תכנות מתקדם בשפת swift nc פיתוח אפליקציה

פיתוח אפליקציות לתאגידים בתל אביב , כל הידע ההכרחי

פיתוח יישומים לארגונים בכל גודל בתל אביב

בניית יישומים לעסקים מכל סוג: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות זה לא ייחודי לזמן הזה, ואף על-פי כן, פריצת הרשת שעזרה לכל הפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, ותרומתה לאת הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, בוודאות מתחה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות לגדלים מטורפים. עוד ועוד בני אדם מכל יבשת רוכשים עוד ועוד דברים ועזרה לפי רצונותיהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אישיות. כמובן, שעולם הסחר מגיב, והתגובה שלו לעולם לא מגיעה באיחור – יותר ויותר מנהלים מסכימים שראוי לבנות יישומון למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. מנהלים הגיעו למסקנות שלהם וקולטים רווח שבהכנת יישומון ע"מ לספק נוחות לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. אבל, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה שכדאי שנעשה?

במאמר הבא נדון בשאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה נדרש בשביל הכנת יישומון לחברות ואיך יישומון לטלפון יש בו לעזור לשירות שלכם? מתן אופציה ללקוחות קיימים ופוטנציאלים לנהל מערכת יחסים מול הצוות עם הזמנה הופך לבסיסי. כשהעסק מצוי בנייד של הצרכן וכשהוא בא במגע עמו דרך התראות ס.מ.ס ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, צומחת תחושת אמון ומן ההיגיון שהוא יזהר בניצוצות של קירבה ומשפחתיות מול החברות שהתחרו בו עד עכשיו.
אם למשתמש יש את האופציה הפשוטה להיות בתקשורת, על-פי כך יהיה גדול יותר המחזור העסקי. יישומים מסוגלים להגדיל את כמות ותכיפות הרכישות על ידי כך שלבצע קנייה הופך למהיר יותר, למנף את תדירות המגע עם הלקוח ולטפח מערכת יחסים אמיתית, כמו גם להעניק סיוע לקונה שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה אופציות שבית העסק נותן דרך פרסום אינפורמציה עניינית על-גבי מכשיר האנדרואיד או האייפון.

בפשטות, אפליקציה לעסק בלבד היא לא העיקר. כדאי לבחון את רצונותיו של בעל החברה בסיוע של מתכנת האפליקצייה וזאת כדי שבוודאות נדע שהיישומון יותאם היטב ללקוח ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.
תכנות מתקדם בשפת swift nc

לאיזה נושאים נכון לתת מחשבה בעיצוב אפליקציות?

החלק המרכזי והחשוב ביותר הוא לשים דגש על לפתור בעיות שיש בחברה או במוצר או בשירות. יישומים שמצליחים לפתור בעיות , זה יכול להיות לאפשר למשתמש לבצע פעולות רבות יותר תוך דקות ספורות, לבצע שימוש נכון ויעיל במשאבים, למזער בזבזנות של תכונות המוצר ולתת לעסק תמונה רצינית וחזקה עבור משתמשים , הן הנמצאים והן העתידיים, וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם מענה לרצונות הלקוח באופן מהיר, כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן כרווחיות ביותר בהסתכלות ארוכת טווח. מטרת החברה או התאגיד לייצר מתווה של הפעולות שעל היישום לעשות, בהתבסס על הדרישה המקצועית, וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי מוצלחת, מומלץ לחפש יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה חייבים להפנות אליכם קושיות איך הינכם מריצים את המוצר כיום. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון מוכרחים לתשאל את החברה בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, שמדגימות את מידת ההבנה שלהם את הסוגייות והמטרות של הארגון. אם זו אופציה, חשוב מאוד לבוא בבקשה למתכנתים להראות לכם מבנה ראשוני של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

איך מובטח למזמין שהאפליקציה שלו לא ייעלם בתוך שלל היישומים שמסתובבות בשוק?

הדבר ההכרחי ביותר לקלוט הוא שהיישומון אמור להיות שימושי ומעודכן עבור הציבור. האופן בו הכי כדאי להיות רגועים שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בים היישומים שיש בימינו היא לבחון האם הוא משרת ומביא רווחה מסוימת ללקוח על בסיס שעתי אפילו אם צריך. במצב בו הלקוח מתייחס ליישומון כאל ככלי אהוב עליו, אין שום ספק שהוא ישוב להסתייע בו.

כמה עולה לקבל יישומון בשביל חברה זעירה בעיר תל אביב?

