תכנות מתקדם בשפת swift queen פיתוח אפליקציה

בניית אפליקציות לבתי עסק בעיר תל אביב וכל אשר צריך לדעת

פיתוח יישומים לבתי עסק לכלל המטרות האפשריות בעיר תל אביב

הכנת יישומים למקום עבודה בכל גודל: תרבויות השפע והקנייה זה לא ייחודי לתקפותנו, אבל המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, אשר דחפה, אולי יותר מכל, את תקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ונתנה את חלקה בהתפתחות טכנולוגית, ללא עוררין הגדילה את עולם הצרכנות לאופקים מדהימים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם בגלובוס משיגים עוד ועוד קניות וטיפולים על-פי הדרישות שלהם, השאיפות וההעדפות האינדבידואליות. בכך, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו אף פעם לא מגיעה באיחור – יותר ויותר בעלי מקומות עבודה מתחילים להזמין יישומון למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. מנכ"לים קולטים אט-אט את התועלת שביצירת אפליקציות על-מנת לספק חוויית קנייה חיובית למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. והאמנם, זה מעשה חכם?

בעמוד זה נדון באשר כולם צריכים לדעת: מה נחוץ בשביל הכנת יישומים למקום עבודה ומהי הדרך בה יישומון באנדרואיד או באייפון יכולה לתרום לארגון שלך? הנגשה לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, קשר טכנולוגי עם החברה עם הזמן נהייה עניין בסיסי. כאשר "המוצר" והצוות נגיש מהטלפון של הלקוח ובעת שיש דו-שיח על-ידי מסרונים ונוטיפיקציות באופן קבוע, צומחת תחושה של אמון ומן ההיגיון שהוא יזהר באור הזרקורים, לטובה, לעומת המתחריו.
אם לקליינט יש את האופציה הפשוטה לנהל דו-שיח, ודאי שגם יהיה גדול יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לבית העסק יש בהם להגדיל את כמות ותכיפות השילומים מפני שלבצע קנייה נהיה כזה פשוט, למנף את קביעות התקשורת עם המשתמש ולהצמיח מערכת יחסים, באותו מעמד כדאי לעזור לקליינט להפיק תועלת מירבית מה דברים שקיימים בשירות המוצע דרך הצגה של נתונים ענייניים במסך המכשיר הנייד.

לסיכום ההקדמה, בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, היא לא העיקר. כדאי להעמיד תחת זכוכית מגדלת את רצונותיו של בעל החברה לצד בונה האפליקצייה על-מנת שנהיה 100% בטוחים שהיישומון יותאם היטב ללקוח וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.
תכנות מתקדם בשפת swift queen

לאיזה נושאים חובה לתת מחשבה בעיצוב יישום?

מטרת העל היא התפקסות על פתרון בעיה שקיים במוצר. יישומים שמסוגלים לפתור עניין , למשל לאפשר למשתמש להספיק יותר במינימום דקות, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר בתכונות המוצר, לתת ידע על שימוש חכם בשירות המוצע ולתת לעסק אימג' מקצועית יותר עבור משתמשים , הן הנמצאים והן העתידיים, כמובן יד ביד עם שירות לקוחות אדיב, פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן בתור השקעה מוצלחת בהסתכלות ארוכת טווח. החברה או התאגיד אמורים לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל היישומון להציא לפועל, וכאן נכנס כאמור רזי המקצוע, כל עסק בתחום שלו. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי רווחית, חובה למצוא יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון אמורה להפנות אליכם שאלות באיזו שיטה הינכם מריצים את המוצר עכשיו. המתכנתים צריכים לתשאל את החברה בנוגע לצרכיה, השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. אם מתאפשר, הכרחי לבקש מצוות המפתחים להביא לכם לראות מבנה שלדי של האופן בו היישומון אמור להיראות.

באיזו דרך בעלים של חברה יכול להיות בטוח שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא ייעלם בים היישומים שמתפרסמים בכל עת?

חוק השיטה הנכונה לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בכמות העצומה של היישומים שמשווקים בכל עת היא לבחון שהוא נותן יתרון מהותי לאלו שהתקינו אותו על בסיס יומיומי. בסיטואציה בה הלקוח מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מככלי אהוב עליו, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב להיעזר בו.

מהי העלות של לרכוש אפליקציה בשביל ארגון שאינו גדול בתל אביב?

הסבר בעייתי לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. התמחורים משתנים ומה שמשפיע מאוד על המחירים זה מורכבות הפיתוח, ובמה עוסק בדיוק היישומון. תכנות והשקת יישומון לא מורכב כל-כך על-ידי חברה מקצועית יתומחר פלוס מינוס בטווח ה – 18,000 ש"ח10000 יישומונים בדרגת 'סיבוך' אחרת עם זאת, עתידים לעלות מספרים רציניים יותר. צוות מפתחי אפליקציות שיש לו ותק יכול בדרך כלל לספק לך מחיר מוערך בסיום דיון של כשעה וחצי. מחירון עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לארגון שלכם צריך להישקל על-ידכם מתוך הבנה (אם יש) ששהוא כן מוצא מענה בשביל קושי רציני בחברה.

