תכנות מתקדם בשפת swift live פיתוח אפליקציה

פיתוח יישומים למקום עבודה בעיר תל אביב ומה חשוב שתדע

יצירת אפליקציות לתאגידים קטנים וגדולים בתל אביב והסביבה

הכנת יישומים למקום עבודה לכל מטרה ועניין: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך כלל לא ייחודיים למאה ה-21, אולם רשת האינטרנט אשר דחפה, אולי יותר מכל, את הפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, ותרומתה לאת האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בהחלט מתחה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות להיבטים מדהימים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל מקום רוכשים עוד ועוד קניות ושירותים לפי גחמותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. על ידי כך, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו לעולם לא מגיעה באיחור – וככל שהזמן עובר, יותר בעלי עסקים מסכימים שראוי לפתח אפליקציה לעסקים שבבעלותם. נותני שירות מגיעים לאט לאט למסקנה: כל הטוב אשר בבניית יישומון במטרה להעניק חווייה נהדרת וטכנולוגית חקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. ואע"פ כן, זה באמת דבר נבון?

בעמוד זה נדון בשאלת השאלות: מה מתבקש על מנת להגיע לבניית אפליקציה למקום עבודה ובאיזה אופן יישומון באייפון או באנדרואיד יש בו לקדם את השירות שאתם מציעים? מתן אפשרות לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, תקשור מול הצוות עם הזמנה הופך לבסיסי. כשה"מוצר" נגיש מהטלפון של הצרכן ובעת שמתקיים דו-שיח ע"י התראות ס.מ.ס ועדכונים שוטפים, נבנית אמינות והוא יהיה מצוי בזרקור חיובי בהשוואה להחברות שהתחרו בו עד עכשיו.
ככל שללקוח יש את האופציה הפשוטה להיות בתקשורת, ודאי שגם יטפח המחזור העסקי. אפליקציות יש בהם להעלות את גודלן ונפחן של השילומים בכך שביצוע ההזמנה הופך למהיר יותר, למנף את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולבנות אמון, באותה נשימה ניתן לתת מענה לקליינט שיעשה שימוש נרחב וחכם יותר ב אופציות שבית העסק נותן דרך הצגה של טקסט (או תמונות) ענייני על-גבי מכשיר הטלפון.

לסיכום ההקדמה, עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, היא לא העיקר. אל תוותרו לעולם על לבחון בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון צעד צעד עם בונה היישומון בשביל שבוודאות נדע שהיישומון יותאם היטב ללקוח ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.
תכנות מתקדם בשפת swift live

על מה חכם יהיה לעצור ולחשוב ב'הנדסת' אפליקציות?

מטרתנו היא לשים דגש על לפתור אישיו שיש בחברה. יישומים שמצליחים למצוא פתרון לתקלה , דוגמה לכך יכולה להיות לתת אפשרות ללקוח להספיק יותר בזמן קצר יותר, לבצע שימוש נכון ויעיל במשאבים, להכווין לשימוש נבון בהמוצר עצמו ולשקף תמונה רצינית ועניינית לעיני קונים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. ע"י שירות לקוחות מהיר, כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן כמכניסות מאוד בהסתכלות ארוכת טווח. מטרת החברה או התאגיד לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל לעשות היישומון, בהתבסס על רזי המקצוע, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי נכונה, הכרחי לחפש מפתח בעל ניסיון מוכח שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. המפתחים מוכרחים להציג לכם שאלות איך הינכם משיקים את השירות או המוצר כעת. המפתחים חייבים לחקור' את החברה בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. במידת האפשר, הכרחי לבקש מצוות המפתחים להראות לכם דוגמה כלשהי של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

באיזה אופן יוכל להבטיח בעל עסק שהאפליקציה שלו לא יתמסמס בין מליוני האפליקציות שמסתובבות בשוק?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שהיישומון חייב להיות שימושי ומעודכן לציבור. השיטה הראויה להיות רגועים שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בתוך ים היישומים שמוצעים היום היא לבחון האם הוא מביא רווחה מהותית לציבור ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן שעתי אפילו אם צריך. במקרה שהלקוח חש שזה יישומון שהוא תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, תהיה בטוח שהוא יחזור וישתמש בה.

