תכנות מתקדם בשפת swift youtube פיתוח אפליקציה

בניית אפליקציה למקום עבודה בעיר תל אביב וכל אשר צריך לדעת

בניית אפליקציות לתאגידים בכל גודל בתל אביב

פיתוח אפליקציות לבתי עסק מכל גודל: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך זה לא עניין בלעדי לזמן הזה, ואף על-פי כן, רשת האינטרנט אשר עשתה את חלקה הענק בתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, וקידמה התפתחות טכנולוגית, בלי ספק פתחה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע לגדלים מכובדים מאוד. יותר ויותר אנשים בגלובוס דורשים עוד ועוד מוצרים ומידע לפי גחמותיהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אישיות. כמובן, התגובה של הסוחרים בחיים לא מתעכבת מלהגיע – התופעה גודלת עוד ועוד – מנכ"לים מתחילים להכין יישומים לעסקים שבבעלותם. מנכ"לים מגיעים לאט לאט למסקנה: כל ההצלחה הפוטנציאלית שבפיתוח יישומים במטרה לספק נוחות לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. אולם, האם זה באמת דבר נחוץ?

בשורות הבאות ננתח את מה שכולם רוצים לדעת: מה הכרחי עבור הזמנת יישומון לעסק ובאיזה אופן יישומון באנדרואיד או באייפון מסוגל לסייע להצלחת המוצר שאתם מציעים? מתן אופציה לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, לנהל מערכת יחסים מול מפתחי המוצר עם הזמנה הופך למנדטורי. כאשר בית העסק זמין מהנייד של הקליינט וכאשר הלה מתקשר איתו באופן של התראות ס.מ.ס ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, מתהווה תחושה של ביטחון והוא יהיה מצוי באור הזרקורים, לטובה, , והדברים אמורים בניגוד מוחלט למתחרים.
אם לקליינט נגיש לתקשר, כמובן שגם יגדל סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לבית העסק מסוגלים להעלות את תכיפות וכמות הרכישות בכך שביצוע ההזמנה הופך למהיר יותר, להגביר את קביעות השיח עם הקליינט ולהצמיח מערכת יחסים, באותה הזדמנות ניתן גם לתת מענה לקליינט שיפיק את המקסימום מן ה מוצרים והשירותים שקיימים בשירות המוצע דרך הצגה של נוטיפיקציה, הנושאת אינפורמציה חשובה על מסך הטלפון.

בקיצור, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אך זה נושא שולי. הצעתנו היא לבחון את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, יד ביד עם בונה האפליקצייה כדי שנהיה 100% בטוחים שהיישומון יותאם היטב ללקוח ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.
תכנות מתקדם בשפת swift youtube

על איזה דברים מומלץ לשים לב בתכנות אפליקציה?

מטרתנו היא הנגשה ונוחות ללקוח, כמו פתרון בעיה שיש בחברה או במוצר או בשירות. יישומים שעניינם למצוא פתרון לקושי , זה יכול להיות לתת אפשרות ללקוח לסיים את העניינים שלו בפחות זמן, לבצע שימוש נכון ויעיל בזמן, שימור תכונות המוצר ולתת לעסק אימג' מקצועית יותר עבור צרכנים , הן הנמצאים והן העתידיים, ומתוך מענה לצורכי המשתמש באופן יעיל, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן כרווחיות ביותר בהסתכלות ארוכת טווח. התאגיד או החברה צריכים זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור היישומון להציא לפועל, וזאת על סמך הידע המקצועי וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. להשגת התוצאות הכי רווחית, כדאי לאתר מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. המפתחים אמורה לתשאל אתכם כיצד הינכם עושים עסקים נכון לעכשיו. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה מטרתם להפנות אל החברה שאלות שנוגעות למטרותיה, והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. במידה והדבר מתאפשר, חובה לבוא בבקשה למתכנתים לחשוף בפניכם רפליקה מסוימת של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

באיזה אופן מובטח לבעלים של חברה שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא ייבלע בתוך שלל היישומים שיוצאים כל הזמן?

הדבר ההכרחי ביותר לקלוט הוא שהיישומון מוכרח להיות עדכני ושמיש למען הצרכנים. השיטה לתת גושפנקא שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בשפע היישומים שמוצעים היום היא לבדוק האם הוא מספק יתרון מהותי למשתמש ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. בסיטואציה בה הקונה מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מככלי אהוב עליו, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

מה המחירון עבור לרכוש אפליקציה עבור ארגון מזערי ?בתל אביב

מענה מסובך לסוגייה מסובכת. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה דינאמיים והגורם המשפיע ביותר הוא סוג ואופי האפליקציה. פיתוח אפליקציה שאינו מורכב במיוחד ע"י עסק רציני מחירו יהיה בטווח ה10 אלף ₪ עד 18 אלף ₪. יישומונים בדרגת 'סיבוך' אחרת עם זאת, עתידים לעלות הרבה יותר. עסק רציני ומנוסה צריך לספק לך הצעה לתשלום לאחר מפגש קצר יחסית. עלות עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לעסק להצדיק את זה שהיישומון אכן נותן מענה לקושי רציני בחברה.

