תכנות מתקדם בשפת swift it פיתוח אפליקציה

יצירת אפליקציות לעסקים בתל אביב ומה חשוב שתדע

פיתוח אפליקציות לתאגידים מכל סוג בתל אביב והסביבה

יצירת אפליקציה לחברות לכלל המטרות האפשריות: תרבויות השפע והקנייה אינה ייחודית לתקופה זו, עם זאת, המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, שסייעה להפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, ותרומתה להתפתחות טכנולוגית, בוודאות הגדילה את הצרכנות המאסיבית לאופקים אדירים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל הגלובוס דורשים עוד ועוד חפצים ושירותים על-פי הגחמות שלהם, השאיפות וההעדפות האינדבידואליות. כמובן, שהשוק מגיב, והתגובה שלו בחיים לא תאחר להגיע – יותר ויותר מנהלים מסכימים שצריך לפתח יישומים למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. בעלי מקומות עבודה מגיעים לאט לאט למסקנה: כל הטוב אשר ביצירת אפליקציה במטרה להעניק חווייה נהדרת וטכנולוגית חמשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. והאמנם, האם הצעד הזה מומלץ?

במאמר הבא נדבר על שאלת השאלות: מה צריך לעשות ליצירת אפליקציות למקום עבודה ובאיזו דרך יישומון לטלפון יש בו לעזור לשירות שלכם? איפשור לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, קשר טכנולוגי מול הנהלת העסק עם הזמן נהייה עניין בסיסי. כשהצוות מצוי בנייד של הקליינט וכשהוא בא במגע עמו באופן של התראות ס.מ.ס ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, נרקמת תחושת אמון והוא יואר עם אור הזרקורים, לטובה, בהשוואה להחברות שהתחרו בו עד עכשיו.
אם למשתמש מתאפשר בלי קושי לנהל דו-שיח, ודאי שגם יהיה רחב יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לחברה יש בהם להעלות את גודל ותכיפות הקניות ע"י זה שלבצע רכישה נהיה קל כ"כ, להגביר את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולהצמיח מערכת יחסים, כמו גם להעניק סיוע לקליינט שיוציא את המקסימום מן ה מוצרים והשירותים שבית העסק נותן ע"י הצגה של נוטיפיקציה, הנושאת אינפורמציה חשובה במסכו של מכשיר הסמארטפון.

בפשטות, אפליקציה לעסק בלבד היא לא העיקר. הצעתנו היא לסקור את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, צעד צעד עם מפתח האפליקציות על-מנת שבוודאות נדע שהיישומון יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.
תכנות מתקדם בשפת swift it

למה חובה להתייחס בבניית יישום?

מטרת העל היא הנגשה ונוחות ללקוח, כמו לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שישנו בחברה. יישומים שיכולים לפתור עניין , למשל לתת אפשרות לקונה לבצע דברים רבים יותר במינימום דקות, יעילות שימוש במשאבים, שימור של תכונות המוצר ולהעניק לחברה Image (תמונה) שאומרת 'קידמה' לעיני קונים קיימים ופוטנציאליים וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם שירות לקוחות טוב יותר גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן בתור השקעה מוצלחת בהיבט ארוך טווח. התאגיד או החברה אמורים זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור היישום לעשות, זאת על-פי רזי המקצוע, וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי ראויה, חובה למצוא מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה חייבים לתשאל אתכם איך הינכם מריצים את עסק בימים אלה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון צריכים לתשאל את החברה על הצרכים האמיתיים שלה, שמדגימות את מידת ההבנה שלהם בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. במידה והדבר מתאפשר, ראוי לשאול את הצוות אם ביכולתם לחשוף בפניכם דוגמה כלשהי של איך האפליקציה הסופית תיראה.

מהי השיטה בה יכול בעל ארגון להירגע: שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא יטבע בתוך הכמות האדירה של היישומים שמסתובבות בשוק?

1 הוא פשוט מאוד: שהיישומון צריך להיות שימושי ומעודכן עבור הצרכנים. השיטה להבטיח שהיישומון שלנו לא ייעלם בכמות האדירה של היישומים שיוצאים כל הזמן היא לסקור אותו אם הוא מביא יתרון משמעותי לצרכן ובאופן לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. במצב בו הלקוח מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מככלי אהוב עליו, ההמשך צפוי – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

מה המחיר של לפתח אפליקציה בשביל חברה קטנה בעיר תל אביב?

