תכנות מתקדם בשפת swift hg פיתוח אפליקציה

יצירת יישומים לתאגידים בתל אביב וכל מה שאתם אמורים לדעת

פיתוח אפליקציות לעסקים בכל גודל בעיר תל אביב

יצירת אפליקציה למקום עבודה לכלל המטרות האפשריות: הצרכנות המאסיבית זה לא עניין בלעדי למאה העשרים ואחת, ואף על-פי כן, רשת האינטרנט שנתנה את הפוש הגדול ביותר בהפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, וקידמה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. ללא שום ספק הרחיבה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע למימדים עצומים. היום המון בני-אדם מכל ארץ צורכים יותר ויותר חפצים ושירותים לפי רצונותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. ודאי שהשוק מגיב, והתגובה שלו לעולם לא מאחרת לבוא – יותר ויותר נותני שירות מסכימים שראוי להכין אפליקציה לעסק שלהם. נותני שירות הבינו כבר את הטוב אשר בהזמנת אפליקציות ע"מ לספק נוחות לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). ועם זאת, האם זה בעצם מעשה נבון?

בעמוד זה נפתח את השאלה הגדולה: מה הכרחי עבור הכנת יישומון לארגונים ואיך בדיוק יישומון באייפון או באנדרואיד יש בו לעזור להעסק שלכם? הנגשה ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי קשר טכנולוגי מול הנהלת העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא מאסט. כשה"מוצר" נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של הקונה או המשתמש וכשישנה אינטראקציה דרך התראות ס.מ.ס ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, מתהווה תחושת אמון ומאיר על עצמו זרקור חיובי אל מול חברות המתחרות.
ככל שללקוח קליל לנהל דו-שיח, באותו אופן גם יטפח סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לבית העסק יוכלות להגביר את כמות ותכיפות הרכישות בגלל שלבצע קנייה נהיה נוח כ"כ, להגביר את קביעות השיח עם המשתמש ולהצמיח שם תחושת ביטחון, באותו מעמד כדאי להעניק סיוע למשתמש להפיק תועלת מירבית מה אופציות שקיימים שמוצר בצורה של הבאת נתונים ענייניים על-גבי הטלפון.

בקיצור, אפליקציה לעסק בלבד היא לא העיקר. אל תוותרו לעולם על לבחון בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים בסיוע של מתכנת היישומון כדי שלא יהיה ספק שהיישומון יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.
תכנות מתקדם בשפת swift hg

על איזה נושאים רצוי לתת מחשבה ביצירת אפליקציות?

מטרת העל היא הנגשה ונוחות למשתמש, כמו לפתור קושי שיש בשירות. יישומים שמסוגלים למצוא פתרון לנקודת חולשה , למשל להעניק אפשרות לקונה לגמור את ענייניו בזמן מועט יותר, נכונות ויעילות שימוש במשאבים, שימור של תכונות המוצר ויחד עם זאת להקנות תמונה חזקה ואמינה לעיני צרכנים קיימים ופוטנציאליים ע"י שירות לקוחות יעיל, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן בתור השקעה מוצלחת בהיבט ארוך טווח. מטרת החברה או התאגיד לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל האפליקציה לבצע, וזאת על סמך הידע המקצועי כל עסק בתחום שלו. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הטובות ביותר, חכם יהיה לחפש מפתח בעל ניסיון מוכח שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. המתכנתים צריכים להציג בפניכם שאלות כיצד הינכם משיקים את השירות או המוצר כיום. המתכנתים חייבים לשאול את העסק שאלות בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, שמדגימות את מידת ההבנה שלהם את הסוגייות והמטרות של הארגון. במצב בו מתאפשר, חשוב מאוד לבקש מצוות המפתחים לשלוח לכם מבנה ראשוני של איך האפליקציה הסופית תיראה.

מהי הדרך בה מובטח לאדם שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא ייעלם בתוך ים היישומים שנמצאים כעת?

הדבר הכי קריטי להבין הוא שהיישומון מוכרח שיהיה לו רלוונטיות מספקת למען הלקוחות. האופן בו הכי כדאי להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בכמות האדירה של היישומים שיוצאים כל הזמן היא להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם היא מעניקה יתרון מהותי לצרכן ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן תמידי. במידה והצרכן מייחס ליישומון מעמד של תוצר שימושי ויעיל עבורו, ההמשך צפוי – הוא ישוב להיעזר בו.

כמה עולה לפתח אפליקציה עבור חברה קטנה באיזור תל אביב?