האם פיתוח עבור מערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם סכומים גבוהים יותר?

ברמת העיקרון, כן, כמעט תמיד. בסיטואציה בה יש לכם נחיצות אמיתית שהתוצר יפעל במערכות רבות (כמו iOS, Android) כמו iPhone וגלקסי, לא תהיה הגזמה להגיד שמה שאתם צריכים לעשות זה להזמין יישומון אינטרנט (Web application) ולא אפליקצייה מסוג Native. שימוש בקונסטרקציית Web זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יעבוד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; אבל רק במקרה והפיתוח והעיצוב של היישומון נעשה דרך חברה רצינית, מן הסתם. ניתן לקבל פרטים על ההבדלים שקיים במערכות המגוונות בקישורים אלה:

מהם אחוזי הרווח הסופי, בערך, על ההשקעה יישומון רגיל בשביל חברה קטנה?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. אם מחירי הפיתוח של היישומון שבים אל המשקיע בשנה הראשונה, ההשקעה כדאית. קל יחסית לחשב את היכולות של היישומון, לדוגמה אם הוא ממזער את מספר השניות הנצרכות לקנות משהו ב-15%, או להקטין שימוש לא חכם באמצעים בעשרה אחוז כהדגמה. בחישוב התשואה העתידית, חכם יהיה להתחשב גם בכלהגורמים שמהווים את מה שהחברה מוציאה, בכל צורה שלא תהיה, שעתיד היישומון באיזור תל אביב להקטין.

כשנגמרה העבודה על היישומון, כיצד הכרחי לבעלים של החברה לשווק אותה לצרכנים עתיידים ונוכחיים?

השיטה הכי טובה לקידום יישומון זה על-ידי דף ברשת. יצא ופיתחנו אפליקציית ניטיב, אשר אתם יכולים לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי בארכיון היישומים הרשמי (Google Play הוא דוגמה קלאסית), כדאי לשים תחת זכוכית מגדלת בטעימה קלה את הביטויים הנפוצים במנועי החיפוש בהם נוכל להשתמש בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. גם כן, ישנה האופציה לחלק המלצות על היישומון ע"י לוח תפוצה, ולחלופין בעזרה של המחלקה לשיווק שלכם. בהתחשב באופי האפליקציה, חכם יהיה לקחת בחשבון עריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים והעלתם אל כל הפלטפורמות המתאימות לכך

מתי הכרחי לבעלי עסקים בתל אביב לבצע חידוש של היישומים שרכשו?

בדומה לשאלות הקודמות, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של מהות היישומון שלכם. בסיטואציה בה היישומון בנוי רובו סביב מידע, נעדכן אותו באופן קבוע, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון כזה. יישומים עם מטרות אחרות ראוי לרענן כל 12 חודשים בהערכה גסה. בשביל להיות בסנכרון מושלם עם השינויים בתוך הפלטפורמות השונות כגון iPhone וגלקסי,

שאלה: יישומון מתאימה לכל סוגי העסקים?

במקרה והעסק כושל להתמקד על בעיה עסקית שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, הכרחילוותר לגמרי על יישומון. אולם שיחה אצל תאגיד פיתוח יישומים, זו דרך מוכרת למצוא אתגר בחברה שלא ראינו בעבר.

עניינים שנכון יהיה לבעלי עסקים להגות בהם כאשר צועדים לקראת השקה אישית של יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום יש פתרונות ברשת שאיתן אפשר לעשות שיפור באופן מהותי הרגלים בעיתיים שיש לחברה. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות קטנות של הפצה ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין אצלם בדף הרשת שבניהולם שהמון פעמים לא עושות את העבודה בנייד עם דפדפן ברירת-המחדל שלו. ממש פה נקבל עזרה מההיישומון לנייד – לשדרג את האופציה לקנות זה בדיוק מה שייצור את הפער אצל חברות. זה, בהערת שוליים, ההסבר לכמות מטורפת של קונים באתר Amazon. אתר האינטרנט Amazon הפך את ה'דיבור' של הגולשים איתו למשהו קל ופשוט ממש. לאתר הענק הזה זה מתאים? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. הכנת יישומים לעסקים בתל אביב – לשיחה עם מקצוענים, שיחה חינם והצעה ראשונית למחיר, שלחו לנו e-mail עכשיו. תכנות מתקדם בשפת swift youtube