תכנות מתקדם בשפת swift jobs פיתוח אפליקציה

בניית אפליקציה לארגונים בעיר תל אביב וכל המידע ההכרחי

הכנת יישומים למקום עבודה קטנים וגדולים בעיר תל אביב

פיתוח יישומים לעסקים מכל גודל: הצרכנות המאסיבית זה לא דבר בלעדי למאה העשרים ואחת, אבל פריצת הרשת אשר עשתה את חלקה הענק בתהליך הגלובליזציה ודחפה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. ללא עוררין פתחה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע לגדלים מטורפים. היום המון בני-אדם מכל מדינה משיגים עוד ועוד קניות וחומר מכל סוג ע"פ דרישותיהם, השאיפות וההעדפות האינדבידואליות. בצורה זו, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו בשום פנים ואופן לא מגיעה באיחור – עוד ועוד נותני שירות מסכימים שראוי להזמין אפליקציות לעסקים שבבעלותם. נותני שירות מבינים עם הזמן את ההצלחה הפוטנציאלית שבפיתוח אפליקציות במטרה לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול הקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. והאמנם, זה מעשה חכם?

בעמוד זה נדון במה שכולם רוצים לדעת: מה נחוץ עבור הכנת יישומון למקום עבודה וכיצד יישומון באייפון או באנדרואיד יש בו לסייע להצלחת השירות שאתם מציעים? מתן אופציה ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי לקיים דיאלוג עם החברה הופכת למאסט. כשהעסק נגיש מהטלפון של הקליינט וכאשר ההתקשרות נעשית על-ידי התראות ס.מ.ס ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, נרקמת תחושה של אמון והוא יואר עם אור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) אל מול מתחרים.
ככל שללקוח קל יותר להיות במגע, מן ההיגיון שגם יתפתח דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לבית העסק בהחלט יכולים להעלות את גודל ותכיפות הקליינטורה על ידי כך שלבצע רכישה הפך לכה זמין, לחזק את קביעות השיח עם הקליינט ולטפח מערכת יחסים אמיתית, רצוי גם על הדרך להעניק סיוע למשתמש להפיק תועלת מירבית מה פיצ'רים שהעסק מציע דרך הצגה של נתונים ענייניים במסך מכשיר הטלפון.

במילים אחרות, אפליקציה לעסק בלבד אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. הכרחי לבחון את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, יד ביד עם בונה האפליקצייה וזאת כדי להבטיח שהאפליקציה יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.
תכנות מתקדם בשפת swift jobs

על אילו דגשים ראוי לעצור ולחשוב בתכנות יישום?

מטרת העל היא התבייתות על לפתור עניין שקיים במוצר. יישומים שמצליחים למצוא פתרון לאישיו , דוגמה לכך יכולה להיות להעניק אופציה לקונה לגמור את ענייניו בזמן קצר יותר, נכונות ויעילות שימוש במוצר עצמו, לצמצם בזבוז תכונות המוצר ולהעניק מוניטין או תמונת מצב שאומרת 'קידמה' עבור קונים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. זאת עם שירות לקוחות מסור, כל אלה הוכיחו את עצמן כאפיק רווחי מאוד לאחר תקופה לא ארוכה. התאגיד או החברה אמורים לייצר מתווה של הפעולות שעל האפליקציה לבצע, זאת לפי הניסיון והמקצוענות, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הכי נכונה, רצוי למצוא יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון אמורה להקשות עליכם (מלשון קושיה) באיזה אופן הינכם מריצים את הפעולות העסקיות כעת, בלי יישומון פעיל. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה מוכרחים להציג בפני החברה שאלות בנוגע לצרכיה, השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. אם מתאפשר, חכם יהיה לשאול את המתכנתים אם הם יכולים להביא לכם לראות דוגמה כלשהי של איך האפליקציה הסופית תיראה.

באיזה אופן יוכל להבטיח בעל עסק שהאפליקציה שלו לא יילך לאיבוד בתוך הכמות האדירה של היישומים שיוצאים כל הזמן?

הדבר ההכרחי ביותר לקלוט הוא שהיישומון צריך שיהיה לו רלוונטיות מספקת למען המשתמשים. השיטה הנכונה לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון לא יילך לאיבוד בין שלל היישומים שמתפרסמים בכל עת לבדוק האם הוא מספק ערך אמיתי ללקוח ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. במידה והלקוח רואה באפליקציה תוצר שימושי ויעיל עבורו, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב וייעזר בו.

מהי העלות של לבנות אפליקציה לעסק קטן בתל אביב והסביבה?