מענה מסובך לקושייה שאין לה תשובה חד משמעית. המחירים עבור פיתוחי אפליקציה לא מקובעים כלל ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה סדר גודל מורכבות היישומון. הכנת יישומון שאינו בעייתי כ"כ ע"י עסקים חזקים בתחום עולה בדרך כלל סביב 7,000 שקלים עד 19,000 שקלים יישומונים אשר אינם פשוטים כ"כ בהשוואה, יתומחרו במספרים גבוהים יותר. מפתחים בתאגיד מנוסה יכול בדר"כ להחזיר לכם תשובה עם מחיר כמעט סופי בתום דיון של כשעה וחצי. מחירון בניית היישומון לחברתכם צריך להצדיק את זה שהוא כן מספק מענה עבור אתגר מהותי העסק.

שאלה: התאמת האפליקציה למערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) זה בעצם אומר לשלם עוד כסף?

בקיצור, התשובה חיובית בדר"כ. במידה ואכן נחוץ לך שמה שהוצאתם מכספכם יעבוד בסוגים רבים של מכשירים, כגון iOS ואנדרואיד, לא תהיה הגזמה להגיד שהבחירה החכמה יותר תהיה להזמין יישומון אינטרנט (ווב) ולא יישומון מסוג Native. שיטת ווב היא המפתח איתו היישומון יתפקד בהמון מערכות: מחשב, סמארטפון וכו'; רק בסיטואציה בה היישומון עוצב ונבנה היטב, כאמור. ביכולתכם לקבל מושגים נוספים – ידע בנוגע לשוני שישנו במכשירים השונים בלינקים האלה:

במספרים: מה הרווח נטו, בהערכה גסה, אם נזמין יישומון Web עבור ארגון זעיר?

הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. במקרה ועלויות הפיתוח כולן שבים לכיסו של הבעלים בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. גם פשוט נורא לבדוק את היישומון, אם הוא מוריד את מספר הדקות שצריך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, או לחלופין לצמק שימוש מיותר במשאבים ב-12 אחוזים כהדגמה. בבירורים על הרווחיות, מומלץ לשים לב אל הגורמים שמהווים את ה"הפסדים" של החברה, באופן ישיר ועקיף, אשר בכוונת האפליקציה בתל אביב למזער.

כאשר היישומון הושלם, באיזה אופן נכון לבעל עסק קטן לדחוף' אותה לקונים נוכחיים ועתידיים?

הגישה הכי טובה להוצאת יישומים זה על-ידי דף ברשת. במקרה ופיתחנו יישומון מסוג Native, אשר לקוחות יכולים לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי אך ורק מחנות האפליקציות הייעודית (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), חכם יהיה לחקור קלות את החיפושים הנפוצים ביותר במנועי החיפוש והמילים השימושיות ביותר שם בטרם היישומון יושק לחנות. בנוסף לכך, אפשר לקדם את האפליקציה ע"י הפצה בדוא"ל, ולקבל עזרה ממוקד התפוצה והפרסום בחברה. לפי אופיו של היישומון, כדאי לשקול עריכת סרטון וידאו שיווקי ולהטמיע אותם באתר העסק או לערוץ היוטיוב והפייסבוק.

מתי כדאי בערך בתל אביב והסביבה לבצע חידוש של היישומון שהזמינו?

בדומה לדברים לעיל, תשובתנו נעוצה בתכלית היישומון הרלוונטי. בסיטואציה בה היישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון מהסוג הזה. יישומים עם מטרות אחרות חובה לערוך עדכון כל תקופה של 12 חודשים לערך. במטרה להיות מותאמים לההתפתחויות של הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, , למשל אייפון וגלקסי,

האם אפליקציה חובה לכל תאגיד?

אם העסק כושל לזהות קושי במוצר שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, רצוילוותר לגמרי על יישומון. עם זאת, שיח כן אצל צוות פיתוח של יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום בעיות בחברה שלא ראינו קודם.

נושאים אשר רצוי ליזם הנבון להרהר בהם כאשר הנושא הוא תכנות והשקת יישומון

אל תשכחו כי קיימות אופציות באינטרנט שאיתן אפשר לעשות שיפור באופן כבד-משקל תכונות שהחברה לוקה בהם. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות קטנות של הפצה קיימות אפשרויות הזמנה אצלם בדף הרשת שבניהולם שלעיתים קרובות פשוט בלתי אפשריות לביצוע בסמארטפון. זו דוגמה למתי נקבל סיוע מהיישומון הייעודי – הנגשה של היכולת לקנות יכול לעשות את כל ההבדל אצל חברות. זה, בהערת שוליים, ההסבר לכמות מטורפת של צרכנים באתר Amazon. האתר הפופולרי שינה את האינטראקציה של הקונים איתו לדבר פשוט ומובן במיוחד. ל"אמאזון" זה טוב? כנראה שזה מודל שמתאים גם לחברות קטנות. בניית יישומים ליזמים בתל אביב – לשיחה עם מקצוענים, שיחה חינם והצעה לעלות, שלחו לנו e-mail עכשיו. תכנות מתקדם בשפת swift it