מענה מסובך לשאלה מורכבת. התמחורים לא מקובעים כלל ותלויים באופן משמעותי בהדברים בהם עוסק היישומון ומורכבות הפיתוח. לפתח יישומון "טריוויאלי" עם ארגון ותיק ומומלץ יעלה בדר"כ באיזור 10 אלף ₪ עד 18 אלף ₪. יישומים שהם לא פשוטים כל-כך יחסית, הולכים לעלות כסף רב יותר. צוות מפתחי אפליקציות עם שנים בתחום אמור להיות מסוגל להודיע לכם על הצעת עלות בתום דיון של כשעה וחצי. עלות עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לחברתכם אמור צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהוא כן מספק מענה עבור אתגר רציני בחברה.

לפתח אפליקציה בשביל מערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) זה בעצם אומר לשלם סכומים רציניים יותר?

לא נאריך במילים: בדרך כלל כן. אם זה מהותי מבחינתכם שהאפליקציה תפעל על הרבה מערכות, כמו iPhone וגלקסי, ייתכן מאוד שהדבר החכם לעשות יהיה להזמין יישומון רשת (ווב) ולא נטיב. השיטה Web application היא המפתח איתו היישומון יתפקד במחשב האישי, בסמארטפון וכו'; אבל רק במקרה שהפיתוח והעיצוב של היישומון נעשה על-ידי חברה רצינית, כאמור. אתם מוזמנים ללמוד עוד ידע בנוגע לשוני שקיים במערכות המגוונות בדפים אלה:

במספרים: מה הרווח הסופי, פלוס מינוס, ברכישה של יישומון רגיל בשביל ארגון שאינו גדול?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. אם מחירי הפיתוח של היישומון מקבלים כיסוי בשנה הראשונה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. קל יחסית לבחון את היישומון, אם הוא מוריד את מס' הדקות הנצרכות לבצע פרוצדורה בנניח 15%, ו/או להקטין בזבזנות של תכונות המוצר בעשרה אחוז לדוגמה. בבירורים על הרווחיות, יש לקחת בחשבון את כל חשבונות העסק, כולל ,"הפסדי" החברה בכל היבט, שעומד היישומון בעיר תל אביב להפחית.

כאשר היישומון הושלם, באיזו שיטה ראוי לרוכש השירות לבצע שיווק לצרכנים עתיידים ונוכחיים?

השיטה הכי טובה לשווק אפליקציה היא באתר אינטרנט. בסיטואציה בה בנינו יישומון מסוג Native, אשר אפשר לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי במאגר היישומים הייעודית (גוגל פליי למשל), יש לברר קצת את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש בטרם נשיק את היישומון לחנות. בנוסף, ניתן להודיע על השקתו של היישומון ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, או להסתייע בהמחלקה לפרסום שלכם. בהתאם לאופיו של היישומון, ראוי לתת את הדעת על עריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים והעלתם אל אתר העסק או לערוץ היוטיוב והפייסבוק.

מתי ראוי באופן כללי בתל אביב והסביבה לרענן את היישומון שהזמינו?

בדומה לדברים לעיל, התשובה טמונה בייעודו של היישומון הזה. יצא והיישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, נעדכן אותו באופן קבוע, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על בניית יישומון כזה. סוגים אחרים של אפליקציה חכם יהיה לעדכן כל, פחות או יותר, 12 חודשים. כדי שהיישומון יעבוד חלק עם כל התפתחויותיהן של מערכות ההפעלה של המכשירים כגון iOS ואנדרואיד,

שאלה: יישומון טוב לכל תאגיד?

יצא והעסק כושל לשים אצבע על בעיות במוצר שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, רצוילשכוח כרגע מיישומון כלשהו. אולם ישיבה עם מפתחים של יישומים, תסייע לעסק בזיהוי קושי בשירות שלא ראינו קודם.

פואנטות שראוי ליזם הנבון להרהר בהם כאשר העיסוק הוא תכנות והשקת יישומון

חשוב להבין שקיימות אופציות באינטרנט ואיתן ניתן לשפר בצורה רצינית הרגלים בעיתיים שקיימים בעסק. למשל להזמין. לחברות קטנות של הפצה קיימות אפשרויות הזמנה בתוך האתר שלהם שיותר מדי פעמים לא פועלות כלל בנייד. זו הנקודה בה נכנסת לתמונה ההיישומון לסמארטפון – הנגשת היכולת לקנות זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער בין העסק שלך למתחרים. זו אגב הסיבה לכמות אדירה של צרכנים ב-Amazon. אתר "אמאזון" שינה את האינטראקציה של קהל הצרכנים איתו לפשוטה ונוחה מאוד. אם זה טוב לאמאזון, כנראה שזה מתאים גם לכם. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון לבעלי תאגידים בתל אביב- בואו להתייעץ עם צוות המפתחים שלנו, קביעת מפגש והצעת מחיר, שלחו לנו e-mail עכשיו. תכנות מתקדם בשפת swift nc