תמחור עיצוב אפליקציה פיתוח אפליקציה

יצירת אפליקציה לעסקים בעיר תל אביב וכל מה שצריך לדעת

פיתוח אפליקציות לבתי עסק לכלל המטרות האפשריות בתל אביב

יצירת יישומים לחברות בכל גודל: הצרכנות המאסיבית כלל לא ייחודיים לשנים האחרונות, אמנם רשת האינטרנט שעזרה לכל תהליך הגלובליזציה ותרומתה לאת האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. חד משמעית גרמה לטפיחה של עולם הצרכנות למימדים אדירים. יותר ויותר אנשים בכדור הארץ רוכשים עוד ועוד חפצים וטיפולים ע"פ הרצונות שלהם, השאיפות וההעדפות האישיות. באופן טבעי, תגובת השוק בשום פנים ואופן לא באה באיחור – גדלה הכמות של בעלי מקומות עבודה מחליטים להזמין יישומון למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. בעלי עסקים הגיעו למסקנות שלהם וקולטים רווח שבבניית אפליקציות במטרה להעניק חווייה נהדרת וטכנולוגית חקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). אולם, האם זה בעצם מעשה חכם?

בעמוד זה נענה על השאלה הגדולה: מה נדרש להכנת יישומון לתאגידים ובאיזו דרך יישומון באייפון או באנדרואיד יכולה לתרום לחברה שלכם? מתן אופציה לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) התקשרות יישומית מול הנהלת העסק ברבות השנים האחרונות הופך לנושא קריטי. כשה"מוצר" נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של הלקוח ובעת שיש דו-שיח על-ידי התראות ס.מ.ס ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, צומחת אמינות והוא יהיה מצוי באור מיוחד וטוב לעומת ההחברות שהתחרו בו עד עכשיו.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן נגיש להיות במגע, מן ההיגיון שגם יהיה מפותח יותר המחזור העסקי. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק מסוגלים להגדיל את תכיפות וכמות הרכישות על ידי כך שלבצע קנייה הופך למהיר יותר, למנף את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולהצמיח מערכת יחסים, רצוי גם על הדרך לתת מענה לקונה שיעשה שימוש נרחב וחכם יותר ב מוצרים והשירותים שיש בשירות שמוצע על-ידי הנגשת טקסט (או תמונות) ענייני על מסך מכשיר הסמארטפון.

לסיכום ההקדמה, אפליקציה לעסק בלבד אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. רצוי לאבחן בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון צעד צעד עם המפתח של היישומון ע"מ להיות בטוחים שהיישומון יותאם היטב ללקוח ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.
תמחור עיצוב אפליקציה

לאיזה מוקדים כדאי לעצור ולחשוב בעיצוב אפליקציות?

מטרתנו היא טיפול בצרכיו של הלקוח, כמו לפתור אישיו שישנו בשירות. אפליקציות שביכולתן למצוא פתרון לתקלה , למשל להעניק אופציה לקונה לעשות יותר דברים בזמן מועט יותר, לעשות שימוש נכון ויעיל בתכונות המוצר, שימור אמצעים ויחד עם זאת להקנות תמונה שאומרת 'קידמה' עבור צרכנים , הן הנמצאים והן העתידיים, זאת עם מענה לרצונות המשתמש באופן מקצועי, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן כהשקעה מוצלחת לאחר תקופה לא ארוכה. מטרת החברה או התאגיד לייצר מתווה של הפעולות שעל היישומון לעשות, בהתבסס על רזי המקצוע, בתחומו. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי שימושית, חשוב מאוד לעשות מאמץ באיתור יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. המתכנתים צריכים להציג לכם שאלות כיצד הינכם מנהלים את העסק כעת. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה אמורים להקשות קושייות על החברה בנוגע לצרכיה, השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) את הסוגייות והמטרות של הארגון. אם זו לא בעיה, הכרחי לדרוש בנימוס מהמתכנתים להביא לכם לראות מבנה שלדי של איך האפליקציה הסופית תיראה.

באיזה אופן יכול בעל חברה להיות רגוע שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא יטבע בתוך שלל היישומים שיוצאים כל הזמן?

1 הוא פשוט מאוד: שהיישומון חייב להיות רלוונטית בשביל הקונים. השיטה להבטיח שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בתוך ים האפליקציות המתחרות היא לסקור אותו אם הוא מספק רווחה מהותית ללקוח ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן שעתי אפילו אם צריך. במידה והצרכן חש שזה יישומון שהוא תוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, אין שאלה – הוא ישוב וייעזר בו.

מהי העלות של לבנות אפליקציה עבור ארגון מזערי בתל אביב?

