תכנות מתקדם בשפת swift up פיתוח אפליקציה

בניית יישומים למקום עבודה בעיר תל אביב וכל מה שצריך לדעת

פיתוח יישומים לעסקים מכל גודל בתל אביב

פיתוח יישומים לחברות בכל גודל: תרבות הצריכה זה לא ייחודי לשנים האחרונות, אמנם רשת האינטרנט שנתנה את הפוש הגדול ביותר בהפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, ונתנה את חלקה באת האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בלי ספק מתחה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות לגדלים עצומים. עוד ועוד בני אדם מכל מדינה משיגים עוד ועוד קניות וידע לפי רצונותיהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אינדבידואליות. כמובן, התגובה של הסוחרים בחיים לא תאחר להגיע – וככל שהזמן עובר, יותר בעלי מקומות עבודה מסכימים שצריך ליצור יישומים לעסקיהם. מנהלים מגיעים לאט לאט למסקנה: כל הרווח אשר בפיתוח אפליקציה ע"מ להקל על חיי המשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. ועם זאת, האם מדובר במעשה כדאי?

בעמוד זה ננתח את מה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה הכרחי עבור הזמנת יישומון לעסק ובאיזה אופן יישומון באנדרואיד או באייפון יש בו לעזור לחברה שלכם? מתן אפשרות ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי התקשרות יישומית מול בית העסק הופכת לקריטי. כשה"מוצר" נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של הקונה או המשתמש ובעת שמתקיים דו-שיח בשיטה של התראות ס.מ.ס ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, נרקמת תחושת ביטחון ומן ההיגיון שהוא יזהר באור ייחודי , זה בניגוד להחברות שהתחרו בו עד עכשיו.
אם לקליינט נגיש להיות בתקשורת, כמובן שגם יהיה נרחב יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לבית העסק מסוגלים להעלות את גודל ותכיפות הקליינטורה בכך שביצוע ההזמנה הופך למהיר יותר, להגדיל את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולהקים מערכת יחסים קרובה, כמו גם לעזור למשתמש שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב מוצרים והשירותים שיש במוצר ע"י פרסום אינפורמציה עניינית בצגו של המכשיר הנייד.

נקצר ונאמר: עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, אך זה עניין שולי. מומלץ מאוד לבדוק את כל מטרות העסק יחד עם מפתח האפליקציות וזאת כדי להבטיח שהאפליקציה יותאם היטב ללקוח ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.
תכנות מתקדם בשפת swift up

על איזה נושאים רצוי לתת את הדעת בעיצוב אפליקציות?

מה שהכי חשוב זה התמקדות על לפתור בעיות שישנו בשירות. אפליקציות שביכולתן למצוא פתרון לנקודת חולשה כגון להקל על הלקוח לעשות יותר פעולות במינימום דקות, לעשות שימוש נכון ויעיל בשירות המוצע, להכווין לשימוש נבון בהמוצר עצמו ולהעניק מוניטין או תמונת מצב רצינית וחזקה לעיני קונים , הן הנמצאים והן העתידיים, ומתוך מענה לצורכי הלקוח באופן מסור, פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן בתור השקעה חכמה בהסתכלות ארוכת טווח. מטרת התאגיד או החברה לדעת בדיוק מה צריך לעשות היישום, וזאת על סמך הצורך של השוק, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי ראויה, הכרחי להשיג בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. המתכנתים מוכרחים להפנות אליכם שאלות איך הינכם מבצעים את הפעולות העסקיות שלכם כיום. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה חייבים לתשאל את החברה בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. במצב בו מתאפשר, מומלץ לשאול את הצוות אם ביכולתם להביא לכם לראות דוגמית של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

איך יוכל להבטיח בעל עסק שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא ייעלם בתוך שלל היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים?

הדבר ההכרחי ביותר לקלוט הוא שאין מנוס, היישומון מוכרח להיות שמיש ועדכני למען הציבור. השיטה הראויה להיות בטוחים שהיישומון שלנו לא ייעלם בין שלל היישומים שמשווקים בכל עת היא לסקור אותו אם הוא משרת ומביא יתרון מהותי לקונה ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן קבוע. במצב בו הציבור חש שזה יישומון שהוא תוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, אין שום ספק שהוא ישוב להיעזר בו.

כמה עולה לבנות אפליקציה לעסק קטן באיזור תל אביב?