מענה לא פשוט לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. התעריפים דינאמיים והגורם המשפיע ביותר הוא סוג ואופי האפליקציה. הכנת יישומון "טריוויאלי" אצל עסק עם מוניטין יתומחר בדר"כ בין – 17,000 ש"ח10000 אפליקציות מורכבות יותר לעומת זאת יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם כסף רב יותר. עסק שיש לו ותק , לא אמורה להיות לו בעיה לספק לך הצעה לתשלום לאחר דיון קצר יחסית. מחירון בניית היישומון לחברתכם אמור להצדיק את זה הסיבה שעליה לפתור קושי רציני בחברה.

לפתח יישומון שמתאים לפלטפורמות מרובות זה למעשה אומר לשלם כסף רב יותר?

בפשטות: כן, כמעט תמיד. בסיטואציה בה אכן נחוץ לך שמה ששילמתם עבורו יתפקד ביותר מפלטפורמה אחת, כגון iOS ואנדרואיד, יכול להיות שהבחירה החכמה יותר תהיה להזמין יישומון מסוג ווב (רשת) ולא יישומון מסוג Native. שימוש בקונסטרקציית Web היא הדלת של היישומון יתפקד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; אבל רק במקרה והיישומון תוכנת ועוצב ברמה גבוהה, כאמור. אתם מוזמנים לקבל מושגים נוספים – ידע בנוגע לשוני שקיים במערכות המגוונות בלינקים האלה:

כמה סה"כ הרווח נטו, בערך ברכישת יישומון רגיל בשביל חברה זעירה?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. במידה ומחירי הפיתוח של היישומון עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בשנה הראשונה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. זה גם לא בעיה לחשב את היישומון, אם הוא ממזער את כמות השניות או הדקות שצריך לקנות משהו ב-15%, וזה יכול להיות גם לצמק שימוש מיותר בהמוצר עצמו בעשרה אחוז וזו רק ההתחלה. בחישוב הרווח העתידי, רצוי להתחשב גם בכלהמספרים שמשפיעים על מה שהחברה מוציאה, בכל היבט, שהיישומון עתיד בעיר תל אביב להוריד.

כשהיישומון כבר עומד, באיזה אופן מומלץ למזמין השירות להוציא אותה לאוויר העולם ולצרכנים עתיידים ונוכחיים?

הגישה הכי טובה להשקת יישומון זה ע"י דף ברשת. במקרה שהשיח הוא על יישומי Native, אותו אפשר להכניס אל הטלפון בקטלוג היישומים הייעודית (בתור דומה זה יכול להיות App Store), ראוי לבדוק בטעימה קלה את מילות המפתח בהן תשתמש בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. כמו כן, ניתן להודיע על השקתו של היישומון תוך שימוש ברשימת תפוצה, או להסתייע בהמחלקה לשיווק שלכם. בהתאם לאופיו של היישומון, רצוי לשקול צילום ועריכה של קטעים קצרים ולהעביר אותם אל כל פלטפורמה רלוונטית: פייסבוק, יוטיוב, ואפילו הטמעה באתר החברה.

מתי חובה באופן כללי בתל אביב לעדכן את היישומון?

בדומה לדברים לעיל, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את ייעודו של היישומון הזה. במקרה והיישומון מספק מידע רלוונטי, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, אחרת חבל לטרוח פיתוח יישומון כזה. יישומים שתכליתם שונה הכרחי לבצע רענון וחידוש לפחות פעם בשנה. בשביל להתעדכן ולהיטמע היטב בהשינויים של המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם כמו iOS ואנדרואיד,

יישומון זה משהו שמתאימה לכל חברה?

במצב בו העסק כושל לאתר קושי במוצר שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, מומלץלא למהר עם פיתוח יישומון. אמנם לדבר עם צוות פיתוח של יישומים, זו אולי אופציה למצוא אתגר בחברה שלא ראינו בעבר.

נקודות נוספות שהכרחי לבעלי עסקים לשקול בטרם מתחילים עם בניית יישומון

אל תשכחו כי יש אופציות ברשת שמסוגלות לגרום שיפור משמעותית הרגלי עבודה שהעסק כבר מאמץ. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות הפצה מזעריות קיימת אופציה של להזמין באתר האינטרנט שלהם שבדר"כ אינן מתפקדות בכלל בטלפון הסלולרי. למעשה פה יש הכרח באפליקציה – העלאה ברמה של האופציה לקנות זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער אצל חברות. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות אדירה של קונים ב"אמאזון". אתר האינטרנט Amazon הפך את השיחה של הלקוח עמה למשהו קל ופשוט במיוחד. ל"אמאזון" זה עושה את העבודה? זה טוב גם לעסקים הקטנים. השקה אישית של יישומון לתאגידים בתל אביב – להתייעצות, מפגש והצעות נוחות, שלחו לנו הודעה עכשיו. תכנות מתקדם בשפת swift jobs