לפתח אפליקציה בשביל מערכות הפעלה שונות ידרוש מבעל חברה לשלם כסף רב יותר?

ברמת העיקרון, כן, בדר"כ. במצב בו יש לכם צורך מהותי שהיישומון יפעל במערכות הפעלה שונות, כמו iPhone וגלקסי, יכול להיות שמה שעליכם לעשות זה להזמין יישומון אינטרנט (ווב) ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). שיטת Web היא המפתח איתו היישומון יתפקד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; אבל רק במקרה והעיצוב של היישומון נעשה ע"י צוות רציני, מן הסתם. הקליקו כדי להשיג אינפורמציה בנוגע לשוני שישנו במערכות המגונות בקישורים הבאים:

מהם אחוזי הרווח הסופי, בערך, אם נשקיע ביישומון רגיל עבור ארגון מזערי?

הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. במקרה שעלות פיתוח האפליקציה עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, ההשקעה כדאית. זה גם פשוט מאוד לעשות חישוב אם האפליקציה מפחיתה את משך הזמן הנצרך לבצע רכישה ב-15%, או לחלופין לחתוך שימוש לא חכם במשאבים בעשרה אחוזים לדוגמה. בבחינת הרמה של כמה הדברים משתלמים, ראוי לא לשכוח את שלל החשבונות, יחד עם מה שהחברה מוציאה באופן שוטף, בכל צורה שלא תהיה, שהיישומון מתכוון באיזור תל אביב להמעיט.

כשאפליקציה מוכנה, באיזו שיטה הכרחי למזמין השירות להביא אותה אל למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

הגישה הכי טובה לשווק אפליקציה היא על-ידי דף ברשת. במצב בו אנחנו מתעסקים באפליקציית ניטיב, אותו אפשר להתקין במכשיר הסלולרי בקטלוג היישומים שייעודי למערכת ההפעלה (Google Play בתור דוגמה), הכרחי לבחון קלות את החיפושים הנפוצים ביותר במנועי החיפוש והמילים השימושיות ביותר שם לפני העלאת האפליקציה לחנות. במקביל, ישנה האופציה להמליץ על היישומון דרך רשימת דיוור, ולחלופין בעזרתם של המחלקה לפרסום שלכם. תוך התחשבות בסגנון היישומון נכון יהיה להכניס את האופציה של עריכת סרטון וידאו שיווקי ולהעביר אותם אל כל הפלטפורמות המתאימות לכך

כל כמה זמן חכם יהיה באופן כללי בתל אביב לעדכן את היישומון שרכשו?

בדומה לשאלות הקודמות, נוכל לענות רק מתוך הבנה של ייעודו של היישומון הזה. במידה ואספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, נצטרך לעדכן אותו באופן שוטף, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על לייצר אפליקציה כזו. יישומים שתכליתם שונה הכרחי לערוך עדכון לפחות פעם בשנה. בשביל להיות מותאמים להעדכונים של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, כגון iOS ואנדרואיד,

האם אפליקציה כדאי לכל תאגיד?

במקרה שהחברה נכשלת בלמצוא אתגר בחברה שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, ישלא למהר עם פיתוח יישומון. אמנם שיחה אצל תאגיד פיתוח יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום בעיות בחברה שלא ראינו קודם.

נקודות נוספות שראוי לבעלים הנבון להקדיש להם מחשבה כאשר העיסוק הוא הכנת יישומון

חשוב להבין שישנן אפשרויות אפליקציות אינטרנטיות ואיתן נוכל לשפר בצורה רבה הרגלים שליליים שהחברה לוקה בהם. הזמנות היא דוגמא מעניינת: למפיצים קטנים ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין בתוך האתר שבניהולם שלעיתים קרובות לא עובדות בכלל בטלפון הסלולרי. ממש פה נכנסת לתמונה האפליקציה – להנגיש את האופציה לבצע רכישה זה בדיוק מה שייצור את הפער בין העסק שלך למתחרים. ד"א זה ההסבר לכמות אדירה של קונים ב"אמאזון". אתר Amazon הפך את ה'דיבור' של הצרכן איתו לדבר קליל ופשוט נורא. ל"אמאזון" זה טוב? כנראה שזה מתאים גם לכם. פיתוח אפליקציות ליזמים בתל אביב – לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, שיחה חינם והצעות נוחות, צרו עימנו קשר עוד היום. תכנות מתקדם בשפת swift queen