תכנות מתקדם בשפת Swift פיתוח אפליקציה

יצירת יישומים למקום עבודה בתל אביב וכל אשר צריך לדעת

הכנת אפליקציה למקום עבודה מכל גודל באיזור תל אביב

פיתוח אפליקציות למקום עבודה מכל גודל: הצרכנות המאסיבית זה לא עניין בלעדי לתקפותנו, אך המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, אשר הניעה עוצמתית את תהליך הגלובליזציה והניעה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בוודאות גרמה לטפיחה של הרגלי הקניות הבלתי פוסקות לגדלים עצומים. היום המון בני-אדם מכל העולם מזמינים עוד ועוד מוצרים וידע ע"פ דרישותיהם, השאיפות וההעדפות האישיות. בצורה זו, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו לעולם לא מתעכבת מלהגיע – עוד ועוד נותני שירות מחליטים להכין אפליקציות לעסקים שבבעלותם. בעלי עסקים מבינים עם הזמן את הטוב שבפיתוח אפליקציה בשביל להקל על חיי הצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. ואע"פ כן, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה נבון?

בדף זה נעניק תשובה למה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה נדרש בשביל פיתוח יישומון לבתי עסק ואיך בדיוק אפליקציית מובייל מסוגל לסייע להצלחת השירות שאתם מציעים? הנגשה לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע תקשור מול הנהלת העסק עם הזמנה הופך למאסט. כשה"מוצר" נגיש מהטלפון של הקונה או המשתמש ובעת שמתקיים דו-שיח דרך מסרונים והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, מתפתחת תקשורת קבועה והוא יואר באור מיוחד וטוב , זה בניגוד להחברות שהתחרו בו עד עכשיו.
אם לקליינט קליל לבוא באינטראקציה, ודאי שגם יתרחב המחזור העסקי. יישומים לבית העסק יש בהם להעלות את תדירות ונפח הקליינטורה ע"י זה שלבצע רכישה נהיה כזה קל, למנף את קביעות השיח עם המשתמש ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, מומלץ באותה נשימה לעזור לקליינט שישתמש בצורה הטובה ביותר ב מוצרים והשירותים שיש במוצר ע"י הצגה של טקסט (או תמונות) ענייני במסכו של מכשיר הסמארטפון.

במילים אחרות, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אבל זה נושא שולי. הצעתנו היא לבדוק בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון בסיוע של בונה האפליקצייה בשביל להבטיח שהאפליקציה יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.
תכנות מתקדם בשפת Swift

מהם הדברים שאליהם חכם יהיה להתייחס בהכנת אפליקציה?

מה שהכי חשוב זה הנגשה ונוחות למשתמש, כמו לפתור אישיו שיש בשירות. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים למצוא פתרון לנקודת חולשה כגון להעניק אופציה לקונה לבצע פעולות רבות יותר במינימום דקות, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר בשירות המוצע, לצמצם בזבוז תכונות המוצר ויחד עם זאת להקנות תמונה חזקה ואמינה לעיני משתמשים קיימים ופוטנציאליים זאת עם מענה לרצונות הלקוח באופן יעיל, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה בתור השקעה מוצלחת בהסתכלות ארוכת טווח. מטרת התאגיד או החברה זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור לעשות היישומון, זאת לפי הניסיון והמקצוענות, בתחומו. להשגת התוצאות הכי שימושית, כדאי לעשות מאמץ בהשגת מתכנת עם ותק רב שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון מוכרחים להפנות אליכם קושיות איך הינכם עושים עסקים כעת, בלי יישומון פעיל. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה מוכרחים להציג לחברה שאלות בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. אם זו לא בעיה, ראוי לשאול את הצוות אם ביכולתם לשלוח לכם אב-טיפוס או לפחות דוגמה של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

כיצד מובטח לבעלים של חברה שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא ייעלם בתוך הכמות האדירה של היישומים שמשווקים בכל עת?

חוק מספר 1 הוא שהיישומון אמור להיות שימושי ומעודכן ללקוחות. הדרך להיות בטוחים שהיישומון לא יילך לאיבוד בכמות האדירה של היישומים המתחרים היא להיות בטוחים שהוא מספק יתרון מהותי לצרכן ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן קבוע. יצא והלקוח מייחס ליישומון מעמד של דבר שמקל לו על החיים, ההמשך צפוי – הוא ישוב להסתייע בו.

מהי העלות של לרכוש אפליקציה לעסק קטן בעיר תל אביב?