מענה לא פשוט לקושייה מסובכת. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה משתנות והגורם המשפיע ביותר הוא עד כמה מורכב היישומון ובמה הוא מתעסק. לפתח יישומון שאינו מורכב במיוחד על-ידי חברה מקצועית מחירו יהיה באיזור 9,000 שקלים עד 19,000 שקלים יישומים שהם מורכבות יותר לעומת זאת יעלו מספרים גבוהים יותר. מפתחים בארגון שיש לו ותק יכול בדר"כ להחזיר לכם תשובה עם הצעה לתשלום אחרי פגישה של שעה-שעתיים. תעריף פיתוח אפליקציה לחברתכם אמור אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהוא כן מוצא מענה בשביל קושי רציני בחברה.

שאלה: לבנות אפליקציה בשביל מערכות רבות (כמו iOS, Android) יתומחר בסכומים גבוהים יותר?

לא נאריך במילים: אכן, רוב הזמן. במקרה שאתם חייבים שמה ששילמתם עבורו יתפקד ביותר מפלטפורמה אחת, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, סביר להניח שהדבר החכם לעשות יהיה להזמין יישומון אינטרנט (Web application) ולא אפליקצייה מסוג Native. שיטה זו היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יעבוד במחשב, בסמארטפון, ואפילו במכשירי טאבלט; אבל רק בסיטואציה בה העיצוב של היישומון נעשה ע"י צוות מנוסה, כאמור. לחצו כאן כדי ללמוד מידע נוסף על השוני שקיים במכשירים השונים בקישורים הבאים:

כמה יוצאת הרווח הסופי, בערך, אם נזמין יישומון ייעודי עבור ארגון מזערי?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. יצא ומחירי הפיתוח של היישומון שבים לכיסו של הבעלים באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. זה גם פשוט מאוד לברר אם היישומון מצליח למזער את מספר השניות הנצרכות לקנות משהו ב-15%, / לחתוך שימוש לא יעיל בהמוצר עצמו ב-19 אחוזים כהדגמה. כשנחשב את צורך בהזמנה, רצוי לבדוק גם את שלל החשבונות, יחד עם תשלומים ואף חובות מצדה של החברה, באופן ישיר ועקיף, שהיישומון אמור בעיר תל אביב למזער.

כאשר היישומון עומד, באיזו שיטה כדאי למזמין האפליקציה להוציא אותה לאוויר העולם ולצרכנים נוכחיים ועתידיים?

הגישה הכי ראויה לקידום יישומים זה באתר אינטרנט. במצב בו העיסוק שלנו הוא כרגע ביישומון מסוג נייטיב, אשר אפשר להכניס אל הטלפון בדף היישומים הבלעדי (App Store בתור דוגמה), רצוי לסקור בטעימה קלה את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש לפני העלאת האפליקציה לחנות. בנוסף לכך, אתם יכולים לשווק את היישומון על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, ולקבל עזרה ממוקד השיווק שלכם בחברה. בהתחשב באופי האפליקציה, רצוי לקחת בחשבון בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהעביר אותם אל אתר החברה שלכם, בדף הפייסבוק שלכם, או ביוטיוב.

מתי הכרחי בקירוב בעיר תל אביב לבצע חידוש של היישומון שרכשו?

אף פה, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של מהות היישומון שלכם. במידה וסיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על ייצור יישומון מהסוג הזה. יישומים שתכליתם שונה כדאי לעדכן פחות או יותר כל 12 חודשים. ע"מ שהיישומון יעבוד חלק עם כל עדכוני הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה , לדוגמה iOS ואנדרואיד,

שאלה: יישומון הכרחי לכל סוגי העסקים?

אם החברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה לשים פוקוס על אתגר בשירות שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, נכון יהיהלוותר לגמרי על יישומון. אבל שיח כן אצל מפתחים של יישומים, תסייע לעסק בזיהוי בעיות בחברה שלא ראינו קודם.

נושאים אשר מומלץ ליזם החכם להגות בהם כאשר צועדים לקראת לפתח יישומון

חשוב להבין שקיימות פונקציות ברשת שבעזרתן אפשר לעשות שיפור באופן מהותי הרגלים בעיתיים שהחברה לוקה בהם. למשל להזמין. לחברות הפצה קטנות קיימות אפשרויות הזמנה בתוך האתר ששייך להם שבדרך-כלל אינן פעולות כלל ועיקר בסמארטפון. זו דוגמה למתי יש הכרח בהיישומון לנייד – להנגיש את האופציות להזמין זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער בין ארגונים. דרך-אגב זה ההסבר להזמנות רבות באמזון – אתר Amazon שינה את השיח של קהל הצרכנים איתו לדבר פשוט ומובן במיוחד. זה עושה את העבודה ל-"Amazon"? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. הכנת יישומים לארגונים בתל אביב – להתייעצות, מפגש והצעה ראשונית למחיר, התקשרו אלינו עכשיו. תכנות מתקדם בשפת swift up