מה המחיר של לפתח יישומון לעסק קטן ?בתל אביב

הסבר מסובך לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. המחירים משתנות והגורם הכי קריטי הוא כמה זמן ייקח לפתח (ע"פ מורכבות) את היישומון ובמה הוא עוסק בדיוק. בניית יישומון שאינו מורכב במיוחד אצל עסק עם מוניטין יתומחר בדר"כ בין 10 אלף שח עד 18 אלף שח. יישומים שהם יותר מסובכים אולם, תעלנה יותר כסף. מפתחים בתאגיד שיש לו ניסיון , לא אמורה להיות לו בעיה לתת לכם מחיר מוערך בתום דיון של כשעה וחצי. מחיר תכנות והשקת היישומון לחברה שלכם אמור אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהוא כן מספק מענה עבור קושי מהותי בחברה.

לפתח יישומון שמיועד למערכות הפעלה שונות יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם סכומים גבוהים ממה שחשבנו?

Long story short: כן, כמעט תמיד. במידה ואכן נחוץ לך שהתוצר יעבוד בסוגים רבים של מכשירים, כגון iOS ואנדרואיד, לא נגזים אם נאמר שהדבר הנכון לעשות יהיה להזמין יישומון מסוג רשת (ווב) ולא אפליקצייה מסוג Native. השיטה הנ"ל זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בהמון מערכות: מחשב, סמארטפון וכו'; זאת אם היישומון עוצב על-ידי חברה רצינית, כאמור. ניתן להבין פרטים על ההבדלים שקיים במערכות המגוונות בדפים אלה:

מהם אחוזי הרווח הסופי, בערך, בהזמנת יישומון בשביל חברה קטנה?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. יצא ועלויות הפיתוח של היישומון מקבלים כיסוי בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. גם פשוט נורא לבצע בדיקה את היישומון, אם הוא מוריד את הזמן הדרוש לבצע פרוצדורה בנניח 15%, / להקטין שימוש לא יעיל בהמוצר עצמו ב-14% לדוגמה. בחישוב הכדאיות, נכון לקחת בחשבון את כל חשבונות העסק, כולל ההוצאה לאותה תקופת זמן, באופן ישיר ועקיף, שהיישומון מתכוון בתל אביב למזער.

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, באיזו צורה חכם יהיה לצד המזמין (הבעלים של החברה) לדחוף' אותה לקונים עתיידים ונוכחיים?

הדרך האפקטיבית ביותר לקידום יישומון זה דרך דף ברשת. אם אנחנו מתעסקים ביישומון מסוג נייטיב, אותו ביכולתכם להתקין במכשיר הסלולרי בקטלוג היישומים הבלעדי (App Store בתור דוגמה), חכם יהיה לחקור טיפה את המילים השימושיות ביותר במנועי החיפוש עוד בטרם שנשיק את היישומון לחנות. במקביל, אתם יכולים לעשות קידום ליישומון ע"י לוח תפוצה, או בעזרה של אלו שאחראים על המכירות בחברה. בהתאם לאופיו של היישומון, נכון יהיה לחשוב על אפשרות עריכת סרטון וידאו שיווקי ולהעביר אותם אל YouTube, Facebook וכו'.

באיזו תדירות יש למזמין היישומון באיזור תל אביב לערוך חידוש של היישומים שרכשו?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, התשובה טמונה בייעודו של היישומון הזה. בסיטואציה בה סיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על ייצור יישומון מהסוג הזה. יישומים מסוג אחר חובה לבצע רענון וחידוש כל 12 חודשים פלוס-מינוס. כדי שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל ההתפתחויות של הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה כמו iOS ואנדרואיד,

האם אפליקציה חובה לכל בית עסק?

יצא והעסק כושל להתמקד על בעיות בשירות אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, הכרחילחכות קצת עם פיתוח יישומון. עם זאת, שיח כן אצל צוות פיתוח של יישומים, זו אחת הדרכים למצוא קושי בחברה שלא ראינו קודם.

נושאים שראוי למנהלים להקדיש להם מחשבה כשחושבים על לפתח יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום יש אופציות ברשת שאיתן אפשר לעשות שיפור בצורה רצינית הרגלים בעיתיים שהחברה לוקה בהם. למשל להזמין. לחברות הפצה קטנות ישנן אופציות של להזמין אצלם בדף הרשת שהם מנהלים שבדר"כ לא פועלות כלל בנייד. זו הנקודה בה יש צורך ביישומון – העלאה ברמה של האופציות לבצע רכישה זה בדיוק מה שייצור את הפער אצל ארגונים. ד"א זה ההסבר לכמות מטורפת של צרכנים באתר Amazon. האתר הפופולרי הפך את האינטראקציה של הלקוח עמה למשהו קל ופשוט במיוחד. לאתר הענק הזה זה מתאים? זה טוב גם לעסקים הקטנים. תכנות והשקת יישומון לחברות בתל אביב – להתייעצות, מפגש והצעה לעלות, שלחו לנו e-mail עכשיו. תכנות מתקדם בשפת swift live