מענה מסובך לשאלה מורכבת. המחירונים משתנות ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה כמה זמן ייקח לפתח (ע"פ מורכבות) את היישומון ובמה הוא עוסק בדיוק. הכנת יישומון שאינו בעייתי במיוחד אצל עסקים רציניים מחירו יהיה באיזור – 18,000 ש"ח10000 אפליקציות מורכבות יותר בהשוואה, עומדים לעלות כסף רב יותר. מפתחים של יישומים בעסק עם ותק יכול רוב הזמן לספק לך הצעת עלות אחרי פגישה של שעה-שעתיים. תמחור של לפתח את היישומון לחברתכם צריך צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהוא אכן פותר אתגר רציני העסק.

לפתח יישומון שמיועד לפלטפורמות מרובות יעלה לבעל עסק כסף רב ממה שחשבנו?

ברמת העיקרון, כן, רוב הזמן. במקרה שהכרחי לכם שמה שאתם מקבלים יעבוד במערכות מגוונות וביותר מכשירים סלולריים, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, ייתכן מאוד שהבחירה החכמה יותר תהיה לבקש יישומון WEB ולא אפליקצייה מסוג Native. השיטה Web application היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יעבוד בהמון מערכות: מחשב, סמארטפון וכו'; אבל רק במקרה והאפליקציה מעוצבת היטב, כאמור. אתם מוזמנים ללמוד עוד מידע נוסף על השוני בין הפלטפורמות השונות במאמרים הבאים:

כמה סך הכל הרווח הסופי, בערך, בהזמנת יישומים בשביל חברה זעירה?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. אם עלויות הפיתוח של היישומון שבים אל המשקיע בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. זה גם לא בעיה לבצע בדיקה את היישומון, אם הוא מוריד את מס' הדקות הנצרכות לבצע פרוצדורה בנניח 15%, ו/או לחתוך בזבזנות של אמצעים ב-10 אחוזים למשל. בסקירת הכדאיות, חכם יהיה לא לשכוח את האלמנטים שמרכיבים את מה שהחברה מוציאה, באופן ישיר ועקיף, שעומד היישומון בתל אביב והסביבה לצמצם.

כאשר היישומון הושלם, באיזה אופן כדאי למזמין האפליקציה לעשות שיווק למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

האופן הכי נכון להשקת יישומים זה על-ידי עמוד ברשת. אם בנינו יישומי Native, אותו ביכולתכם להתקין במאגר היישומים הבלעדי (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), מומלץ לשים תחת זכוכית מגדלת טיפה את החיפושים הנפוצים ביותר במנועי החיפוש והמילים השימושיות ביותר שם בטרם השקת היישומון לחנות. במקביל, ישנה האופציה לקדם את האפליקציה תוך שימוש ברשימת תפוצה, ולקבל עזרה ממוקד השיווק שלכם בחברה. בהתאם לסוג היישומון, הכרחי להכניס את האופציה של בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהטמיעם בערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

מתי מומלץ בערך בתל אביב והסביבה לבצע חידוש של היישומון שהזמינו?

בדומה לדברים לעיל, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את תכלית היישומון הרלוונטי. יצא והיישומון סובב מידע, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, אחרת חבל לטרוח לייצר אפליקציה כזו. סוגים אחרים של אפליקציה הכרחי לבצע חידוש כל 12 חודשים פלוס-מינוס. כדי להתעדכן ולהיטמע היטב בהתפתחויותיהן של הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה כמו iOS ואנדרואיד,

אז יישומון למעשה מתאימה לכל ארגון?

במקרה שהתאגיד לא מצליח לשים אצבע על אתגר בחברה שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, רצוישלא יפתח אפליקציה כלל. ואף על-פי כן, לשוחח עם צוות פיתוח של יישומים, זו דרך מוכרת לשים את האצבע על פוטנציאל שאולי לא נתגלתה מולו.

נושאים שהכרחי ליזם החכם להגות בהם כאשר צועדים לקראת הכנת יישומון

צריך לזכור כי יש פונקציות באינטרנט שיכולות לשפר באופן מהותי הרגלים שליליים שקיימים בעסק. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות קטנות של הפצה ישנן אופציות של להזמין בדף הרשת שלהם שלעיתים קרובות אינן פעולות כלל ועיקר בנייד. ממש פה צריך להיכנס ההיישומון שפותח במיוחד עבור זה – הנגשה של היכולת לבצע רכישה יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות אדירה של קונים ב-Amazon. האתר הפופולרי שינה את התקשורת של קהל הקונים איתו לדבר קל ופשוט נורא. לאתר הענק הזה זה מתאים? אז זה מתאים גם לכם. תכנות והשקת יישומון לבעלי ארגונים בתל אביב- להתייעצות עם מקצוענים, שיחה חינם והצעות גמישות, התקשרו אלינו עכשיו. תמחור עיצוב אפליקציה