוח כל הזמן בתנועה ותלויות מאוד בסוג ואופי האפליקציה. תכנות והשקת יישומון שאינו מורכב כ"כ על-ידי חברה מקצועית יעלה פלוס מינוס סביב 9,000 שקלים עד 17,000 שקלים יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם יותר מסובכים עם זאת, עתידים לעלות יותר מזומנים. עסק רציני ועם ותק , לא אמורה להיות לו בעיה לתת לכם מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי אחרי פגישה של שעה-שעתיים. תמחור השקה אישית של היישומון לעסק להישקל על-ידכם מתוך הבנה (אם יש) ששהיישומון אכן נותן מענה לקושי רציני בחברה.

האם פיתוח עבור מכשירים שונים , משמעות הדבר לשלם עוד כסף?

בקיצור, כן, כמעט תמיד. במידה וזה חובה מבחינתכם שהיישומון יתפקד במערכות הפעלה מגוונות, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', יכול להיות שמה שעליכם לעשות זה להזמין יישומון אינטרנט (Web application) ולא יישומון מסוג Native. השיטה Web application היא המפתח איתו היישומון יעבוד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; רק בסיטואציה בה עיצוב היישומון התבצע דרך חברה רצינית, מן הסתם. אתם יכולים לקבל מושגים נוספים – מידע נוסף על השוני שקיים במכשירים השונים בלינקים הבאים:

מה בדיוק הרווח, פחות או יותר, על ההשקעה יישומון לאנדרואיד או לאייפון לעסק קטן?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. במידה ועלות פיתוח האפליקציה חוזרת לבעלים שלה בשנה הראשונה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. גם לא קשה לעשות חישוב את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את מספר הדקות שצריך לבצע פרוצדורה בנניח 15%, או לחלופין להקטין בזבזנות של משאבים בעשרה אחוזים כהדגמה. בסקירת התשואה העתידית, חשוב מאוד לשים לב אל האלמנטים שמרכיבים את הוצאות העסק, בצורה מיידית ולפרקים, שעומד היישומון בתל אביב לגמד.

כשאפליקציה מוכנה, איך יש למזמין השירות לדחוף' אותה למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה לשווק אפליקציה היא על-ידי דף ברשת. אם העיסוק שלנו הוא כרגע ביישומון נייטיב, אותו אפשרי להשיג בקטלוג היישומים אשר ייעודי למערכת ההפעלה (Google Play הוא דוגמה קלאסית), רצוי לשים תחת זכוכית מגדלת מעט את הביטויים הנפוצים במנועי החיפוש בהם נוכל להשתמש בטרם השקת היישומון לחנות. כתוספת, אפשר להכריז על השקת היישומון על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, ובסיועם של אלו שאחראים על המכירות בחברה. בהתאם לסוג היישומון, הכרחי לקחת בחשבון עריכת סרטון וידאו שיווקי ולהעלות אותו אתר העסק או לערוץ היוטיוב והפייסבוק.

באיזו תדירות יש פחות או יותר בתל אביב והסביבה לבצע עדכון של היישומים שרכשו?

בהתאם להסברים הקודמים, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של מהות היישומון שלכם. במקרה שהיישומון סובב מידע, יהיה צורך בעדכונים שוטפים, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על ייצור יישומון כזה. יישומים מסוג אחר כדאי לחדש כל 12 חודשים פחות או יותר. ע"מ להיות בסנכרון מושלם עם ההתפתחויות של הפלטפורמות השונות כגון אייפון וגלקסי,

יישומון זה משהו שהכרחי לכל ארגון?

במקרה שהארגון לא מצליח להצביע על אתגר בשירות שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, רצוילוותר על רעיון של יישומון כרגע. ואף על-פי כן, התייעצות עם צוות פיתוח, זו אולי אופציה למצוא קושי במוצר שלא ראינו בעבר.

נקודות נוספות שראוי ליזם הנבון להגות בהם כאשר צועדים לקראת פיתוח אפליקציות

צריך לזכור כי יש פתרונות באינטרנט שבעזרתן אפשר לעשות שיפור בצורה רצינית הרגלים שליליים שהעסק כבר מאמץ. דוגמה אחת היא הזמנות. למפיצים קטנים יש אופציה בדר"כ של להזמין בתוך האתר ששייך להם שרוב הזמן לא מתפקדות בכלל בדפדפן ברירת-המחדל של הנייד. פה למשל נקבל סיוע מהיישומון הייעודי – להנגיש את האופציה לבצע רכישה יכול לעשות את כל ההבדל בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות של קניות מאתר Amazon. אתר האינטרנט Amazon הפך את ה"דו-שיח" של הצרכן איתו לדבר מובן ופשוט ממש. ל"אמאזון" זה טוב? כנראה שזה מתאים גם לכם. בניית יישומים לבעלי תאגידים בתל אביב- לקבלת ייעוץ, קביעת מפגש והצעה גמישה, צרו עימנו קשר עוד היום. תכנות מתקדם בשפת java zara