תכנות מתקדם בשפת swift download פיתוח אפליקציה

יצירת אפליקציה לארגונים בעיר תל אביב ומה חשוב שתדע

בניית אפליקציות לעסקים לכלל המטרות האפשריות בעיר תל אביב

יצירת אפליקציה לבתי עסק לכל מטרה ועניין: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע זה לא בלעדי לתקפותנו, אך רשת האינטרנט אשר הניעה עוצמתית את סחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, וקידמה התפתחות טכנולוגית, ללא שום ספק פרסה את תרבות הצריכה למימדים עצומים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל העולם רוכשים עוד ועוד פריטים ושירותים על-פי הדרישות שלהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. בצורה זו, התגובה של הסוחרים בשום פנים ואופן לא מאחרת לבוא – וככל שהזמן עובר, יותר מנהלים הגיעו למסקנה שנכון לבנות אפליקציות לעסקיהם. בעלי עסקים מבינים לאיטם את ההצלחה הפוטנציאלית שבפיתוח אפליקציה על-מנת לספק נוחות לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. עם זאת, האם הצעד הזה מחוכם?

בעמוד זה נענה על שאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה צריך על מנת להגיע להכנת אפליקציה למקום עבודה וכיצד יישומון באייפון או באנדרואיד יש בו לקדם את השירות שאתם מציעים? הנגשה לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, יכולת תקשורתית מתקדמת מול הצוות לאט לאט נהייה דבר שהוא קריטי. כשה"מוצר" זמין מהנייד של הקונה או המשתמש ובעת שמתקיים דו-שיח בשיטה של מסרונים והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, נבנית תחושה של ביטחון והוא יצטייר באור ייחודי אל מול חברות המתחרות.
אם לקונה פשוט להיות במגע, באותה צורה יטפח סטטוס התנועה הכספית של העסק. אפליקציות בהחלט יכולים להגדיל את תדירות ונפח השילומים ע"י זה שלבצע קנייה נהיה כזה פשוט, להגביר את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולבנות אמון, באותו מעמד כדאי לתת מענה למשתמש שיפיק את המקסימום מן ה פיצ'רים שיש במוצר דרך פרסום אינפורמציה עניינית בצגו של מכשיר האנדרואיד או האייפון.

לסיכום ההקדמה, אפליקציה לעסק בלבד אך זה עניין שולי. חשוב מאוד להעמיד תחת זכוכית מגדלת את כל מטרות העסק בסיוע של מתכנת היישומון ע"מ שלא יהיו טעויות והיישומון תתחבר עם המשתמש וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.
תכנות מתקדם בשפת swift download

למה מומלץ לתת את הדעת בהכנת יישומון?

מטרתנו היא התפקסות על לפתור בעיות שקיים במוצר. יישומים שעניינם למצוא פתרון לנקודת חולשה , לדוגמה לתת אפשרות לקונה לסיים את העניינים שלו תוך דקות ספורות, נכונות ויעילות שימוש בזמן, להכווין לשימוש נבון בהמוצר עצמו ויחד עם זאת להקנות תמונה חזקה ואמינה לעיני קונים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, כמובן יד ביד עם מענה לרצונות המשתמש באופן מסור, כל אלה הוכיחו את עצמן כאפיק רווחי מאוד בהיבט ארוך טווח. החברה או התאגיד אמורים לייצר מתווה של הפעולות שעל לעשות היישום, זאת על-פי רזי המקצוע, וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. להשגת התוצאות הטובות ביותר, חשוב מאוד שיהיה לנו מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה אמורים להפנות אליכם שאלות איך הינכם מריצים את המוצר נכון לעכשיו, בלי אפליקציה. המתכנתים אמורים לתשאל את החברה בנוגע לצרכיה, והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. במידת האפשר, מומלץ לפנות אל המתכנתים בבקשה להראות לכם רפליקה של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

איך מובטח לאדם שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא יתמסמס בים היישומים שנמצאים כעת?

הדבר הכי קריטי להבין הוא שהיישומון אמור להיות שמיש ועדכני עבור הלקוחות. הגישה הנכונה להיות בטוחים שהיישומון שלנו לא ייבלע בין שלל היישומים שמשווקים בכל עת היא לבחון שהוא מביא רווחה מסוימת לקונה ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה יומיומי. אם הלקוח מייחס ליישומון מעמד של תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, ההמשך צפוי – הוא ישוב וייעזר בו.

כמה עולה לפתח יישומון לעסק קטן בעיר תל אביב?