מענה בעייתי לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. המחירונים משתנות ואחד המשתנים רבי המשקל הוא מורכבות הפיתוח, ובמה עוסק בדיוק היישומון. בניית יישומון בלתי מורכב ע"י עסק רציני יתומחר פלוס מינוס באיזור 10 אלף שח עד 17 אלף שח. אפליקציות לא פשוטים כל-כך יחסית, יתומחרו במספרים רציניים יותר. מפתחים בארגון עם ניסיון יכול בדר"כ להודיע לכם על הצעה לתשלום בתום דיון של כשעה וחצי. תמחור השקה אישית של היישומון לחברה שלכם צריך משקפת נאמנה את הסיבה שעליה לפתור קושי מהותי בחברה.

לפתח אפליקציה שמיועדת לסוגי מכשירים רבים זה למעשה אומר לשלם כסף רב יותר?

בפשטות: התשובה חיובית רוב הזמן. יצא וזה חובה מבחינתכם שהיישומון יפעל במכשירים שונים, כמו אייפון וגלקסי, לא נגזים אם נאמר שהדבר החכם לעשות יהיה להזמין יישומון מסוג WEB ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. השיטה Web application היא הדלת של היישומון לעבוד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; רק בסיטואציה בה היישומון נבנה ועוצב ע"י צוות מנוסה, כאמור. ניתן ללמוד עוד מידע בנושא השוני שישנו במכשירים השונים בלינקים הבאים:

כמה יוצאת הרווח נטו, בהערכה גסה, בהזמנת יישומון ייעודי בשביל חברה זעירה?

הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. במצב בו מחירי הפיתוח כולם מקבלים כיסוי בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. זה גם די קל לעשות חישוב את היישומון, אם הוא מוריד את כמות השניות או הדקות שצריך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, ו/או לצמצם שימוש לא חכם בהמוצר עצמו בעשרה אחוזים כהדגמה. בבחינת הרמה של ההשתלמות (כלומר עד כמה ההשקעה משתלמת), יש לצרף לחישובים שלנו את המספרים שמייצגים את ה"הפסדים" של החברה, באופן ישיר ועקיף, שהיישומון מתכוון באיזור תל אביב למזער (ע"י החלפת עובדים אנושיים למשל).

כשהיישומון הושלם, באיזה אופן רצוי לרוכש השירות לדחוף אותה לשוק ולצרכנים נוכחיים ועתידיים?

האופן הכי נכון לשווק אפליקציה היא על-ידי עמוד ברשת. אם פיתחנו יישומון Native, אותו אפשר לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי במאגר היישומים שייעודי למערכת ההפעלה (App Store בתור דוגמה), יש לחקור קצת את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש בטרם השקת היישומון לחנות. גם כן, אפשר לחלק המלצות על היישומון ע"י לוח תפוצה, ולחלופין בעזרתם של מחלקת המכירות של העסק. תוך התחשבות בסגנון היישומון הכרחי לתת את הדעת על בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהטמיעם ביוטיוב, באתר החברה, בדף הפייסבוק וכו'.

כל איזו תקופת זמן הכרחי לבעלים של החברה בתל אביב לעדכן את היישומון?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את תכליתו של היישומון הזה. במצב בו סיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, אחרת חבל לטרוח פיתוח יישומון כזה. יישומים מסוג אחר רצוי לעדכן בערך אחת לשנה. כדי להיות בסנכרון מושלם עם עדכוני הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, כגון אייפון ו-Android,

שאלה: יישומון הכרחי לכל חברה?

במקרה והחברה לא נוחלת הצלחה בניסיון לאתר קושי בשירות שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, חכם יהיהלא למהר עם פיתוח יישומון. אמנם לדבר עם חברת פיתוח אפליקציות זו אולי אופציה למצוא קושי בחברה שלא ראינו קודם.

דברים אשר יש למזמין היישומון להרהר בהם כשחושבים על בניית יישומון

בעידן של היום, יש אופציות ברשת ואיתן ניתן לשפר באופן רציני הרגלים שיש לחברה. למשל להזמין. לחברות קטנות של הפצה יש אופציה בדר"כ של להזמין בדף הרשת שלהם שלעיתים קרובות אינן פעולות כלל ועיקר בנייד. זו דוגמה למתי נכנסת לתמונה היישומון – הנגשת האופציה לקנות יכול לעשות את כל ההבדל אצל ארגונים. זו אגב הסיבה לכמות אדירה של צרכנים ב-Amazon. האתר הפופולרי הפך את האינטראקציה של הלקוח עמה לפשוטה ונוחה מאוד. טוב לאתר "Amazon"? אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. לפתח יישומים לבעלי ארגונים בתל אביב- להתייעצות, מפגש והצעת מחיר, צרו עימנו קשר עוד היום. תכנות מתקדם בשפת Swift