מענה לא פשוט לקושייה בעייתית. המחירונים בתנועה מתמדת והגורם הקריטי ביותר הוא במה היישומון עוסק. לפתח יישומון לא מורכב כל-כך עם עסק מוכר יתומחר פלוס מינוס בכיוון של 10 אלף ₪ עד 17 אלף ₪. יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם בדרגת 'סיבוך' אחרת אמנם, עתידים לעלות יותר כסף. צוות מפתחי אפליקציות עם ניסיון יכול בדרך כלל לדאוג לכם למחיר מוערך בתום דיון של כשעה וחצי. תעריף של לפתח את היישומון לארגון שלכם אמור לשקף היטב את זה שהיישומון אכן פותר קושי מהותי בעסק.

לפתח יישומון שמתאים לסוגי מכשירים רבים יעלה לבעל עסק יותר?

בקיצור, אכן, רוב הזמן. יצא ויש לכם צורך מהותי שמה שהוצאתם מכספכם יעבוד במערכות מגוונות וביותר מכשירים סלולריים, כגון iOS ואנדרואיד, ייתכן מאוד שהדבר החכם לעשות יהיה לפתח אפליקציית אינטרנט (Web application) ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). שיטה זו זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; זאת אם היישומון תוכנת ועוצב ע"י צוות רציני, מן הסתם. ביכולתכם ללמוד הסברים על השוני בין הפלטפורמות השונות בדפים אלה:

כמה סך הכל הרווח, פחות או יותר, אם נשקיע באפליקציה לעסק קטן?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. יצא ועלויות הפיתוח כולן חוזרת לבעלים שלה בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, זה כדאי ומומלץ מאוד. קל יחסית לבצע חישוב את היכולות של היישומון, לדוגמה אם הוא ממזער את מס' הדקות הנצרכות לבצע רכישה ב-15%, ואף לחתוך שימוש מיותר בשירות המוצע ב-17% כהדגמה. בסקירת צורך בהזמנה, חשוב מאוד להכניס לחישוב את הפעולות השוטפות שמהוות את מה שהחברה מוציאה באופן שוטף, בכל צורה שלא תהיה, אשר בכוונת האפליקציה באיזור תל אביב להקטין.

כשהגענו לשלב ההשקה של היישומון, באיזה אופן יש למזמין היישומון להביא אותה אל למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

הגישה הכי ראויה לקידום יישומים זה באתר אינטרנט. במידה ואנחנו מתדיינים על יישומי Native, אותו אתם יכולים להתקין במאגר היישומים הרשמי (Google Play הוא דוגמה קלאסית), נכון להכיר טיפה את המילים השימושיות ביותר במנועי החיפוש עוד בטרם שנשיק את היישומון לחנות. גם כן, אפשר לחלק המלצות על היישומון תוך שימוש ברשימת תפוצה, ולחלופין בעזרה של מוקד התפוצה והפרסום בחברה. תוך התחשבות בסגנון היישומון כדאי להכניס את האופציה של בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהכניס אותם אל אתרכם, בפייסבוק, ביוטיוב או בכל מקום אפשרי.

כל איזו תקופת זמן הכרחי לבעלים של החברה באיזור תל אביב לערוך עדכון של היישומון?

בדומה לשאלות הקודמות, נוכל לענות רק מתוך הבנה של מטרת היישומון שלכם. בסיטואציה בה אספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, יהיה צורך בעדכונים שוטפים, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על בנייה של יישומון כזה. סוגים אחרים של אפליקציה רצוי לבצע עדכון פחות או יותר כל 12 חודשים. זאת בשביל להתעדכן ולהיטמע היטב בהתפתחויותיהן של מערכות ההפעלה של המכשירים כמו אנדרואיד ואפל.

האם אפליקציה טוב לחברות, לא משנה מה?

במקרה והארגון לא מצליח להתמקד על אתגר בשירות אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, כדאילוותר על רעיון של יישומון כרגע. ואע"פ כן, ישיבה עם תאגיד פיתוח יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום בעיה עסקית שלא ראינו בעבר.

דברים שרצוי למנהלים לשקול בטרם מתחילים עם הכנת יישומון

חשוב להבין שקיימות אופציות באינטרנט ואיתן ניתן לשפר באופן רציני הרגלי עבודה שקיימים בעסק. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה קטנות קיימת אופציה של להזמין אצלם בדף הרשת שבניהולם שבדרך-כלל אינן מתפקדות בכלל בדפדפן ברירת-המחדל של הנייד. פה למשל נקבל סיוע מהאפליקציה – להעלות ברמה את האופציות להזמין זה בדיוק מה שייצור את הפער בין העסק שלך למתחרים. זה, בהערת שוליים, ההסבר לכמות מטורפת של צרכנים באתר Amazon. אתר "אמאזון" שינה את התקשורת של המשתמש איתו לדבר פשוט ומובן במיוחד. ל-"Amazon" זה מתאים? אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. השקה אישית של יישומים לארגונים בתל אביב – להתייעצות, שיחה חינם והצעה גמישה, דברו איתנו עכשיו. תכנות מתקדם בשפת swift hg