הסבר בעייתי לשאלה מורכבת. התמחורים לא מקובעים כלל ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה מבנה ומורכבות היישומון. השקה אישית של יישומון שאינו מורכב במיוחד אצל עסק רציני יעלה פחות או יותר בסביבות – 17,000 ש"ח10000 יישומים שהם אשר אינם פשוטים כ"כ לעומת זאת הולכים לעלות כסף רב יותר. מפתחים של יישומים בעסק עם ותק יכול בדרך כלל להעניק לכם מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. עלות תכנות והשקת היישומון לחברתכם אמור להצדיק את זה שהוא כן פותר בעיה עסקית אמיתית.

לפתח אפליקציה בשביל סוגי מכשירים רבים יעלה לבעל עסק כסף רב ממה שחשבנו?

בלי ללכת סחור-סחור: אכן, בדר"כ. במצב בו אכן נחוץ לך שהיישומון יפעל במכשירים שונים, כמו אייפון וגלקסי, הגיוני לומר שהבחירה החכמה יותר תהיה לבקש יישומון רשת (ווב) ולא אפליקצייה מסוג Native. שיטת ווב היא הדלת של היישומון יתפקד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; רק במקרה שהבנייה והעיצוב של היישומון נעשה כראוי כמובן. אתם יכולים לקבל מושגים נוספים – הסברים בנושא השוני שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים בקישורים הבאים:

מהם אחוזי התשואה הממוצעת על ההשקעה יישומון רגיל בשביל חברה קטנה?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. במידה ועלויות הפיתוח של היישומון מקבלים כיסוי בשנה הראשונה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. קל יחסית לבצע בדיקה את היישומון, אם הוא ממזער את מספר השניות הנצרכות לביצוע פעולה ב-20%, או לחלופין לחתוך בזבוז שירות המוצע בעשרה אחוזים בתור דוגמה. בסקירה על מידת צורך בהזמנה, מומלץ לבדוק גם את הפעולות השוטפות שמהוות את מה שהחברה מוציאה באופן שוטף, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שעתיד היישומון באיזור תל אביב לגמד.

כאשר היישומון עומד, באיזו צורה חכם יהיה לרוכש השירות לשווק אותה למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

השיטה הכי טובה להוצאת יישומים זה על-ידי דף ברשת. אם הדיון הוא על יישומי Native, אותו אפשרי להכניס אל הטלפון בארכיון היישומים הרשמי (בתור דומה זה יכול להיות App Store), רצוי לבחון פה ושם את המילים השימושיות ביותר במנועי החיפוש בטרם נשיק את היישומון לחנות. במקביל, אפשר לספר לאנשים על היישומון החדש ע"י לוח תפוצה, או להסתייע במוקד השיווק שלכם בחברה. בהתאם לסוג היישומון, חכם יהיה לקחת בחשבון בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהטמיע אותם באתרכם, בפייסבוק, ביוטיוב או בכל מקום אפשרי.

באיזו תדירות מומלץ לבעלים של החברה בתל אביב לבצע רענון וחידוש של היישומון שרכשו?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את מטרת היישומון שלכם. יצא והאפליקציה מונחת תוכן, נצטרך לעדכן אותו באופן שוטף, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על בנייה של יישומון כזה. יישומים עם מטרות אחרות ראוי לעדכן בערך אחת לשנה. כדי לשמור על עקביות עם שינויי הגרסה של הפלטפורמות השונות כמו אייפון ו-Android,

שאלה: יישומון מתאימה לכל תאגיד?

במידה והחברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה למצוא אתגר בשירות שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, נכון יהיהשלא יפתח אפליקציה כלל. אך שיחה אצל צוות פיתוח של יישומים, זו אולי אופציה למצוא פוטנציאל שאולי לא נתגלתה מולו.

נושאים אשר כדאי לבעלי עסקים לתת עליהם את הדעת כאשר צועדים לקראת פיתוח אפליקציות

בעידן הטכנולוגי של היום יש פתרונות באינטרנט ואיתן ניתן לשפר באופן מהותי הרגלי עבודה שהחברה לוקה בהם. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות הפצה קטנות ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין אצלם בדף הרשת שלהם שבדרך-כלל לא עושות את העבודה בטלפון הסלולרי. זו דוגמה למתי יש הכרח ביישומון – שדרוג האופציה לקנות זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער בין תאגידים. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות של קניות מאתר "אמאזון". אתר Amazon הפך את ה"דו-שיח" של הגולשים איתו לדבר מובן ופשוט ממש. ל"אמאזון" זה טוב? כנראה שזה מתאים גם לכם. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומים לארגונים בתל אביב – לשיחה עם מקצוענים, קביעת ישיבה והצעה גמישה, שלחו לנו מסרון עכשיו. תכנות מתקדם בשפת swift download