תכנות מתקדם בשפת swift meaning פיתוח אפליקציה

הכנת אפליקציה לארגונים בתל אביב וכל מה שאתם אמורים לדעת

יצירת אפליקציה למקום עבודה בכל גודל בתל אביב

פיתוח יישומים לבתי עסק מכל גודל: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך זה לא עניין בלעדי לשנים האחרונות, אבל המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן אשר תרמה לתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ונתנה את חלקה באת הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, בהחלט גרמה לטפיחה של הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע למימדים רחבי ידיים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל מקום קונים עוד ועוד דברים ועזרה על-פי הצרכים שלהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. באופן טבעי, התגובה של עולם הסחר אף פעם לא מאחרת לבוא – התופעה טופחת בכל יום יותר – נותני שירות מחליטים להזמין אפליקציות לעסק שלהם. מנכ"לים מבינים עם הזמן את הטוב שבהכנת אפליקציה במטרה לעשות טוב ונוח לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. ועם זאת, האם מדובר במעשה כדאי?

במאמר הבא ניתן מענה למה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה נדרש בשביל הזמנת יישומים לארגונים וכיצד יישומון לטלפון יש בו לסייע להצלחת השירות שלכם? נתינת אפשרות למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד קשר טכנולוגי מול בית העסק עם הזמנה הופך להכרחי. כשהצוות קיים ומצוי בנייד של צורך המוצר וכשישנה אינטראקציה בצורת הודעות SMS ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, מתפתחת אמינות והוא יואר באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) , זה כמובן בניגוד לעסקים המתחרים לו.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן מתאפשר בלי קושי לתקשר, כך יגדל דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים בהחלט יכולים להעלות את תדירות ונפח הקליינטורה מפני שלבצע רכישה נהיה כזה קל, לחזק את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, רצוי גם על הדרך לתת מענה למשתמש להפיק תועלת מירבית מה מוצרים והשירותים שקיימים שמוצר על-ידי הנגשת נתונים ענייניים במסכו של מכשיר האנדרואיד או האייפון.

בקצרה, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. כדאי לסקור בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון צעד צעד עם מתכנת היישומון ע"מ שלא יהיה ספק שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.
תכנות מתקדם בשפת swift meaning

מהם המוקדים שאליהם כדאי לתת מחשבה בייצור יישומים?

מטרתנו היא טיפול בצרכיו של הלקוח, כמו לפתור בעיות שישנו במוצר. יישומים שעניינם לפתור בעיות כמו לתת אפשרות לקונה להספיק יותר בזמן קצר יותר, נכונות ויעילות שימוש בתכונות המוצר, שימור המוצר עצמו ולשקף תמונה רצינית וחזקה עבור משתמשים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, עם מענה לרצונות הלקוח באופן מהיר, כל אלה הוכיחו את עצמן כמאוד משתלמות לאורך זמן. מטרת התאגיד או החברה לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל היישום לעשות, זאת ע"פ הדרישה המקצועית, כל עסק בתחום שלו. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי מוצלחת, כדאי שיהיה לנו בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה חייבים לשאול אותך איך הינכם משיקים את השירות או המוצר כעת, ללא אפליקציה. המתכנתים אמורים לשאול את העסק שאלות על צרכיו והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים את הסוגייות והמטרות של הארגון. אם ניתן, חכם יהיה לדרוש בנימוס מהמתכנתים לחשוף בפניכם דוגמית של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

מהי השיטה בה יוכל להבטיח בעל עסק שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא ייעלם בתוך שלל היישומים שמתפרסמים בכל עת?

חוק מספר 1 הוא שהיישומון חייב להיות שמיש ועדכני בשביל הקונים. הגישה הנכונה להבטיח שהיישומון שלנו לא ייבלע בשפע היישומים שיוצאים בכל יום היא לבדוק שהוא מביא ערך אמיתי לאלו אשר בחרו להוריד אותו ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה תמידי. יצא והקונה מייחס ליישומון מעמד של תוצר שימושי ויעיל עבורו, תהיה בטוח שהוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

כמה עולה לקבל יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור חברה קטנה ?בתל אביב

הסבר בעייתי לקושייה שאין לה תשובה חד משמעית. עלויות הפיתוח כל הזמן בתנועה ואחד המשתנים רבי המשקל הוא מורכבות הפיתוח, ובמה עוסק בדיוק היישומון. פיתוח אפליקציה שאינו מורכב במיוחד על-ידי חברה מקצועית יתומחר פלוס מינוס סביב 10 אלף שח עד 17 אלף שח. יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם בדרגת 'סיבוך' אחרת לעומת זאת הולכים לעלות מספרים רציניים יותר. עסק רציני ועם שנים בתחום יכול בדר"כ לספק לך הצעה לתשלום לאחר מפגש קצר יחסית. מחיר תכנות והשקת היישומון לעסק צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהיישומון אכן נותן מענה לבעיה עסקית אמיתית.

שאלה: התאמת היישומון למערכות רבות (כמו iOS, Android) זה למעשה אומר לשלם כסף רב יותר?

בפשטות: כן, בדר"כ. אם יש לכם צורך אמיתי שהתוצר יפעל בסוגי מכשירים רבים, כגון iOS ואנדרואיד, יכול להיות שהבחירה החכמה יותר תהיה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון רשת (ווב) ולא יישומון מסוג Native. שיטת Web היא הדלת של היישומון יתפקד בהמון מערכות: מחשב, סמארטפון וכו'; רק במקרה שהבנייה והעיצוב של היישומון נעשה על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. אתם מוזמנים להבין מידע נוסף על השוני שישנו במערכות המגונות בדפים אלה:

מה בדיוק הרווח הסופי, פלוס מינוס, אם נזמין יישומון לאייפון או לאנדרואיד בשביל חברה קטנה?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. אם מחירי הפיתוח של היישומון עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בשנה הראשונה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. קל יחסית לבחון אם האפליקציה מפחיתה את משך הזמן הנצרך לביצוע פעולה ב-20%, ו/או לצמק שימוש מיותר בתכונות המוצר בעשרה אחוז למשל. בסקירת צורך בהזמנה, ראוי לא להתעלם המספרים שמייצגים את ה"הפסדים" של החברה, בכל צורה שלהם, שעומד היישומון בתל אביב והסביבה להפחית.

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, איך מומלץ לרוכש השירות לשווק אותה ללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה להשקת יישומים זה ע"י עמוד ברשת. במידה והדיבור הוא על יישומון מסוג נייטיב, אותו ביכולתכם להשיג בקטלוג היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (Google Play הוא דוגמה קלאסית), חובה להכיר בזעיר אנפין את הביטויים השימושיים ביותר במנועי החיפוש בטרם נשיק את היישומון לחנות. בנוסף, אפשר להודיע על השקתו של היישומון על-ידי הפצה אצל המנויים שלכם, ולהיעזר בהמחלקה לקידום ושיווק בחברה שלכם. תוך מחשבה על הסגנון של היישומון רצוי לחשוב על אפשרות צילום ועריכה של קטעים קצרים ולהטמיעם בYouTube, Facebook וכו'.

מתי כדאי בהערכה גסה בתל אביב והסביבה לבצע רענון וחידוש של היישומים שרכשו?

בהתאם להסברים הקודמים, התשובה טמונה בתכליתו של היישומון הזה. במקרה והאפליקציה מונחת תוכן, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון כזה. יישומים עם מטרות אחרות מומלץ לחדש כל תקופה של 12 חודשים לערך. נעשה זאת במטרה לשמור על עקביות עם עדכוני המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם כאנדרואיד ואפל.

האם אפליקציה הכרחי לחברות, לא משנה מה?

בסיטואציה בה החברה לא מצליחה לשים אצבע על אתגר בחברה אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, כדאילוותר לגמרי על יישומון. אך ישיבה עם מפתחים של יישומים, זו דרך מוכרת לשים את האצבע על בעיות במוצר שלא ראינו קודם.

נקודות נוספות שיש לבעלים הנבון לתת עליהם את הדעת לפני ההוצאה לפועל של לפתח יישומון

צריך לזכור כי יש פתרונות באינטרנט שביכולתן לגרום לשיפור באופן מהותי תכונות שקיימים בעסק. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: למפיצים קטנים ישנן אופציות של להזמין בדף הרשת שבניהולם שהמון פעמים אינן עובדות כלל בנייד עם דפדפן ברירת-המחדל שלו. עכשיו ניעזר בהיישומון שפותח במיוחד עבור זה – העלאה ברמה של אפשרות ההזמנה זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער אצל ארגונים. דרך-אגב זה ההסבר לכמות של צרכנים מאתר Amazon. אתר "אמאזון" הפך את הדו-שיח של המשתמשים איתו למשהו קל ופשוט ממש. ל"אמאזון" זה עושה את העבודה? אז זה מתאים גם לכם. לפתח יישומון לחברות בתל אביב – לקבלת ייעוץ, תיאום פגישה והצעות נוחות, שלחו לנו הודעה עכשיו. תכנות מתקדם בשפת swift meaning